eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › OpracowanieZintegrowanego Planu Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Chorzów: Opracowanie: Zintegrowanego Planu Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r
Numer ogłoszenia: 158073 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205168 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie: Zintegrowanego Planu Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Zintegrowanego Planu Zarządzania Zmianami(ZPZZ) Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - RZP.271.407.2014. Współczesne miasta , aby mogły się rozwijać w sposób zrównoważony, muszą być atrakcyjne dla mieszkańców , lokalnych przedsiębiorców oraz potencjalnych inwestorów . Dlatego koniecznym jest opracowanie kierunków pozytywnych zmian w wymiarze przestrzennym, gospodarczym, społecznym, infrastrukturalnym i przyrodniczym. Celem takich działań powinno być przede wszystkim przeciwdziałanie odpływowi mieszkańców, w szczególności tych posiadających najwyższe kompetencje i kwalifikacje, przy jednoczesnym umiejętnym pozyskiwaniu kapitału inwestycyjnego opartego na wiedzy, który przyciągnie atrakcyjność danego miasta. Wiadomym jest, że wszystkie trzy miasta uczestniczące w projekcie utraciły większość dotychczasowych funkcji społeczno-gospodarczych , przestrzennych i środowiskowych powiązanych z degradacją fizyczną zabudowy. Ta utrata dotychczasowych funkcji społeczno- gospodarczych miast lub ich dzielnic lub kwartałów prowadzi do pogłębiania występujących problemów : spadku poziomu przedsiębiorczości ,wzrostu bezrobocia, pogorszenia jakości infrastruktury, a także intensyfikacji problemów społecznych związanych z depopulacją oraz występującą koncentracją patologii ubóstwa. Zaistniała sytuacja przekłada się na pogorszenie jakości życia mieszkańców i prowadzi do zmniejszenia atrakcyjności miasta dla jego mieszkańców, a tym samym skutkuje pogorszeniem się wizerunku miasta .Ta sytuacja powoduje, że samorządy muszą zmodyfikować swój dotychczasowy sposób zarządzania miastem i dostosować go do zachodzących zmian. Właśnie organizacja systemu zarządzania miejscami priorytetowymi tzw. lokalnymi centrami rzutującymi na charakter miasta potęgująca integracje i aktywność mieszkańców jest podstawą niniejszego przedmiotu zamówienia. W każdym z trzech miast należy wskazać po jednym centrum lokalnym wyznaczyć jego granice na załączniku mapowym i opracować program zarządzania zmianami w tych centrach. Typując centra lokalne w tych trzech miastach należy je odnieść do całego obszaru funkcjonalnego uwzględniając ich wzajemne powiązania i funkcje uzupełniające. Przygotowując ZPZZ należy przyjąć, że w każdym mieście zostanie powołany zespół do obsługi danego centrum lokalnego, w skład którego wchodzić będzie menadżer. Sugerujemy, aby zespół był co najmniej dwuosobowy. ZPZZ powinien mieć w swojej strukturze część identyfikacyjną i diagnozę centrum lokalnego ,cześć wdrożeniową zmian i cześć charakteryzująca bieżącą obsługę centrum lokalnego. Przygotowując ZPZZ należy korzystać z doświadczeń krajowych i europejskich w dziedzinie zarządzania centrum miasta - Town Centre Management (TCM).Pozwoli to na zaadoptowanie już funkcjonujących rozwiązań do potrzeb niniejszego projektu oraz będzie bazą pomysłów ,które mogą stać się podstawą i inspiracją do autorskich działań i rozwiązań. Zamawiający uważa ,że program powinien uwzględniać m.in.: 1. Stały monitoring i ewaluację podejmowanych zadań związanych z zarządzaniem centrami lokalnymi 2. Inicjowanie wspólnych akcji i przedsięwzięć w obrębie centrów lokalnych , 3. Organizację i współorganizację imprez, 4. Współpracę z mieszkańcami, przedsiębiorcami, handlowcami oraz właścicielami nieruchomości , 5. Prowadzenie kampanii informacyjnych i społecznych dotyczących centrów lokalnych, 6. Zalecenia w zakresie polityki promocyjnej dotyczącej działań w tych centrach lokalnych. Zintegrowany Program Zarządzania Zmianami Obszaru Funkcjonalnego powinien być wykonany do 2030 roku, jednakże prognoza szczegółowa działań winna być do 2020r.,a długookresowa do 2030 r. nie wymaga szczegółowego opisu zadań strategicznych. Raczej powinna skupiać na kierunkach działań. Zamawiający zakłada ,że opracowany program będzie mógł stanowić podstawę do aplikowania o środki zewnętrzne zarówno indywidualnie przez każde z miast biorące udział w projekcie, jak również wspólnie przez wszystkie lub wybrane miasta . Realizacja ZPZZ winna być opracowana metodą środowiskową i dlatego Wykonawca powinien zapewnić 3 spotkania konsultacyjne ( po jednym w każdym mieście uczestniczącym w projekcie ) z udziałem moderatora trwające do 5 godzin , salę zapewnia Wykonawca , na każde spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 60 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystosowaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 3 kanapek dla jednej osoby). Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne ,jak również informacje o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania i zapewnienia udziału w warsztatach osób zainteresowanych ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów działających w wyznaczonym obszarze danego centrum lokalnego . Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. w każdym z miast. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1. Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2. Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Opracowanie ZPZZ winno być przygotowane w formie opracowania w formacie A-4 i zawierać powyżej 60 stron ( w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety, plany ,mapy itp.) , a jego wersja robocza i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 40 egzemplarzy. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu . Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze ZPZZ na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 15 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w ZPZZ na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument ZPZZ oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miast Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic oraz na stronie internetowej projektu www.miasto3com W trakcie prac nad projektem Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentu stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie od rozstrzygnięcia postępowania, a zakończenie do 15.10.2014r. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny ,w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna (POPT)w części dotyczącej projektów realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Rozwoju Miast, ul. Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37032,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.