eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Remont budynku byłego banku w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Świętochowskiego 14, z przeznaczeniem na potrzeby Urzędu Miasta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Lidzbark Warmiński: Remont budynku byłego banku w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Świętochowskiego 14, z przeznaczeniem na potrzeby Urzędu Miasta
Numer ogłoszenia: 158290 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672231, fax 089 7672303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbarkwarminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku byłego banku w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Świętochowskiego 14, z przeznaczeniem na potrzeby Urzędu Miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja inwestycji pn.: Remont budynku byłego banku w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Świętochowskiego 14 z przeznaczeniem na potrzeby Urzędu Miasta, z podziałem na dwa następujące zadania: - Zadanie nr 1 - Remont budynku, obejmujący następujący zakres: - roboty remontowo-budowlane na parterze i w piwnicy, - roboty remontowo- budowlane, zewnętrzne - elewacja, dach i obróbki blacharskie, - roboty remontowo- budowlane na I i II piętrze, - roboty instalacyjne: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i klimatyzacji, - instalacje elektryczne wewnętrzne. - Zadanie nr 2 - Remont instalacji klimatyzacyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 4 300 zł. (słownie: cztery tysiące trzysta złotych) przed terminem składania ofert - na całość zamówienia (na 2 zadania). W przypadku składania ofert częściowych, wadium należy wnieść w następującej wysokości: - na zadanie nr 1 - 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), - na zadanie nr 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne]; c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3)W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. W przypadku składania ofert w części dotyczącej zadania nr 1 do oferty należy dołączyć: a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje minimum po jednej osobie posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). b) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach, oraz aktualne zaświadczenia tych osób o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. c) Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4. 2. W przypadku składania ofert w części dotyczącej zadania nr 2 do oferty należy dołączyć: a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV b)dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia. 4)W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (dotyczy ofert w części dotyczącej zadania nr 1), Wykonawca musi do oferty dołączyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. b) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek. 5) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lidzbarkwarminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku, obejmujący następujący zakres: - roboty remontowo-budowlane na parterze i w piwnicy, - roboty remontowo- budowlane, zewnętrzne - elewacja, dach i obróbki blacharskie, - roboty remontowo- budowlane na I i II piętrze, - roboty instalacyjne: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i klimatyzacji, - instalacje elektryczne wewnętrzne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji klimatyzacyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji klimatyzacyjnej - do SIWZ dołączono inwentaryzację istniejących urządzeń wraz z opisem uszkodzeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.