eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Sanok: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.
Numer ogłoszenia: 158003 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.sanok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu w szczególności: sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymi służącej jako macierz produkcyjna na potrzeby podłączenia do istniejącego klastra serwerów pod kontrolą VMware oraz ośmiu dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); oprogramowania z licencjami: SQL Server Standard Edition 2016 Government OPEN wraz z pięcioma licencjami dostępowymi (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych i modernizacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, demontażu zbędnych urządzeń i programów z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie poniżej; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń; wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy, wykonanie testów sprawdzających wdrożony system, jego funkcje i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół; wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca; wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników; wykonanie usług i innych świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru i na warunkach określonych w SIWZ; wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadanie nr 2: Zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych. Sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca eksploatacji - siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych na które składa się: jednostka centralna z monitorem min 23,5 z matowym ekranem o rozdzielczości 1920 x1080 bez dotyku, procesor wielordzeniowy z zintegrowana grafiką o wydajności min osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów, min 8 GB RAM DDR4 (możliwość rozbudowy do 16 GB), dysk twardy min. 256 GB SSD 2,5 (możliwość instalacji drugiego dysku 2,5) , min 6x USB 3.0 2x USB 2.0,2 x HDMI, DisplayPort, LAN klawiatura i mysz, wraz z kablem zasilającym licencje na system operacyjny WINDOWS 10 Professional wraz z nośnikami, niezbędną dokumentacją i gwarancją na okres 36 miesięcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.32-5, 48.90.00.00-7, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 30.21.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw potwierdzonego odpowiednimi dowodami, z ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Przez główne dostawy rozumie się zamówienia (umowy) na wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości co najmniej 100 000, 00 zł brutto każde.Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody czy wykazane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, inne usługi lub też inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie w zakresie wymaganym (w tym co do wartości zamówienia - oprócz podania wartości całego zamówienia (umowy) należy dodatkowo podać wyodrębnioną wartość w zakresie wymaganym). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia (umowy), których przedmiotem jest wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każde. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu - część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone w warunku przez Zamawiającego, w tym musi być wykonana należycie. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Dla zadania nr 2 - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.pup.sanok.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, budynek A, II piętro, pok. Nr 14 lub przesłać pocztą na adres PUP ul. Rymanowska 20A 38-500 Sanok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: - macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymi służącej jako macierz produkcyjna na potrzeby podłączenia do istniejącego klastra serwerów pod kontrolą VMware oraz ośmiu dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); - oprogramowania z licencjami: SQL Server Standard Edition 2016 Government OPEN wraz z pięcioma licencjami dostępowymi (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych i modernizacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, demontażu zbędnych urządzeń i programów z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie poniżej; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń; wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy, wykonanie testów sprawdzających wdrożony system, jego funkcje i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół; wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca; wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników; wykonanie usług i innych świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru i na warunkach określonych w SIWZ; wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie oględzin miejsca wykonania zamówienia (wizja lokalna) służących sprawdzeniu warunków związanych z wykonaniem zamówienia - w tym celu należy uzgodnić termin wizji lokalnej w Informatykiem - Tomaszem Zatwarnickim (dane kontaktowe w rozdz. IX SIWZ, pkt 9.6.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.32-5, 48.90.00.00-7, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zadania zakupu macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca eksploatacji - siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych na które składa się: - jednostka centralna z monitorem min 23,5 z matowym ekranem o rozdzielczości 1920 x1080 bez dotyku, - procesor wielordzeniowy z zintegrowana grafiką o wydajności min osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów, - min 8 GB RAM DDR4 (możliwość rozbudowy do 16 GB), - dysk twardy min. 256 GB SSD 2,5 (możliwość instalacji drugiego dysku 2,5) , - min 6x USB 3.0 2x USB 2.0,2 x HDMI, DisplayPort, LAN - klawiatura i mysz, wraz z kablem zasilającym - licencje na system operacyjny WINDOWS 10 Professional wraz z nośnikami, - niezbędną dokumentacją i gwarancją na okres 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania dostawy sprzętu komputerowego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.