To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15812 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Brodnica: Remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Brodnicy przy ul. Żwirki i Wigury 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347367 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brodnicki, krajowy numer identyfikacyjny
87111836500000, ul.
ul. Kamionka
18,
87300
Brodnica, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
564 950 800, faks
564 950 801, e-mail
starostwo@brodnica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Brodnicy przy ul. Żwirki i Wigury 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZE.272.09.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczeń parteru budynku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brodnicy. Zakres robót budowlanych polega na dostosowaniu pomieszczeń parteru do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz na poprawie estetyki pomieszczeń. Ponadto opracowanie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych (wod-kan.)- wg projektów poszczególnych branż. W istniejącej części parteru utworzono 7 pomieszczeń biurowych, serwerownię, archiwum oraz pomieszczenia sanitarne dla pracowników. Wykaz powierzchni i kubatura pomieszczeń podlegających opracowaniu. - powierzchnia użytkowa (parter) 244,2 m2 - kubatura pomieszczeń parteru ok. 910,0 m3 1. Branża budowlana Zakres ogólny podstawowych robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, częściowo podłogi i posadzki, część okien, drzwi z ościeżnicami, płytki ścienne, boazeria) - wykonanie szlichty betonowej: ok. 46 m2 - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płytek gazobetonowych: ok. 20m^2 - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płyt GKB: ok. 40m^2 - wykonanie sufitów z płyt GKB: ok. 15m2 - wykonanie sufitów kasetonowych: ok. 62m2 - wymiana zewnętrznej stolarki okiennej: 3szt. - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej: 17 szt - wymiana drzwi zewnętrznych: 1 szt - montaż działkowych witryn PCV-szkło: 2szt. - ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 130m^2 - ułożenie 2×gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem: ok. 1000m^2 - malowanie 2לcian i 2×sufitów: ok. 1000m^2 - ułożenie tynków cem.-wapiennych: ok. 90m2 - montaż boazerii PCV: ok. 25m2 - malowanie istniejących grzejników i krat okiennych - zlokalizowanie, osuszenie i odgrzybianie miejsc zawilgoconych: ok. 15m2 2. Branża sanitarna Zakres ogólny podstawowych robót instalacji sanitarnych : 1). Instalacja wod-kan. -Montaż 4 umywalek wraz z nowymi podłączeniami wod-kan. -Montaż dwóch mis ustępowych (WC) wraz z nowymi podłączeniami wod-kan. -Odprowadzenie skroplin z 4 klimatyzatorów ściennych. -Wymiana istniejącego cieknącego pionu żeliwnego kanalizacji sanitarnej na nowy z rury PVC110 wraz z podłączeniem istniejących urządzeń sanitarnych. 2). Instalacja klimatyzacji. -Montaż 4 istniejących urządzeń klimatyzacyjnych (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna), przeniesionych z ul. Zamkowej, wraz z nowa instalacją. 3. Branża elektryczna Zakres ogólny podstawowych robót elektrycznych obejmuje: - demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego: 1 kpl. - demontaż rozdzielnicy głównej: 1 szt. - demontaż podlicznika: 1 szt. - zabudowę koryt kablowych w strefie międzystropowej (komunikacja): ok. 76m, - wykonanie instalacji podtynkowej gniazd 230V sieci podstawowej: 59 szt. - wykonanie instalacji podtynkowej systemu bezprzerwowego zasilania - gniazd 230V DATA sieci wydzielonej zasilanej z UPS: 52 szt. - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego (certyfikat CNBOP), ewakuacyjnego (certyfikat CNBOP): łącznie 72 szt. - wykonanie instalacji zasilającej projektowane klimatyzatory: 3 obwody - montaż rozdzielnicy RG i linii zasilającej YKYżo5x25mm2: ok. 5m - montaż rozdzielnicy RS i linii zasilającej YKYżo5x10mm2: ok. 31m - montaż rozdzielnicy RB i 2 x linii zasilającej YDYżo3x4mm2: łącznie ok. 20m - montaż rozdzielnicy RBS i 2 x linii zasilającej YDYżo3x4mm2: łącznie ok. 20m - wymianę ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP: 1 szt. - montaż wentylatora w łazience: 1 szt. - wykonanie połączeń uziemiających i wyrównawczych: 1 kpl. - pomiary elektryczne: 1 kpl. 4. Branża teletechniczna Zakres ogólny podstawowych robót teletechnicznych obejmuje: - Budowa tras kablowych koryta Fe / PCW - Budowa sieci LAN ( przewód FTP 4x2x0,57 kat 7 -1760m, - gniazda-IT 2xRJ45 cat.6 /odlewane Keystone -30szt., szafa dystrybucyjna 19"/42U z osprzętem pasywnym -1szt) - Wyposażenie serwerowni w urządzenia aktywne switche - 2 szt , UPS-1 szt. - Przeniesienie , doposażenie i instalacja Centrali telef. PLATAN Proxima - Budowa serwera telekomunikacyjnego PLATAN LIBRA w lokalizacji Kamionka 18 Brodnica , programowanie i integracja . - Zakup i uruchomienie platformy VoIP z licencjami na łącznie 28 kanałów - Budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu z sygnalizacją p.poż. - Czujki PIR - 16 szt. , czujki p.poż. - 20 szt. - Uruchomienie dialera komunikacyjnego GSM dla potrzeb SSWiN - Budowa systemu monitoringu telewizyjnego wysokiej rozdzielczości - Rejestracja czasu pracy - okablowanie . - Przeniesienie i instalacja w ustalonym przez inwestora terminie wyposażenia obecnie eksploatowanej serwerowni Wydziału Geodezji z lokalizacji Zamkowa 13A do lokalizacji Żwirki i Wigury 3 Brodnica. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XI opis sposobu obliczenia ceny). 6. Jako koordynatora prac remontowych Zamawiający wyznacza wykonawcę branży budowlanej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45410000-4,
45440000-3,
45431000-7,
45332400-7,
45331220-4,
45331000-6,
45311200-2,
45315300-1,
45314320-0,
45314200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Branża budowlana |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT141159.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 155314.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Branża sanitarna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9154.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19065.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Branza elektryczna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7280673 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57544.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Branża teletechniczna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT111600.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 113160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Przebudowa ulicy Piaski w Brodnicy
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych - zamówienie dodatkowe
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.