eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Elbląg: Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg
Numer ogłoszenia: 158461 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70375 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg Przedmiot główny: CPV: 63.71.23.10-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie eksploatacji mostów Przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia jest obsługa dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych: a. nr 2101N ulica Studzienna o numerze JNI 1029064, długość całkowita obiektu 84,51 m (1031,02 m2 powierzchnia całkowita obiektu) oraz b. nr 2058N ulica Mostowa o numerze JNI 1029065, długość całkowita obiektu 84,51 m (540 m2 powierzchnia całkowita obiektu) wraz z utrzymaniem obiektów oraz terenu obejmującego plac wokół mostów tj. wszelkie dojścia do poszczególnych obiektów z terenem zielonym oraz obiektów budowlanych tj. wieży sterowniczej, agregatowni i innych pomieszczeń związanych z obsługiwanymi obiektami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarte są w załącznikach od nr 1 do nr 7 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a. obsługa (otwieranie-zamykanie mostów), b. konserwacja (smarowanie, uzupełnianie olejów), c. konserwacja instalacji elektrycznych (mostów, świateł nawigacyjnych, sygnalizacji drogowej, iluminacji mostów), d. dokonywanie bieżących oraz okresowych przeglądów mechanizmów i innych elementów obiektów, e. podpisanie umowy lub umów na serwis obiektów zwodzonych z firmami zewnętrznymi uprawnionymi do ww. serwisów, f. utrzymanie czystości i porządku we wszystkich pomieszczeniach obsługiwanych obiektów, na obiektach oraz na terenach przyległych do nich w okresie całorocznym (Załącznik graficzny nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ), g. utrzymanie w pełnej gotowości zespołu prądotwórczego przeznaczonego do awaryjnego otwierania mostu, h. utrzymanie w sprawności technicznej elementów sterowniczych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, systemu nagłaśniania oraz telewizji przemysłowej, i. wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, jednolite ubrania robocze oraz kamizelki odblaskowe z napisem obsługa mostu. oraz bieżąca naprawa uszkodzonych elementów w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie zgodnie z załącznikiem nr 1 (pkt 2 ppkt g) do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Czas wykonania bieżącej naprawy uszkodzonych elementów stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody w stosunku do osób trzecich powstałe w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia. - Wykonawca ma obowiązek posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł na okres obowiązywania umowy. - Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00zł. na powyższą usługę. - Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z wykonywaniem usług, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych i statków. - W przypadku nie przedstawienia dokumentów, o których mowa w tiret 2 Zamawiający może zawrzeć polisę na koszt Wykonawcy lub od umowy odstąpić z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP CONSULTANT Artur Paź, ul. SOBIESKIEGO 16A/21, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 715424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 865920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 865920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 865920,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.