eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Dąbrowa › Remont elewacji, dachu, wymiana okien i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych na terenie działki o nr geod.170/10 w Starej Dąbrowie nr 72 - Przedszkole, Gmina Stara Dąbrowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Stara Dąbrowa: Remont elewacji, dachu, wymiana okien i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych na terenie działki o nr geod.: 170/10 w Starej Dąbrowie nr 72 - Przedszkole, Gmina Stara Dąbrowa.
Numer ogłoszenia: 158257 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Dąbrowa , 20, 73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5739820, 5739832, faks 0-91 5739822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji, dachu, wymiana okien i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych na terenie działki o nr geod.: 170/10 w Starej Dąbrowie nr 72 - Przedszkole, Gmina Stara Dąbrowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: remont elewacji, dachu, wymiana okien i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych na terenie działki o nr geod.: 170/10 w Starej Dąbrowie nr 72 - Przedszkole, Gmina Stara Dąbrowa, polegający na: 1) dociepleniu ścian budynku styropianem gr.12 i 10 cm - metoda lekka-mokra /BSO/ w systemie np. ATLAS STOPTER lub równoważnym, 2) wymianie istniejącego pokrycia dachu papą asfaltową na pokrycie papą termozgrzewalną połaci dachowych obiektu wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 3) wymianie okien drewnianych na okna z PCV wraz z naprawą ościeży, Parametry wymagane dla okna: -średni współczynnik przenikania ciepła przez dwie szyby k=1,1W/m2 K, -współczynnik dźwiękochłonności Rw>33 Db, -każda szyba grubości 4 mm, z przestrzenią wypełnioną argonem, -ościeżnice oraz ramiaki skrzydeł okiennych pięciokomorowe, gwarantujące odpowiednią sztywność w płaszczyźnie okna, -mocowanie okien zgodnie z atestem ITB, -kolor okien biały, -skrzydło okienne; według załączonej dokumentacji, -klamki umieszczone na odpowiedniej wysokości umożliwiające właściwe funkcjonowanie, 4) dobudowie podjazdu dla niepełnosprawnych. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania /bez uwag/ protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. w Sekretariacie Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie 73-112 Stara Dąbrowa 20, pokój nr 15 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1.1. udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania odpowiadających swoim rodzajem w/w przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, daty wykonania, całkowitej wartości brutto zamówienia, nazwy zamawiającego oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że to zamówienie zostało wykonane należycie ( np. referencje); 1.2. potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia muszą posiadać wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę stanowiącą równowartość 50.000 euro. 1.3. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 150.000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w kwocie nie mniejszej niż 150.000 zł. 5) Dokumenty potwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6) Zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia i posiadania przez te osoby ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę stanowiącą równowartość 50.000 euro. 7) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadające swoim rodzajem w/w przedmiotowi zamówienia potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1.1 SIWZ (według załącznika Nr 7 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, ze zamówienia wykazane w załączniku Nr 7 do SIWZ zostały wykonane należycie tj.: np. referencje itp. 2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej terenu budowy tj. działki o nr geod.: 170/10 w Starej Dąbrowie nr 72 - Przedszkole, Gmina Stara Dąbrowa. (załącznik nr 6 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Dąbrowie 73-112 Stara Dąbrowa 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat ( pokój nr 15) Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie 73-112 Stara Dąbrowa 20..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: - Kazimierza Adamka - Inspektora w Urzędzie Gminy w Starej Dąbrowie tel. 0-91 573 98 32, e-mail: inspektor1@staradabrowa.pl - w zakresie procedury przetargowej, - Ryszarda Andersta - Podinspektora ds. budownictwa i infrastruktury technicznej w Urzędzie Gminy w Starej Dąbrowie tel. 0-91 573 98 33, e-mali: bud@staradabrowa.pl - w zakresie zagadnień przedmiotu zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.