Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Warszawa: Organizacja uczestnictwa Polski w europejskich konferencjach z zakresu polityki jakości.
Numer ogłoszenia: 158144 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, fax 022 6946671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja uczestnictwa Polski w europejskich konferencjach z zakresu polityki jakości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja wyjazdu polskiej delegacji na trzy europejskie konferencje z zakresu polityki jakości,w tym zapewnienie m.in.:transportu lotniczego na miejsce konferencji i z powrotem, transportu uczestników z lotniska do hotelu i z powrotem, noclegów,materiałów informacyjnych dla uczestników, kolacji dla uczestników pierwszej konferencji, organizacji polskiego stoiska na pierwszej konferencji.2. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ (który będzie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności.3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej, realizowanego przez KPRM w ramach Działania 5.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. W zatwierdzonym wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, w części budżet projektu, w odniesieniu do Zadania 4 - Organizacja uczestnictwa Polski w europejskich konferencjach z zakresu polityki jakości, zapisano kwotę 265 290,00 złotych brutto.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.86.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Oryginalny kod CPV: 74.87.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500 zł (sześć tysięcy pięćset złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 (trzech) zamówień polegających na zorganizowaniu zagranicznych wyjazdów grupowych dla minimum 40 (czterdziestu) uczestników łącznie i w ramach każdego z nich odpowiedzialni byli za zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt. 4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy pzp. wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 (trzech) zamówień polegających na zorganizowaniu zagranicznych wyjazdów grupowych dla minimum 40 (czterdziestu) uczestników łącznie i w ramach każdego z nich odpowiedzialni byli za zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 4.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wg wzoru z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt 4 przez wszystkich Wykonawców. Dokument określony w pkt. 3 oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w pkt. 1- 3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.premier.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Administracyjne, Aleje Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujadowskie 1/3, 00-583 Warszawa lub złożyć na dziennik Podawczy (wejście od Al. Szucha 14)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej realizowanego przez KPRM w ramach Działania 5.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.