eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU ULICY 21 LUTEGO NR 2678 G ORAZ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2605 G CZERSK -ŚLIWICE W M. CZERSK WRAZ Z DOJAZDAMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Chojnice: PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU ULICY 21 LUTEGO NR 2678 G ORAZ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2605 G CZERSK -ŚLIWICE W M. CZERSK WRAZ Z DOJAZDAMI
Numer ogłoszenia: 158124 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU ULICY 21 LUTEGO NR 2678 G ORAZ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2605 G CZERSK -ŚLIWICE W M. CZERSK WRAZ Z DOJAZDAMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU ULICY 21 LUTEGO NR 2678 G ORAZ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2605 G CZERSK -ŚLIWICE W M. CZERSK WRAZ Z DOJAZDAMI Uwaga: O ile w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza to, że wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w Siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego do rozwiązań zastosowanych w dokumentacji projektowej wykonawca na etapie składania oferty w przetargu zobowiązany jest do wskazania tych elementów, wobec których przyjął rozwiązania równoważne. Zastosowane rozwiązania równoważne wraz z danymi pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty. Przedmiary robót należy traktować tylko jako elementy pomocnicze przy przygotowywaniu oferty. Podstawą przygotowania oferty są: -dokumentacja projektowa; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR). stanowiące załączniki do siwz. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU ULICY 21 LUTEGO NR 2678 G ORAZ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2605 G CZERSK -ŚLIWICE W M. CZERSK WRAZ Z DOJAZDAMI Wykonawca zobowiązany jest sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z Komendą Powiatową Policji i zatwierdzony przez Starostę Chojnickiego. A.BRANŻA DROGOWA 1.ROBOTY POMIAROWE -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym 0,93 km 2.ROBOTY ROZBIÓRKOWE -Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm z wywozem gruzu - 84,00 m2 -Rozebranie krawężników betonowych 15x30 wtopionych na ławie bet. z oporem z wywozem materiału i gruzu - 46,15 m -Rozebranie obrzeża betonowego 6x20 wraz z wywozem gruzu. - 46,15 mb -Rozebranie nawierzchni asfaltowej grub. 5 cm z wywozem rumoszu - 400,13 m2 -Rozebranie nawierzchni z BA grub. 7 cm z wywozem - 400,13 m2 -Rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 20 cm - 400,13 m2 -Frezowanie nawierzchni ulic z miesz. min.-bit. grub. 5 cm z wywozem gruzu - 5.476,12 m2 3.ROBOTY ZIEMNE -Roboty ziemne w gruncie kat. III z transportem w obrębie robót, wbudowaniem w nasyp i zagęszczeniem - 1,53 m3 -Roboty ziemne wyk. w gruncie kat. III z wywozem nadmiaru ziemi - 17,44 m3 4.PODBUDOWY -Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0 31,5 grub. 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem dna koryta - poszerzenie, rozbiórki - 400,13 m2 -Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 025 m KR 2 grub. 5 cm z oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asf. w il. 0,8 kg m2 - poszerzenie - 400,13 m2 -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowym 0 12,8 mm KR 2 grub. 4 m z oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asf. w il. 0,5 g m2 - 5.876,25 m2 5.NAWIERZCHNIE -Wykonanie nawierzchni grysowo mastyksowej SMA KR 2 grub. 3 cm z oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asf. oraz transportem mieszanki - 5.876,25 m2 6.ELEMENTY ULIC -Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie bet. B-15 wystające - 46,15 mb -Ustawienie obrzeża bet. 6x25 na ławie bet. B-10 - 46,15 m -Wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego 0 31,5 grub. 10 cm - 84,00 m2 7.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Plantowanie poboczy i skarp z obsianiem trawą - 377,68 m2 B.BRANŻA MOSTOWA 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROBIÓRKOWE -Rozebranie chodników z kostki betonowej - 21,71 m2 -Rozebranie krawężników betonowych - 12,06 m -Rozebranie obrzeży - 21,06 m -Rozebranie poręczy ochronnych rurowych - 20,00 m -Rozebranie słupków balustrady - 0,28 m3 -Burzenie odspojonego muru oporowego - 1,20 m3 -Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na składowisko Wykonawcy - 3,54 m3 2.USTRÓJ NOŚNY -Deskowanie belki podporęczowej - 11,94 m2 -Wiercenie otworów i osadzanie kotew - 134 szt. -Przygotowanie i montaż zbrojenia belki podporęczowej - 0,306 t -Beton C25 30 belki podporęczowej - 1,89 m3 3.ELEMENTY WYPOSAŻENIA -Wykonanie, montaż i zabezpieczenie antykorozyjne balustrady - 1,188 t -Montaż krawężników kamiennych - 20,00 m -Rowki o wymiarach 30x40cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe - 12,06 m -Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 0,96 m3 -Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej - 4,12 m -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 35,52 m -Chodniki z kostki betonowej grubości 6cm - 41,73 m2 4.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE -Wyprofilowanie stożków ziemią - 27,12 m3 -Umocnienie skarp drobnowymiarowymi elementami betonowymi - 90,40 m2 -Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych niemalowanych wykonywane na sucho - 182,54 m2 -Reprofilacja zaprawami PCC grubość 30 mm - Przyjęto 10% powierzchni - 18,25 m2 -Gruntowanie i szpachlowanie szpachlą cementowo-polimerową powierzchni żelbetowych - 168,94 m2 -Barwna malarska powłoka ochronna betonu - 168,94 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 40% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie mostu wraz z dojazdami o wartości minimum: 500 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej. wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2010r.Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie mostu wraz z dojazdami o wartości minimum: 500 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 6 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 8 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 9 do siwz. -Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności (wg wzoru nr 6 do siwz) a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli te okoliczności będą trwały minimum 30 dni i Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 9.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 10.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 12.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 09:15, miejsce: Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.