eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Remont dróg gminnych nr100131R, 100146R, 100145R, 100132r, 100106R położonych na terenie Gminy Gorzyce na obszarach zniszczonych przez powódź w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Gorzyce: Remont dróg gminnych nr: 100131R, 100146R, 100145R, 100132r, 100106R położonych na terenie Gminy Gorzyce na obszarach zniszczonych przez powódź w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 158220 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych nr: 100131R, 100146R, 100145R, 100132r, 100106R położonych na terenie Gminy Gorzyce na obszarach zniszczonych przez powódź w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych nr: 100131R, 100146R, 100145R, 100132r, 100106R położonych na terenie Gminy Gorzyce na obszarach zniszczonych przez powódź w 2010 r. Rodzaj oraz zakres robót: 1. droga gminna nr 100131R Orliska - Pogoń w m. Orliska (od km 1+800 do km 1+960): odtworzenie trasy (roboty pomiarowe), wykonanie nasypów z gruntu, oczyszczenie warstw bitumicznych, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją, wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysową, frezowanie nawierzchni asfaltowych, warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. 6 cm po zagęszczeniu, ułożenie geosiatki, warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grub. 4 cm po zagęszczeniu, pobocza z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego grub. 10 cm. 2. droga gminna nr 100146R Sokolniki - Furmany w m. Sokolniki i Furmany (od km 0+000 do km 2+870): odtworzenie trasy (roboty pomiarowe), ścinanie poboczy, pobocza z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego grub. 10 cm. 3. droga gminna nr 100145R Zabrody - Wielowieś w m. Trześń (od km 0+000 do km 1+620): odtworzenie trasy (roboty pomiarowe), odtworzenie granic pasa drogowego, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego (na uszkodzonych przepustach), rozebranie ścianek czołowych uszkodzonych przepustów, rozebranie uszkodzonych przepustów z rur żelbetowych, wykonanie przepustów z rur żelbetowych fi. 100 cm, wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu, profilowanie i zagęszczenie podłoża, oczyszczenie warstw bitumicznych, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją, podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. 4 cm po zagęszczeniu, warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. 6 cm po zagęszczeniu, warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grub. 4 cm po zagęszczeniu, ustawienie barier ochronnych, pobocza z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego grub. 10 cm. 4. droga gminna nr 100132R Podedwór w m. Trześń (od km 0+000 do km 0+232): odtworzenie trasy (roboty pomiarowe), oczyszczenie warstw bitumicznych, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją, warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. 6 cm po zagęszczeniu, warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grub. 4 cm po zagęszczeniu, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych, pobocza z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego grub. 10 cm. 5. droga gminna nr 100106R Pączek - Dąbrowa w m. Gorzyce i Wrzawy (od km 0+000 do km 1+890): odtworzenie trasy (roboty pomiarowe), rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (na uszkodzonym przepuście), rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego (na uszkodzonym przepuście), rozebranie uszkodzonych przepustów z rur żelbetowych, wykonanie przepustów z rur żelbetowych fi. 100 cm, wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu, profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. 6 cm po zagęszczeniu, warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grub. 4 cm po zagęszczeniu, ścinanie poboczy, ustawienie barier ochronnych, pobocza z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego grub. 10 cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, o wartości równej lub wyższej niż cena składanej oferty w niniejszym postępowaniu, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji jeżeli zmiana jest konieczna z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, jeżeli nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.