Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Racibórz: Remont popowodziowy murów oporowych, dróg i chodników komunikacyjnych do krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu.
Remont popowodziowy wentylacji, parteru i poziomu -1 w budynku krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu.
Numer ogłoszenia: 158400 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego , ul. Kozielska 19, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 415 44 59, faks 32 415 44 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=229
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont popowodziowy murów oporowych, dróg i chodników komunikacyjnych do krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu. Remont popowodziowy wentylacji, parteru i poziomu -1 w budynku krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budynek krytej pływalni: - wymiana uszkodzonych tynków wewnętrznych na ścianach wraz z robotami towarzyszącymi (skucie uszkodzonych tynków, odgrzybienie ścian, wykonanie nowych tynków): 725,286 m2, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach: 603,458 m2, - malowanie ścian: 3979,99 m2, - malowanie sufitów: 2092,481 m2, - skucie uszkodzonych i wykonanie nowych okładzin ścian z płytek ceramicznych: 217,0 m2, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k.: 313,622 m2, - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej: 71,6 m2, - wymiana bram garażowych rozwieranych na segmentowe: 31,1 m2, - wymiana uszkodzonych posadzek cementowych: 179,901 m2, - uzupełnienie posadzki cementowej z zatarciem do połysku: 600,26 m2, - wymiana uszkodzonych posadzek z płytek ceramicznych: 136,125 m2, - dostawa i montaż nawierzchni tartanowej: 268,96 m2, - wymiana części zniszczonej wentylacji mechanicznej (rozebranie zniszczonych przewodów wentylacyjnych, montaż nowych przewodów):bieżnia, szatnia sportowa, sala ogólnosportowa, siłownia, - montaż centrali wentylacyjnej (wraz z oprzyrządowaniem, automatyką i rozruchem): 4 szt., - remont uszkodzonej okładziny z płytek kamiennych cokołów zewnętrznych (skucie istniejącej okładziny, przyklejenie okładziny z materiałów z odzysku z lokalnymi uzupełnieniami nowym materiałem): 31,44 m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych: 116,675 m2, - wykonanie drenażu opaskowego fi 110 wraz z obsypką żwirkiem filtracyjnym: 48,67 m, - wymiana fragmentów uszkodzonych obróbek blacharskich dachu: 7,25 m2, - izolacja szczelin dylatacyjnych kitem: 42,5 m, - wymiana pasów uszkodzonego tynku szer. 0,5m: 30,5 m, - malowanie elewacji: 1204,308 m2, - wymiana złoża w filtrach: 3 szt. 2. Droga wewnętrzna: - wymiana krawężników drogowych 15x30: 297,6 m, - ułożenie na zniszczonej nawierzchni betonowej kostki betonowej na podsypce cem.-piask.: 713,94 m2, - czyszczenie i regulacja pionowa wpustów ulicznych oraz przykanalików: 5 szt., 3. Chodniki: - rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych: 480,25 m2, - ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.-piask.: 480,25 m2, - wymiana istniejących obrzeży na nowe: 67,0 m, 4. Murek oporowy przy garażach: - rozebranie istniejącego, uszkodzonego murku z bloczków betonowych: 21,75 m3, - wykonanie fundamentu żelbetowego: 7,656 m3, - wykonanie nowego murku z kostek granitowych: 23,60 m3,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) jednej roboty związanej z budową lub remontem budynku użyteczności publicznej (rozumie się przez to budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto), 2) jednej roboty związanej z wykonaniem wentylacji mechanicznej w obiekcie użyteczności publicznej lub przemysłowym zawierającej montaż centrali wentylacyjnej z oprzyrządowaniem i automatyką o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł (brutto), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. robót w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za: - kierownik budowy - roboty budowlane (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), - kierowanie robotami instalacyjnymi - roboty wentylacyjne (uprawnienia instalacyjne w zakresie wentylacji mechanicznych bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), - kierowanie robotami drogowymi - roboty drogowe (uprawnienia drogowe do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót drogowych pod warunkiem posiadania uprawnień przez wskazaną osobę w obu zakresach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.2.Wystąpienie zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp.-Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. 3. Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 - Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych. 4. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług - zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 5. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. 6. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=229 menu przedmiotowe: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu
47-400 Racibórz, ul. Kozielska 19,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu 47-400 Racibórz, ul. Kozielska 19,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.