To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Iława: Ochrona stacjonarna obiektu Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B-3410-2/2011.
Numer ogłoszenia: 158037 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116819 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona stacjonarna obiektu Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B-3410-2/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu (bez broni) przy ul. Biskupskiej - Centrum Turystyczno-Rekreacyjne polegająca na: 1) Dozorowaniu budynku oraz jego otoczenia przy ul. Biskupskiej w godzinach 16.00 do 7.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek), oraz całodobowo (sobota, niedziela) i dni wolne od pracy, określone szczególnymi przepisami prawa lub wprowadzone przez Dyrektora Iławskiego Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji (ilość godzin dodatkowych - do 6 dni liczonych całodobowo czyli 144 godziny), na dyżurze - 1 osoba. 2) Zmiana pracownika ochrony winna być odnotowana w książce służby. 3) Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt pracownikom ochrony odpowiedni ubiór: mundury firmowe i wyposażyć w identyfikatory osobiste, łączność bezprzewodową (np. telefon komórkowy) do kontaktów ze Strażą Pożarną, Policją, Pogotowiem, Dyrekcją Iławskiego Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, latarki (z osprzętem typu baterie lub akumulatory). 4) Po zakończeniu pracy przez Zamawiającego pracownik ochrony zamyka drzwi wejściowe, sprawdzając, aby na terenie budynku nie pozostawały osoby nieuprawnione oraz aby na teren budynku nie wchodziły osoby nieuprawnione. 5) Po zakończeniu pracy przez Zamawiającego i w godzinach nocnych pracownik ochrony dokonuje obchodu budynku (nie rzadziej, niż co 1 godzinę) sprawdzając zabezpieczenie budynku, pokoi biurowych, wszystkich pomieszczeń magazynowo - piwnicznych. 6) Zauważone usterki wpisuje do książki usterek i przekazuje bez zbędnej zwłoki Zamawiającemu. 7) W przypadku awarii, pożaru, włamania itp., natychmiast powiadamia odpowiednie organy oraz upoważnione przez Zamawiającego osoby. 8) Pracownik ochrony w przypadku awarii, pożaru, włamania, zagrożenie mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego, może bezpośrednio reagować np. otwierać drzwi itp. w budynku przy ul. Biskupskiej. 9) Zaistniałe i stwierdzone w czasie kontroli przez Zamawiającego nieprawidłowości zostaną niezwłocznie zgłoszone na piśmie do Wykonawcy w celu niezwłocznego usunięcia. 10) Koordynacja pracy pracowników ochrony w trakcie organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych - zamawiający oczekuje, że pracownik ochrony będzie posiadał uprawnienia kierownika ochrony imprez masowych, by w przypadku organizowania imprezy sportowo-rekreacyjnej mógł przejąć kontrolę nad pracownikami zatrudnionymi przez zmawiającego w toku odrębnych umów. Ochrona imprez sportowo-rekreacyjnych nie jest przedmiotem postępowania i będzie udzielana na podstawie odrębnych umów. 11) Ścisłe przestrzeganie Regulaminu Obiektu (załącznik nr 1 do umowy) i Regulaminu Wewnętrznego dla Pracowników Ochrony Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego (załącznik nr 2 do umowy) obowiązującego w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym. 12) Rzetelne i dokładnie wykonywanie wszelkich prac wynikających z zakresu czynności. 13) Utrzymanie należytego porządku i czystości w miejscu pracy. 14) Pracownik ochrony powinien sprawdzić czy pracownicy pozostający w budynku po godzinach pracy mają zgodę Kierownika obiektu. 15) Pracownik ochrony obowiązany jest wylegitymować każdą osobę, która usiłuje wejść do budynku po godzinach pracy oraz dokonać wpisu do książki ewidencji. 16) Wykonawca - zabezpieczy swoim pracownikom niezbędne dzienniki oraz artykuły biurowe. 17) Pracownicy ochrony poddadzą się szkoleniu w zakresie prowadzonej działalności merytoryczno-technicznej zakładu celem udzielania stosownych informacji stronom wchodzących do budynku oraz w zakresie obsługi systemów zainstalowanych w obiekcie Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego. 18) Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie p. poż. 19) Pracownicy ochrony muszą zapoznać się z instrukcją p. poż. budynku oraz ją stosować. 20) Pracownicy ochrony zobowiązani są do wydawania kluczy, pasków z transponderem, kart dostępu itp. do pomieszczeń w obiekcie Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym osobom upoważnionym - przebywającym na terenie Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym lub wchodzącym do obiektu oraz każdorazowego sprawdzenia używanych pomieszczeń. 21) Zamawiający wydzieli Wykonawcy pomieszczenie na potrzeby pełnienia dyżuru wyposażone w szafki dla pracowników na zmianę odzieży oraz sprzęt w budynku Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie. 2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2 3. Zgodnie z art. 36 ust.4 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b jeżeli przewiduje udział podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY MIENIA "FENIKS" IRENA PRZYBOROWSKA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY MIENIA "FENIKS" IRENA PRZYBOROWSKA
- Zakład Pracy Chronionej AGENCJA OCHRONY FENIKS Irena Przyborowska, ul. Garnizonowa 7a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82216,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82970,80
Oferta z najniższą ceną: 82970,80 / Oferta z najwyższą ceną: 155029,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie Zesp.Domów Studenckich [ZDS] oraz SWFiS, Wydz.Farmaceut. i CIEM
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Słupsku, Sądzie Rejonowym w Bytowie i Sądzie Rejonowym w Miastku w II półroczu 2024 r.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu
- Świadczenie usług ochroniarskich w budynkach Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.