eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunodiagnostycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Gdańsk: Dostawa wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunodiagnostycznego.
Numer ogłoszenia: 158434 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Skórno-Wenerologiczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Długa 84/85, 80-831 Gdańsk, tel. 058 3011686 w. 26, fax 058 3011686 w. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunodiagnostycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wieloparametrowego, automatycznego analizatora immunodiagnostycznego na potrzeby Wojewódzkiej Przychodni Skórno - Wenerologicznej w Gdańsku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj,. wykonali co najmniej dwie dostawy objęte przedmiotem zamówienia do zakładów opieki zdrowotnej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez Wykonawców, zgodnie z wymogami zawartymi w pkt 5 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 uPzp - w/g zał. nr 2 do SIWZ, c) wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw dla Zakładów Opieki Zdrowotnej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców)- według zał. nr 3, d)wykaz podwykonawców - zał. nr 4 e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt.c, zostały wykonane należycie(referencje) i) deklaracja zgodności oferowanego wyrobu CE dla analizatora immunodiagnostycznego, j) pełnomocnictwo dla osoby, która w imieniu podmiotów występujących wspólnie składa ofertę, k) pełnomocnictwo dla osoby /osób, składającej oświadczenie woli w imieniu podmiotu składającego ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty(szczególnie KRS) l) dokumentacja techniczna(paszport techniczny) w języku polskim, potwierdzająca, że elementy składowe, funkcje analizatora, które wymagał w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający- spełnia oferowany analizator (obligatoryjnie załącza Wykonawca w dniu zawarcia umowy o zamówienie). ł) oświadczenie wykonawcy - zał. nr 5 m) warunki graniczne - zał. nr 6 Dokumenty, o których mowa w pkt 5, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie to musi być wykonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Przy składaniu dokumentów j.w, należy przestrzegać zapisów paragrafu 2.1. ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonywania w nich zmian. 3. Jeżeli ofertę podpisuje lub dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem osoba nie wymieniona w odpisie lub zaświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 6.1.a), do oferty należy złożyć oryginał upoważnienia do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcę dla ww. osoby. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Przychodnia Skórno - Wenerologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Długa 84/85, 80-831 Gdańsk pokój nr 25 lub pod adresem e-mail: sekretariat@wpsw.pl lub wpsw@wpsw.pl..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:40, miejsce: Wojewódzka Przychodnia Skórno - Wenerologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Długa 84/85, 80-831 Gdańsk pokój nr 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.