eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla dorosłych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Numer ogłoszenia: 158187 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 232296 - 2014 data 11.07.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla dorosłych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju (DZP-38-382-24-14). Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części (pakiety):Pakiet 1 Zestawy do cewnikowania żył centralnych i udowych; Pakiet 2 Zestawy do cewnikowania tętnic 1; Pakiet 3 Zestaw do cewnikowania tętnic 2; Pakiet 4 Elektrody do stymulacji, drenaż worka osierdziowego; Pakiet 5 Rurki dotchawicze; Pakiet 6 Elementy wentylacji dla OAilT i OITD; Pakiet 7 Zestawy do tracheostomii; Pakiet 8 Rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, maski krtaniowe, prowadnice do intubacji; Pakiet 9 Rurki dotchawicze do trudnych intubacji ;Pakiet 10 Rury do respiratorów; Pakiet 11 Igły do znieczuleń; Pakiet 12 Maski anestezjologiczne; Pakiet 13 System do kontrolowanej zbiórki stolca; Pakiet 14 Kraniki i rampy; Pakiet 15 Części wymienne do aparatów do znieczuleń firmy Dräger; Pakiet 16 Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych ogrzewanych; Pakiet 17 Kołnierze ortopedyczne; Pakiet 18 Maski nadkrtaniowe; Pakiet 19 Mankiety do szybkich infuzji; Pakiet 20 Elektrody do stymulacji przezskórnej serca; Pakiet 21 Przyrządy do transferu leków; Pakiet 22 Obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia; Pakiet 23 Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych; Pakiet 24 Maski do wentylacji nieinwazyjnej; Pakiet 25 Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych i preparatów krwiotwórczych Pakiet 26 Elektrody do pomiaru indeksu bispektralnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Producent i nazwa handlowa/numer katalogowy w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używaniaw przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia; natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości-wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania niniejszej umowy. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem).W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: braków ilościowych w ciągu 3 dni roboczych wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania.Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego; sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.UWAGA!! Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu umowy (z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego), który został uznany jako podlegający reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest także do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu umowy na nowy w ciągu 3 dni roboczych od daty ich przekazania. Maksymalny termin odbioru reklamowanego materiału przez Wykonawcę - do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla dorosłych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju (DZP-38-382-24-14). Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 części (pakietów):Pakiet 1 Zestawy do cewnikowania żył centralnych i udowych; Pakiet 2 Zestawy do cewnikowania tętnic 1; Pakiet 3 Zestaw do cewnikowania tętnic 2; Pakiet 4 Elektrody do stymulacji, drenaż worka osierdziowego; Pakiet 5 Rurki dotchawicze; Pakiet 6 Elementy wentylacji dla OAilT i OITD; Pakiet 7 Zestawy do tracheostomii; Pakiet 8 Rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, maski krtaniowe, prowadnice do intubacji; Pakiet 9 Rurki dotchawicze do trudnych intubacji ;Pakiet 10 Rury do respiratorów; Pakiet 11 Igły do znieczuleń; Pakiet 12 Maski anestezjologiczne; Pakiet 13 System do kontrolowanej zbiórki stolca; Pakiet 14 Kraniki i rampy; Pakiet 15 Części wymienne do aparatów do znieczuleń firmy Dräger; Pakiet 16 Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych ogrzewanych; Pakiet 17 Kołnierze ortopedyczne; Pakiet 18 Maski nadkrtaniowe; Pakiet 19 Mankiety do szybkich infuzji; Pakiet 20 Elektrody do stymulacji przezskórnej serca; Pakiet 21 Przyrządy do transferu leków; Pakiet 22 Obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia; Pakiet 23 Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych; Pakiet 24 Maski do wentylacji nieinwazyjnej; Pakiet 25 Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych i preparatów krwiotwórczych Pakiet 26 Elektrody do pomiaru indeksu bispektralnego; Pakiet 27 - Uchwyty montowania ramp kraników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Producent i nazwa handlowa/numer katalogowy w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używaniaw przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia; natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania niniejszej umowy. Zmniejszenie wykorzystania nie przekroczy 20% ilości/wartości umowy. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem).W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: braków ilościowych w ciągu 3 dni roboczych wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania.Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego; sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.UWAGA!! Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu umowy (z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego), który został uznany jako podlegający reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest także do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu umowy na nowy w ciągu 3 dni roboczych od daty ich przekazania. Maksymalny termin odbioru reklamowanego materiału przez Wykonawcę - do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie, Sekretariat, I piętro pokój A 1.
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie, Sekretariat, I piętro pokój A 1.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: Zał I.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Uchwyty montowania ramp kraników. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.