eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usług serwisowych oraz zakup części zamiennych do samochodów służbowych marki BMW eksploatowanych w NBP



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Warszawa: Wykonywanie usług serwisowych oraz zakup części zamiennych do samochodów służbowych marki BMW eksploatowanych w NBP
Numer ogłoszenia: 158322 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8260259, faks 022 6208518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług serwisowych oraz zakup części zamiennych do samochodów służbowych marki BMW eksploatowanych w NBP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż nowych, oryginalnych części zamiennych lub części zamiennych o porównywalnej jakości, określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.01.2003r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. nr 38, poz. 329 z późn. zm.) - zwanym dalej Rozporządzeniem - do pojazdów samochodowych Zamawiającego marki BMW - oraz wykonywanie usług serwisowych tj. napraw i przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w/w pojazdów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że: a) świadczą usługi serwisowe jako autoryzowany warsztat - w rozumieniu Rozporządzenia - znajdujący się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, wyposażony w: ścieżkę diagnostyczną obejmującą minimum: pomiar amortyzatorów, pomiar skuteczności siły hamowania, dynamiczny układ sprawdzania zawieszenia, urządzenia do pełnej diagnozy wszystkich sterowników i całej elektroniki pojazdów samochodowych marki BMW, urządzenia do sprawdzania uzupełnienia układu klimatyzacji, urządzenie do ustawienia geometrii zawieszenia. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. b) Dysponują osobą(ami) z minimum jednorocznym stażem pracy i przeszkoleniem w zakresie świadczenia usług serwisowych pojazdów samochodowych objętych daną częścią zamówienia w specjalizacjach: mechanika, diagnostyka, elektryka, elektronika, obsługa urządzeń do pełnej diagnozy wszystkich sterowników i całej elektroniki, oraz klimatyzacji, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ, według formuły: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o świadczeniu usług serwisowych. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, niezbędnego do wykonania zamówienia tylko w przypadku jeżeli w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał potencjał techniczny innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tylko w przypadku jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby innych podmiotów, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych, ul. Siedmiogrodzka 5a, 01-204 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21 Kancelaria NBP.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.