eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 318 przy ul. Teligi 3 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Warszawa: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 318 przy ul. Teligi 3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 158217 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 318 przy ul. Teligi 3 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 318 przy ul. Teligi 3 w Warszawie 1.Informacje ogólne Nieruchomość gruntowa przewidziana pod planowaną rozbudowę budynku szkoły Nr 318, zlokalizowana jest w południowej części osiedla I Ursynowa Południowego i obejmuje: teren przedszkola, teren szkoły ze strefami rekreacji cichej i ruchowej oraz teren sportu na działce nr ew. 13 w obrębie 1-10-19 przy ul. Teligi 3, na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy. 2. Planowana rozbudowa Planowana rozbudowa w niewielkim stopniu narusza układ działki, nie wpływając na istniejące strefy funkcjonalne. Rozbudowa nawiązuje przestrzennie do istniejącej formy obiektu. Nowa kubatura zajmuje północno-wschodni fragment właściwej działki szkolnej (w sztywnej granicy z częścią przedszkolną). Elementy DFA i tarasy związane z istniejącym budynkiem zostały w większości adaptowane i rozbudowane w nowy układ, z uwzględnieniem niezbędnych napraw i uzupełnień. Nowa kubatura ingeruje w nasyp od strony przedszkola (górka saneczkowa), który musi zostać skorygowany. Linia istniejącego ogrodzenia od strony ulic Indiry Gandhi i Cynamonowej, skrytego za nasypami, pozostaje bez zmian. Z uwagi na planowane nowe wejście od ul. Indiry Gandhi w ogrodzenie została wkomponowana brama. Planowana na terenie działki zieleń jest przede wszystkim wynikiem korekty układu istniejącego. W strefie rozbudowy szkoły zgodnie z zaleceniami zawartymi w tekście Inwentaryzacji zieleni i projekcie gospodarki drzewostanem - aktualizacja. Nowy układ, z uwagi na zwiększoną powierzchnię zabudowy i wprowadzenie boisk z nawierzchniami syntetycznymi (planowane udzielenie oddzielnego zamówienia), zmienia dotychczasowy wskaźnik powierzchni biologicznie czynnej. Obecnie na terenie wyłącznie działki szkolnej (około 1,33 ha) kształtuje się on na poziomie 27,8%, przy dopuszczalnym przepisami dla obiektów oświaty i wychowania - 25%. W planowanej kompleksowo rozbudowie można wydzielić niezależne elementy. 2.1.Dobudowa części szkolnej Układ funkcjonalny części dobudowanej jest kontynuacją istniejącego ciągu szkolnego, na przedłużeniu korytarza przez strefę sali gimnastycznej, do nowego wejścia od strony południowo-wschodniej. 2.2.Rozbudowa jadalni Z uwagi na przeciążenie istniejącej szkoły i przedszkola, zgodnie z sugestią Inwestora zaplanowano rozbudowę powierzchni jadalni w zespole żywienia, przy założeniu możliwości zwiększenia wydajności kuchni wyposażonej w nowe urządzenia. Dotychczasowe jadalnie szkolna i przedszkolna zostały w ramach rozbudowy połączone w dużą jadalnię szkolną, a nowa jadalnia przedszkolna zostanie dobudowana po północno-wschodniej stronie łącznika prowadzącego do przedszkola. 2.3.Modernizacja wyposażenia wydawalni szkolnej. 2.4. Wymiana istniejącej obudowy forum. Przeszklone ściany pierwotnie w konstrukcji stalowej zostały wymienione kilkanaście lat temu na plastikowe, bez koniecznych wyliczeń statycznych. Teraz zostaną zastąpione ścianami w konstrukcji aluminiowej słupowo-ryglowej osadzonej w obwiedniej żelbetowej ramie. Współczynnik przenikania ciepła dostosowany jest do wymagań obowiązujących od 2017 r. 2.5. Zmiany wprowadzane w części istniejącej szkoły. Zmiany nie dotyczą istniejącego układu funkcjonalnego, wynikają z konieczności dostosowania obiektu do warunków wymagań ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 z późn zm.). 2.6.Zespół boisk szkolnych wraz elementami zagospodarowania terenu i nowym wejściem od strony ul. Indiry Gandhi. 2.7.Dostosowanie istniejącego wejścia do administracji do potrzeb osób niepełnosprawnych. 3. Zakres robót budowlanych: a)wycinka i przesadzenie drzew, b)roboty rozbiórkowe i demontażowe części łącznika, c)roboty budowlane związane z: -nowym zespołem dydaktycznym, -rozbudową jadalni i modernizacją wyposażenia wydawalni, -wymianą istniejącej obudowy forum, -dostosowania istniejącej szkoły do warunków wymagań ochrony przeciwpożarowej -dostosowaniem istniejącego wejścia do administracji do potrzeb osób niepełnosprawnych, d)roboty instalacyjne w części nowoprojektowanej z podłączeniem do istniejącego układu: -instalacja wody zimnej, -instalacja p. poż., -instalacja wody ciepłej, -kanalizacja sanitarna, -kanalizacja deszczowa, -instalacja co z istniejącego węzła, -instalacja wentylacji mechanicznej, -instalacje elektryczne i teletechniczne, e)roboty instalacyjne, drogowe i zieleniarskie związane z realizacją części terenowej, f)roboty wykończeniowe i odtworzeniowe. 4.Dane techniczne budynku szkoły przed i po rozbudowie Parametry projektowanej rozbudowy: -powierzchnia zabudowy-940,06 m2 -powierzchnia użytkowa-629,03 m2 -powierzchnia całkowita-1534,00 m2 -kubatura-6611,00 m3 5.Przedmiot zamówienia Dokumentacja została opracowana w układzie uwzględniającym kompleksową realizację rozbudowy, z możliwością podziału na zadania inwestycyjne według p. 3. 7.Wymagania związane z realizacją zamówienia Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych i wyposażenia, które należy zabezpieczyć, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. Na czas budowy należy zabezpieczyć obiekt istniejący. Dojścia instalacyjne w części istniejącej należy wykonać w czasie przerwy wakacyjnej. Realizacja rozbudowy nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem szkoły. Dojazd na plac budowy od strony ul. Dereniowej należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć (zgodnie z Informacją BIOZ). Uwaga: Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. W trakcie trwania roku szkolnego prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót i zabezpieczenie zaplecza. Zespół boisk szkolnych wraz z oświetleniem został wyłączony z przedmiotowego zamówienia. Zamawiający posiada Decyzję pozwolenia na budowę nr 143/D/16 z dnia 05.07.2016 r. W postępowaniu zastosowano klauzulę społeczną określoną w art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę kierującą wykonaniem robót budowlanych (kierownika budowy) na cały okres realizacji Przedmiotu umowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający zastrzega, że płatność wynagrodzenia o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy za prace wykonane w roku 2016 nie przekroczy 40% ryczałtowej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 4 do wzoru umowy oraz: a)wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ b)wielobranżowy projekt budowlany rozbudowy budynku szkoły - załącznik nr 9a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; c)wielobranżowy projekt wykonawczy rozbudowy budynku szkoły - załącznik nr 9b do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; d)przedmiary robót - załącznik nr 9c do SIWZ; e)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9d do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2017 r..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu robót budowlanych w Szkole Podstawowej Nr 318 przy ul. Teligi 3 w Warszawie i będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy2 budynku użyteczności publicznej3 o kubaturze każdego z budynków nie mniejszej niż 6 000 m3. UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem budowy należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn.zm.). Zamawiający dopuszcza roboty budowlane związane z rozbudową/odbudowa/nadbudową istniejących budynków, jeżeli kubatura nowo powstałej części budynku (tj. rozbudowy/odbudowy/nadbudowy) była nie mniejsza niż 6 000 m3 3 Definicja budynku użyteczności publicznej określona została w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2015 r., poz. 1422), tj. przez budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm); oraz b)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm); oraz c)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy. 3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dokument (odpowiedni) o którym mowa w pkt III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w następujących przypadkach: 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie wydłużenia terminu zakończenia Przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy: 1)w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w trakcie realizacji robót, których realizacja ma wpływ na termin realizacji Przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nastąpi o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych, 2)w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w trakcie realizacji robót, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, 3)w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy nastąpi o okres trwania przerw w realizacji robót spowodowanych ww. warunkami pogodowymi i przerwy te są udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 5)w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 6)ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 7)zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 8)ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 9)działania siły wyższej. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji: 1)Bez zwiększenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku wystąpienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku, gdy wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy 3)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który mają być dokonane przelewy z tytułu realizacji niniejszej umowy. 5.Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 6.Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 7.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 13:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW (PARTER) - STANOWISKA 2 i 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Wiesław Warzecha - inspektor w Wydziale Infrastruktury tel. 22 443 72 35 faks: 22 443-72-20 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Iwona Glinka-Kuczyńska - główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych tel. 22 443 73 33 faks: 22 443-73-32 e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2016 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524a..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.