eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Remont popowodziowy murów oporowych, dróg i chodników komunikacyjnych do krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu. Remont popowodziowy wentylacji, parteru i poziomu -1 w budynku krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Racibórz: Remont popowodziowy murów oporowych, dróg i chodników komunikacyjnych do krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu. Remont popowodziowy wentylacji, parteru i poziomu -1 w budynku krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu.
Numer ogłoszenia: 158400 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego , ul. Kozielska 19, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 415 44 59, faks 32 415 44 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=229

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont popowodziowy murów oporowych, dróg i chodników komunikacyjnych do krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu. Remont popowodziowy wentylacji, parteru i poziomu -1 w budynku krytej pływalni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budynek krytej pływalni: - wymiana uszkodzonych tynków wewnętrznych na ścianach wraz z robotami towarzyszącymi (skucie uszkodzonych tynków, odgrzybienie ścian, wykonanie nowych tynków): 725,286 m2, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach: 603,458 m2, - malowanie ścian: 3979,99 m2, - malowanie sufitów: 2092,481 m2, - skucie uszkodzonych i wykonanie nowych okładzin ścian z płytek ceramicznych: 217,0 m2, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k.: 313,622 m2, - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej: 71,6 m2, - wymiana bram garażowych rozwieranych na segmentowe: 31,1 m2, - wymiana uszkodzonych posadzek cementowych: 179,901 m2, - uzupełnienie posadzki cementowej z zatarciem do połysku: 600,26 m2, - wymiana uszkodzonych posadzek z płytek ceramicznych: 136,125 m2, - dostawa i montaż nawierzchni tartanowej: 268,96 m2, - wymiana części zniszczonej wentylacji mechanicznej (rozebranie zniszczonych przewodów wentylacyjnych, montaż nowych przewodów):bieżnia, szatnia sportowa, sala ogólnosportowa, siłownia, - montaż centrali wentylacyjnej (wraz z oprzyrządowaniem, automatyką i rozruchem): 4 szt., - remont uszkodzonej okładziny z płytek kamiennych cokołów zewnętrznych (skucie istniejącej okładziny, przyklejenie okładziny z materiałów z odzysku z lokalnymi uzupełnieniami nowym materiałem): 31,44 m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych: 116,675 m2, - wykonanie drenażu opaskowego fi 110 wraz z obsypką żwirkiem filtracyjnym: 48,67 m, - wymiana fragmentów uszkodzonych obróbek blacharskich dachu: 7,25 m2, - izolacja szczelin dylatacyjnych kitem: 42,5 m, - wymiana pasów uszkodzonego tynku szer. 0,5m: 30,5 m, - malowanie elewacji: 1204,308 m2, - wymiana złoża w filtrach: 3 szt. 2. Droga wewnętrzna: - wymiana krawężników drogowych 15x30: 297,6 m, - ułożenie na zniszczonej nawierzchni betonowej kostki betonowej na podsypce cem.-piask.: 713,94 m2, - czyszczenie i regulacja pionowa wpustów ulicznych oraz przykanalików: 5 szt., 3. Chodniki: - rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych: 480,25 m2, - ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.-piask.: 480,25 m2, - wymiana istniejących obrzeży na nowe: 67,0 m, 4. Murek oporowy przy garażach: - rozebranie istniejącego, uszkodzonego murku z bloczków betonowych: 21,75 m3, - wykonanie fundamentu żelbetowego: 7,656 m3, - wykonanie nowego murku z kostek granitowych: 23,60 m3,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) jednej roboty związanej z budową lub remontem budynku użyteczności publicznej (rozumie się przez to budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto), 2) jednej roboty związanej z wykonaniem wentylacji mechanicznej w obiekcie użyteczności publicznej lub przemysłowym zawierającej montaż centrali wentylacyjnej z oprzyrządowaniem i automatyką o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł (brutto), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. robót w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za: - kierownik budowy - roboty budowlane (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), - kierowanie robotami instalacyjnymi - roboty wentylacyjne (uprawnienia instalacyjne w zakresie wentylacji mechanicznych bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), - kierowanie robotami drogowymi - roboty drogowe (uprawnienia drogowe do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót drogowych pod warunkiem posiadania uprawnień przez wskazaną osobę w obu zakresach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.2.Wystąpienie zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp.-Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. 3. Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 - Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych. 4. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług - zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 5. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. 6. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=229 menu przedmiotowe: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu 47-400 Racibórz, ul. Kozielska 19,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu 47-400 Racibórz, ul. Kozielska 19,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.