eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa budynków komunalnych przy ul. Kłobuckiej 14 - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Warszawa: Budowa budynków komunalnych przy ul. Kłobuckiej 14 - etap II
Numer ogłoszenia: 158093 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków komunalnych przy ul. Kłobuckiej 14 - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynków komunalnych przy ul. Kłobuckiej 14 - etap II. ETAP II obejmuje budowę budynków oznaczonych w projekcie budowlanym literami C, D , wraz z infrastrukturą, częściowym zagospodarowaniem terenu i instalacjami technicznymi oraz zakończonego stropem stanu zerowego budynku oznaczonego w projekcie budowlanym literą D, zgodnie dokumentacją projektową i STWiOR. Dane techniczne: Budynek C Powierzchnia zabudowy 437,83 m2 Powierzchnia całkowita 2358,38 m2 Powierzchnia użytkowa mieszkań 1061,68 m2 Powierzchnia pomocnicza 717,61 m2 Kubatura brutto 6986,33 m3 Wymiary budynku Maks. długość 33,55m Maks. szerokość 13,05m Wysokość budynku ponad poziom gruntu 14,15m Budynek D Pow. zabudowy 437,83 m2 Pow. całkowita 2358,38 m2 Pow. użytkowa mieszkań 1059,69 m2 Pow. pomocnicza 710,58 m2 Kubatura 5849,40 m3 Wymiary budynku Maks. długość 33,55 m Maks. szerokość 13,05 m Wysokość budynku ponad poziom gruntu 14,15 m Budynek G stan zerowy Pow. zabudowy 437,83 m2 Zakres robót budowlanych w etapie II obejmuje 1. roboty architektoniczno-budowlane: - wykonanie wykopów - wykonanie fundamentów wraz z wykonaniem izolacji poziomych i pionowych, - wykonanie słupów, belek i ścian żelbetowych podziemia, - wykonanie stropów żelbetowych nad garażami - wykonanie prefabrykowanych nadproży, - wykonanie izolacji elementów żelbetowych podziemia, - wykonanie słupów, belek, tarcz i ścian żelbetowych nadziemia, - wykonanie ścian szybów windowych i schodów prefabrykowanych - wykonanie stropów żelbetowych nadziemia, konstrukcji murowych i kanałów wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie izolowanego poszycia dachu z pokryciem membraną dachową wraz z obróbkami, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki, - wykonanie tynków, gładzi i okładzin wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, - wykonanie podłoży i posadzek wraz z izolacją, zbrojeniem i odwodnieniem liniowym garaży, - wykonanie elewacji z płytek elewacyjnych i tynków mineralnych na izolacji ze styropianu, - wykonanie schodów wejściowych i ramp dla niepełnosprawnych oraz montaż elementów ślusarskich, - wykonanie dachu zielonego nad garażem i łącznikiem garaży oraz oznakowania pionowego i poziomego w garażach, - dostawa i montaż dźwigów osobowych oraz wyposażenia mieszkań. 2. roboty branży sanitarnej: Instalacja wod-kan Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączenia wewnętrznej sieci wod-kan osiedla do garażu budynku D i garażu budynków C-G, wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan w garażu budynku D i garażu budynków C i G oraz instalacji wod-kan na kondygnacjach nadziemnych w budynkach C i D. Roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych obejmują: - wykonanie wykopów pod kanały sanitarne i deszczowe z rur PCV oraz rurociągi wodociągowe, - wykonanie podłoży pod kanały i rurociągi, zasypanie wykopów i ich zagęszczenie, - wykonanie kanałów sanitarnych i deszczowych z rur PCV, - wykonanie izolacji cieplnej kanałów, - wykonanie studni rewizyjne z wyrobieniem kinet z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, - wykonanie prób wodnych szczelności kanałów, - wykonanie rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD), - wykonanie studzienek wodomierzowych z kręgów betonowych o sr. 1200 mm, - wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy śrubowych, dostawa i montaż wodomierzy, - wykonanie prób wodnych szczelności sieci wodociągowych, płukania i dezynfekcji, - wykonanie rurociągów z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych, - wykonanie podejść dopływowe w rurociągach stalowych, - dostawa i montaż kompletnych szafek hydrantowych naściennych z zaworami hydrantowymi i wyposażeniem, - dostawa i montaż zaworów czerpalnych, przelotowych i zwrotnych instalacji wodociągowych, - dostawa i montaż domowych wodomierzy skrzydełkowych, - wykonanie instalacji termoelektrycznej z elastycznych elementów grzewczych , - wykonanie izolacji rurociągów jednowarstwowymi otulinami z PE, - wykonanie żeliwnych rurociągów kanalizacyjnych, - wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek żeliwnych, - dostawa i montaż żeliwnych czyszczaków kanalizacyjnych i żeliwnych wpustów piwnicznych, - dostawa i montaż urządzeń do przetłaczania wody brudnej, - wykonanie instalacji odwodnienia liniowego garaży, - dostawa i montaż separatorów substancji ropopochodnych z komorą pomp, - wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC o połączeniach wciskowych, - wykonanie rurociągów wywiewnych z PVC o połączeniach wciskowych, - wykonanie pionów deszczowych rurociągów z rur HD-PE o połączeniach zgrzewanych, - wykonanie podejść odpływowych, dostawa i montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCV oraz wpustów dachowych, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z wełny mineralnej z warstwa folii aluminiowej, Instalacja centralnego ogrzewania Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączenia wewnętrznej sieci c.o. osiedla z węzła budynku E do garażu budynku D i garażu budynków C-G, wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. w garażu budynku D i garażu budynków C i G oraz instalacji c.o. na kondygnacjach nadziemnych w budynkach C i D. Roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania obejmują: - wykonanie wykopów pod rurociągi z rur preizolowanych zasilenia c.o., - wykonanie rurociągów c. o. z rur preizolowanych, - wykonanie studni rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm dostawa i montaż zaworów staliwnych, - wykonanie przejść przez ściany, dostawa i montaż muf i pierścieni uszczelniających, - dostawa i montaż elementów systemu alarmowego, - wykonanie rurociągów c. o. z rur stalowych o różnych średnicach o połączeniach spawanych, - wykonanie rurociągów c. o. z tworzyw sztucznych o różnych średnicach, dostawa i montaż grzejników stalowych dwupłytowych z zasilaniem dolnym z wbudowanymi zaworami termostatycznymi, - dostawa i montaż grzejników stalowych łazienkowych, - dostawa i montaż grzejników elektrycznych, - dostawa i montaż filtrów siatkowych, zaworów odcinające z nastawą wstępną, z odwodnieniem, z pomiarem spadku ciśnienia, regulatorów spadku ciśnienia o połączeniach gwintowanych o różnych średnicach nominalnych, ciepłomierzy mikroprocesorowych w wykonaniu kompaktowym, zaworów kulowych i zaworów odpowietrzających i innej armatury wg dokumentacji projektowej, - dostawa i montaż armatury podłączeniowej do grzejników z wkładką zaworową, z możliwością odcięcia grzejnika, grzejnikowych zaworów powrotnych, z nastawą wstępną i możliwością odcięcia grzejnika, grzejnikowych zaworów termostatycznych z precyzyjną nastawą wstępną oraz głowic termostatycznych, wykonanie prób szczelności i płukania instalacji c. o., - czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie rurociągów stalowych, - wykonanie izolacji termicznej rurociągów otulinami jednowarstwowymi, - wykonanie izolacji otulinami z wełny mineralnej z warstwą folii aluminiowej, - wykonanie prób (na gorąco) z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja wentylacji mechanicznej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyciągowej wentylacji mechanicznej garaży podziemnych, która obejmuje: - dostawę i montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, prostokątnych typ A/I, - dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowych typ S(Spiro) - dostawa i montaż kratek wentylacyjnych, przepustnic, klap pożarowych i przeciwpożarowych zaworów odcinających, - dostawa i montaż podstaw dachowych i wentylatorów dachowych, - izolacja kanałów wentylacyjnych płytami z wełny mineralnej laminowanymi folią aluminiową, - izolacja kanałów wentylacyjnych na dachu płytami z wełny mineralnej w płaszczu z blachy aluminiowej, - pomiary i regulacja systemu wentylacji. 3. roboty branży elektrycznej i teletechnicznej: Instalacja elektryczne Przedmiotem zamówienia jest przyłączenie budynków do sieci elektroenergetycznej, wykonanie rozdzielni elektrycznych w budynkach C i D, wykonanie instalacji elektrycznych, dostawa i montaż rozdzielnic, aparatów elektrycznych i innych urządzeń i obejmuje: - dostawę i montaż w piwnicy budynków C i D tablic głównych wraz z kompletnym wyposażeniem i ich przyłączenie do złącz kablowych budynków, - dostawę i montaż w piwnicy budynków C i D tablic administracyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem i ich podłączenie do tablic głównych, - dostawę i montaż w piwnicy budynków C i D układów pomiarowych wraz z ich zabezpieczeniem, - dostawę i montaż w lokalach tablic lokatorskich wraz z wymaganym zabezpieczeniem, - wykonanie tras kablowych w rurach, bruzdach i rynnach kablowych wraz z przygotowaniem podłoża, - ułożenie kabli z zarobieniem ich końcówek, montażem końcówek kablowych i zgodnym z dokumentacją projektową połączeniem i podłączeniem przewodów, - dostawa i montaż kabli i mat grzejnych na rurach, wpustach dachowych i wjazdach do garaży wraz z zestawami przyłączeniowo-zakończeniowymi, - wykonanie certyfikowanych zabezpieczeń ppoż. przejść kablowych przez przegrody pożarowe masą ognioodporną, - wykonanie instalacji oświetlenie awaryjnego na klatkach schodowych , w piwnicach oraz w garażach podziemnych, - wykonanie instalacji ppoż. wyłączników prądu, - wykonanie instalacji ogrzewania rur, wpustów dachowych i wjazdów do garaży podziemnych, - dostawę i montaż puszek, odgałęźników, łączników i przycisków, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, przycisków ppoż. wyłączników prądu, przekaźników zmierzchowych, sufitowych czujek ruchu, czujników temperatury i wilgotności wraz ze sterownikami, termostatów i dzwonków elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową, - dostawa i montaż opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonanie sieci połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji odgromowych, - wykonanie sprawdzeń, badań i pomiarów instalacji, Instalacja teletechniczne Przedmiotem zamówienia jest przyłączenie budynków do wewnętrznej kanalizacji teletechnicznej, dostawa i montaż kompletnych przełącznic głównych, wykonanie instalacji telefonicznej, telewizyjnej, detekcji tlenku węgla i propan-butan w garażach podziemnych, unifonu i instalacji centralek wideofonowych z zamkami elektromagnetycznymi i obejmuje: - dostawę i montaż w piwnicy budynków C i D przełącznic głównych wraz z kompletnym wyposażeniem, - wykonanie tras kablowych w rynnach, rurach kablowych i bruzdach wraz z przygotowaniem podłoża, - ułożenie w rynnach i wciągnięcie do rur przewodów telewizyjnych, telefonicznych, przewodów UTP 5kat., przewodów kabelkowych, - dostawę i montaż puszek, odgałęźników, gniazd telefonicznych, telewizyjnych, - dostawę i montaż anten telewizyjnych oraz ich instalacji odgromowej, - dostawę i montaż centralek wideodomofonowychj z zasilaczami, kasetami abonenckimi i zamkami elektromagnetycznymi, - dostawę i montaż unifonów, detektorów tlenku węgla i detektorów propan-butanu oraz opraw sygnalizacyjnych, - wykonanie sprawdzeń, badań i pomiarów instalacji, - uruchomienie instalacji telefonicznych, RTV, detekcji gazów oraz instalacji domofonowych zagospodarowanie terenu: - wykonanie chodników i innych nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej wraz z podbudową, - wykonanie parkingów zewnętrznych o ośmiu polach postojowych w tym jednego dla osób niepełnosprawnych z podbudową, oznakowaniem pionowym i poziomym, - wykonanie utwardzonych eko kratami nawierzchni trawiastych wraz z przygotowaniem podłoża, - wykonanie nawierzchni trawiastych z siewu wraz z przygotowaniem podłoża. Wymagania związane z realizacja zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę kierującą wykonaniem robót budowlanych (kierownika budowy) na cały okres realizacji Przedmiotu umowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany również ustanowić kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie oraz kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie. W postępowaniu zastosowano klauzulę społeczną określoną w art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wynikających z zastosowania klauzuli społecznej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestor nie zapewnia ani nie wskazuje miejsca poboru wody, energii itp., wykonawca na swój koszt zapewnia dostawę mediów na plac budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść, która będzie stanowić załącznik nr 4 do wzoru umowy oraz: 1) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8a) do SIWZ stanowiąca jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b) do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; 4) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8c) SIWZ;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy). Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium zostały opisane w pkt. 22 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej dwa zamówienia (umowy) co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy2 budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej3 o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3 każdy wraz z zagospodarowaniem terenu. UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem budowy należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza roboty budowlane związane z rozbudową/odbudowa/nadbudową istniejących budynków, jeżeli kubatura nowo powstałej części budynku (tj. rozbudowy/odbudowy/nadbudowy) była nie mniejsza niż 5 000 m3. 3 Definicja budynku użyteczności publicznej określona została w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 - t.j.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 j. t.); oraz b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 j. t.); oraz c) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 j. t.); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) 1) Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wybór oferty prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, do oferty należy dołączyć informację wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo. a) Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, należy dołączyć jako element składowy oferty właściwe pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) Jeżeli oferta zostanie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć jako element składowy oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy (firmy)) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie, przy czym nie jest wymagany podpis Pełnomocnika oraz dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. UWAGA! W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie - jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. III.6.2) Dowodami, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. III.6.3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. III.6.4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Oświadczenie wymienione w sekcji III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 2. Dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy. 3. Oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak, aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 4. Dokument wymieniony w sekcji III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak, aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dokument (odpowiedni), o którym mowa w sekcji III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak, aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - OKRES GWARANCJI - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ na etapie jej realizacji w przypadkach określonych we wzorze umowy tj. w zakresie : 1. § 2 ust. 4 wzoru umowy - W przypadku stwierdzenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Kierownika Budowy niemożności prowadzenia robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, termin określony w ust. 1 niniejszego paragrafu przesuwa się o czas trwania wymienionych przyczyn, o ile przerwy te są udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzone przez Zamawiającego, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 2. § 3 ust. 4 wzoru umowy - W przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie może ulec zmianie. 3. § 13 ust. 1 wzoru umowy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy w zakresie terminów realizacji Przedmiotu umowy określonych w § 2 ust. 1: 1) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w trakcie realizacji robót, których realizacja ma wpływ na termin realizacji Przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nastąpi o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych, 2) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w trakcie realizacji robót, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, 3) w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy nastąpi o okres trwania przerw w realizacji robót spowodowanych ww. warunkami pogodowymi i przerwy te są udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, względnie zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, zmieniającego warunki finansowania Przedmiotu umowy przewidziane dla optymalnej realizacji inwestycji, 5) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 6) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 7) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 8) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 9) działania siły wyższej. 4. § 13 ust. 2 wzoru umowy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji: 1) bez zwiększenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku wystąpienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są zamiany projektowanych materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku, gdy wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 3) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku zmian określonych w § 3 ust. 4 niniejszej umowy. 5. § 13 ust. 3 wzoru umowy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające, co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe. 6. § 13 ust. 4 wzoru umowy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który mają być dokonane przelewy z tytułu realizacji niniejszej umowy. 7. § 13 ust. 5 wzoru umowy - Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 8. § 13 ust. 6 wzoru umowy - Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 9. § 13 ust. 7 wzoru umowy - Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 313..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, 02-777 WARSZAWA, WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW na parterze - stanowiska 2 i 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Krzysztof Krawczyk - główny specjalista w Wydziale Infrastruktury, Tel. 22/ 443-72-39, faks: 22/443-72-20; - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Anna Bacińska - główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, Tel. 22/443-73-33, faks: 22/ 443-73-32. e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2016 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524a..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.