eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja zabytkowych kamienic w ciągu ulicy Sowińskiego i Placu św. Katarzyny Aleksandryjskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Dobre Miasto: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja zabytkowych kamienic w ciągu ulicy Sowińskiego i Placu św. Katarzyny Aleksandryjskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Numer ogłoszenia: 158331 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103887 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6153939, faks 89 6161443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja zabytkowych kamienic w ciągu ulicy Sowińskiego i Placu św. Katarzyny Aleksandryjskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji sześciu zabytkowych kamienic w ciągu ulicy Sowińskiego i Placu Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Dobrym Mieście wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. 2. Kamienice objęte przedmiotem zamówienia są obiektami zabytkowymi wpisanymi do rejestru zabytków województwa warmińsko - mazurskiego oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków, tj.: 1) kamienica ul. Sowińskiego 5 - wpis do rejestru zabytków nr A-416, 2) kamienica ul. Sowińskiego 7 - wpis do rejestru zabytków nr A-2211, 3) kamienica ul. Sowińskiego 9 - wpis do wojewódzkiej ewidencji zabytków, 4) kamienica ul. Sowińskiego 11 - wpis do rejestru zabytków nr A-2209, 5) kamienica ul. Sowińskiego 15 - wpis do rejestru zabytków nr A-2204, 6) kamienica ul. Sowińskiego 17 - wpis do rejestru zabytków nr A-2212. 3. Kamienice obecnie pełnią funkcję mieszkalną. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu kapitalnego kamienic o numerach 5, 7, 9, 11, 15 i 17 przy ul. Sowińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania. 4. Przedmiotem zamówienia objęty jest również teren przylegający do ul. Sowińskiego oraz Plac Św. Katarzyny Aleksandryjskiej, znajdujący się w strefie konserwatorskiej, położony na obszarze dawnego układu urbanistycznego starego miasta Dobre Miasto, wpisanego do rejestru zabytków wraz z nawarstwieniami kulturowymi starego miasta Dobre Miasto. Dla terenu objętego przedmiotem zamówienia obowiązujący jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony uchwałą Nr XXXVI/245/04 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 29.12.2004r. 5. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie i uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków dokumentów, wymienionych w art. 25 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z poźn. zm.), 2) opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, zawierającej: a) projekt budowlano - wykonawczy (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej, b) przedmiar robót - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej d) kosztorys ofertowy (wszystkie branże) - 5 sztuk w wersji papierowej i 2 sztuki w wersji elektronicznej e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia f) niezbędne warunki techniczne, opinie i uzgodnienia g) mapę sytuacyjno - wysokościową w skali 1:500 do celów projektowych h) mapę własnościową terenu wraz z wykazem właścicieli, numerami i granicami działek zlokalizowanych w granicach opracowania i) badanie podłoża gruntowego do celów projektowych j) wypis i wyrys z planu miejscowego k) projekt organizacji ruchu 3) wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, warunkami pozwolenia na budowę oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi i normami państwowymi oraz ustalonymi w niniejszej specyfikacji warunkami. 6. Przedmiot zamówienia został określony w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień określonych organów w zakresie wymaganym do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej i uzyskania pozwolenia na budowę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz sporządzenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania, w imieniu Inwestora, pozwolenia na użytkowanie obiektu. 9. Zakres i forma dokumentacji projektowej powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i najlepszą wiedzą. 10. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 11. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoja odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego BUDOPRZEM Sp. z o.o., ul. Orkana 5B, 10-012 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8330103,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5473500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5473500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 737140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.