Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Kraków: Dostawa mebli dla Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 158419 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł st.5 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonanie i dostawa mebli do laboratorium .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonanie i dostawa mebli do sali dydaktycznej M-O Dostawa i montaż krzeseł w sali wykładowej L-1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust. 1 pkt 1, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,, art. 22 ust. 1 pkt 2, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, art. 22 ust. 1 pkt 3, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, art. 22 ust. 1 pkt 4, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 w bud.10-24 przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla M-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł st.5 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla C-2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli do laboratorium .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla M-O.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli do sali dydaktycznej M-O.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli dla L-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż krzeseł w sali wykładowej L-1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka MA-MU-CIK w Trzebielu
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.