eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Nazwa zadaniaDostawa podłóż gotowych na płytkach i w probówkach, surowic Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, testów immunoenzymatycznych, krążków do oznaczania lekowrażliowści, krążków diagnostycznych, pasków gradientowych, zestawów do identyfikacji drobnoustrojów, testów lateksowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Mińsk Mazowiecki: Nazwa zadania: Dostawa podłóż gotowych na płytkach i w probówkach, surowic Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, testów immunoenzymatycznych, krążków do oznaczania lekowrażliowści, krążków diagnostycznych, pasków gradientowych, zestawów do identyfikacji drobnoustrojów, testów lateksowych.
Numer ogłoszenia: 158215 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa zadania: Dostawa podłóż gotowych na płytkach i w probówkach, surowic Salmonella do aglutynacji szkiełkowej, testów immunoenzymatycznych, krążków do oznaczania lekowrażliowści, krążków diagnostycznych, pasków gradientowych, zestawów do identyfikacji drobnoustrojów, testów lateksowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy: ZADANIE 1 - podłoża gotowe na płytkach i w probówkach, surowice Salmonella do aglutynacji szkiełkowej: 1 Do oferty dołączyć pozytywną opinię KORLD 2 W przypadku asortymentu w skład którego wchodzą substancje niebezpieczne, do oferty oraz przy pierwszej dostawie dołączyć aktualną kartę charakterystyki zgodnie z Rozp. WE nr. 1907 z 2006 3 Test immunochromatograficzny do jakościowego oznaczania Campylobacter spp. w próbkach kału o czułości i swoistości powyżej 98procent,kasetki pakowane indywidualnie 4 płytki kontaktowe do badania czystości mikrobiologicznej powierzchni z meniskiem wypukłym agaru oraz z dodatkiem czynnika neutralizującego środki dezynfekcyjne 5 podłoże chromogenne do izolacji i identyfikacji klinicznie ważnych gatunków Candida-nieprzezroczyste 6 do oferty dołączyć kolorowe ulotki obrazujące wygląd kolonii na podłożach chromogennych 7 podłoża chromogenne ESBL,MRSA,VRE czy do wykrywania Enterobacteriaceae opornych na karbapenemy- nieprzeźroczyste, na płytkach niedzielonych. 8 Ampułki z solą fizjologiczną-szklane, płaskodenne, o średnicy 18mm, dostosowane do pracy z densytometrem DEN-1 BioSan 9 Trwały nadruk z datą ważności i nr. serii na każdej płytce z podłożem 10 Podłoża nie mogą się kurczyć przy inkubacji zalecanej dla hodowli drobnoustrojów w warunkach zamawiającego. 11 Do podłoży gotowych na płytkach wymagany certyfikat kontroli jakości każdej partii produktów 12 dofinansowanie szkoleń z zakresu mikrobiologii organizowanych przez wykonawcę. ZADANIE 2 - testy immunoenzymatyczne: 1 testy nie wymagają dodatkowego dedykowanego sprzętu jak np. czytnik, inkubator itp. 2 wykrywanie GDH i toksyn A i B jednoczesne na jednej płytce 3 próbkę dozuje się do jednej studzienki 4 test z kontrolą dodatnią w zestawie 5 w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego asortymentu z wymogami SIWZ wymagamy przedłożenia wraz z ofertą metodyki testu 6 testy o wykrywalności toksyny A nie gorszej niż 0,7 ng na ml, toksyny B nie gorszej niż 0,2 ng na ml, GDH nie gorszej niż 0,8 ng na ml ZADANIE 3 - Krążki do oznaczania lekowrażliowści, krążki diagnostyczne, paski gradientowe, zestawy do identyfikacji drobnoustrojów, testy lateksowe. 1. wszystkie krążki do oznaczania lekowrażliowści pochodzą od jednego producenta 2. minimalny termin ważności krążków do oznaczania lekowrażliowści 1 rok 3. każda fiolka z krążkami do oznaczania lekowrażliwości zapakowana oddzielnie, hermetycznie zamknięte opakowanie typu blister z pochłaniaczem wilgoci 4. na każdym pojedynczym krążku do oznaczania lekowrażliowści widnieje symbol i stężenie w ug wydrukowane dwustronnie 5. certyfikat na krążki do ozn. lekowrażliwości zawiera kontrolę wysycenia krążka 6. paski gradientowe do ozn. wartości MIC oraz krążki do ozn. lekowrażliwości posiadające pozytywną opinię KORLD. Opinia dołączona wraz z ofertą. 7. paski gradientowe do oznaczania wartości MIC pakowane pojedynczo 8. zestaw do identyfikacji bakterii i grzybów-odczyt w ciągu 4 godzin 9. nieodpłatne aktualizacje oprogramowania do odczytu testów 10. minimalne terminy ważności testów lateksowych 6-9 miesięcy 11. test lateksowy do identyfikacji S.aureus na podstawie clumping factor, białka A i niektórych polisacharydów otoczkowych. Kolor lateksu niebieski. 12. w teście do paciorkowców możliwość zakupu pojedyńczych odczynników grupowych A,B,C,D,F,G oraz enzymu ekstrakcyjnego. 13. zestaw do lekowrażliwości grzybów z uwzględnieniem amfoterycyny B, 5- flucytozyny,flukonazolu,worikonazolu,itrakonazolu,posakonazolu,kaspofunginy,anidulafunginy,micafunginy.. Możliwość odczytu po 24h inubacji. 14. zestaw do barwienia metodą Grama-mozliwość zakupu pojedynczych odczynników 15. krążki muszą pasować do posiadanych w Laboratorium Mikrobiologicznym dyspenserów firmy OXOID lub wykonawca użyczy bezpłatnie 6 sztuk dyspenserów pasujących do zaoferowanych krążków, krążki do ozn lekowrazliwości muszą pasować do dyspenserów używanych w Pracowni Mikrobiologii DEN-1 BioSan . Nazwy i ilości odczynników podano w załącznikach od nr 5 do nr 7 do SIWZ. Niespełnienie wymagań powoduje -odrzucenie oferty. Oferowane odczynniki winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i stosowania w palcówkach służby zdrowia. Zamawiający przewiduje prawo opcji do 20procent wartości zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik do SIWZ Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik do SIWZ. Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki do SIWZ wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Inne dokumenty: Oświadczenie o rejestracji produktów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, pozytywna opinia KORLD na oznaczanie lekowrażliwości

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Odbiorca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy będzie możliwa w następujących przypadkach, zmiana terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie oraz na czas jej trwania. Zmiany te mogą nastąpić w związku z niewykorzystaniem przez Odbiorcę wartości brutto umowy, zmiana umowy - w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Dostawca przedstawi Odbiorcy ofertę produktu tożsamego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Odbiorca musi wyrazić zgodę na piśmie faksem lub e-mailem. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy cenie nie wyższej niż w umowie będzie tożsamy z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego, producenta, nazwy produktu lub wielkości dawki. zmiana wynagrodzenia Dostawcy, - zmiana cen - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto - dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - zmiana cen - w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych, zmiana danych Odbiorcy lub Dostawcy np. adres siedziby, zmiana formy prawnej , a także zmiany organizacyjnej Dostawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Dostawcy. zmiana umowy w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa, zmian podwykonawców jeśli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy przedmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Dostawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Dostawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Dostawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Odbiorcę. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo zwiększenia do 20procent ilości w każdej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. W przypadku, gdy 20procent w danej pozycji daje w wyniku ułamek, ilość objętą opcją zaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Odbiorca poinformuje Dostawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Dodatkowo Odbiorca zastrzega sobie prawo opcji obejmujące prawo do zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych objętych przedmiotem umowy w uzasadnionych przypadkach. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy. Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 20 procent ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki.Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.