eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Konserwacja tynkowych elewacji bazyliki oraz krużganków Sanktuarium w Świętej Lipce



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Reszel: Konserwacja tynkowych elewacji bazyliki oraz krużganków Sanktuarium w Świętej Lipce
Numer ogłoszenia: 158283 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 755 35 59, fax 089 755 35 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swlipka.pl, www.jezuici.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja tynkowych elewacji bazyliki oraz krużganków Sanktuarium w Świętej Lipce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwatorsko - remontowe elewacji bazyliki i krużganków obejmują tynki, zgodnie z: -ratunkowym programem prac konserwatorskich elewacji bazyliki założenia pielgrzymkowego o.o. jezuitów w Świętej Lipce, -ratunkowym programem prac konserwatorskich elewacji krużganków założenia pielgrzymkowego o.o. jezuitów w Świętej Lipce, -projektem budowlanym remontu elewacji, prace konserwatorsko - remontowe elewacji bazyliki oraz krużganków Sanktuarium Nawiedzenia NMP w Świętej Lipce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.23.60 - Obiekty sakralne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym uprawnienia konserwatorskie oznaczone PKWiU 92.52.12.0000; b) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej - jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytku, tj. posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, czyli posiadającą dyplom uczelni wyższej w dziedzinie konserwacji i restauracji zabytków w specjalności konserwacji malarstwa ściennego; c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 5 prac konserwatorskich konserwacji zabytków architektury o wartości powyżej 100.000 tys. zł netto każda; d) wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 15 pracowników konserwatorów w tym co najmniej 2 na umowę o pracę; e) wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; f) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż równowartość kwoty 50.000 EURO oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; SPOSÓB OCENY: Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat wykonał w sposób należyty co najmniej 5 prac konserwatorskich określonych w pkt. c) otrzyma 50 pkt, a za każdą kolejną pracę otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych prac - nie więcej niż 100 pkt. Jeżeli wpłynie więcej niż pięć wniosków o dopuszczenie do postępowania, do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców z najwyższą ilością punktów. Pozostałych wykonawców uznaje się za wykluczonych z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w tym wpis do PKWiU 92.52.12.0000, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np. referencje); d) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (oświadczenie wykonawcy lub dokumenty urzędowe); e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, w tym potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. f) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Z oświadczenia powinno wynikać, że wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt a - h mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. Dokumenty i oświadczenia pochodzące od wykonawcy powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Sposób przygotowania wniosku: Wniosek, zawierający co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami w/w należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym (Konserwacja tynkowanych elewacji bazyliki oraz krużganków Sanktuarium w Świętej Lipce)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Termin gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finasowy EOG/Norweski Mechaniz Finansowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.