eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont i powiększenie sali obsługi w Urzędzie Skarbowym w Żyrardowie ul.1-go Maja 49a, 96-300 Żyrardów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Radom: Remont i powiększenie sali obsługi w Urzędzie Skarbowym w Żyrardowie ul.1-go Maja 49a, 96-300 Żyrardów
Numer ogłoszenia: 157962 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, fax 0-48 381-01-71.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i powiększenie sali obsługi w Urzędzie Skarbowym w Żyrardowie ul.1-go Maja 49a, 96-300 Żyrardów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji Sali obsługi w budynku Urzędu Skarbowego w Żyrardowie przy ul. 1-go Maja 49a. Budynek Urzędu Skarbowego wykonany był w latach 80-tych XIX wieku, z cegły ceramicznej pełnej, z otynkowanymi na gładko, boniowanymi obramowaniem okien i drzwi. Budynek jest dwu kondygnacyjny, podpiwniczony z dachem mansardowym i wykorzystanym poddaszem. Dach pokryty blachą. Budynek wyposażony w instalacje elektryczną, teleinformatyczną, wodnokanalizacyjną i centralnego ogrzewania oraz system zabezpieczeń antywłamaniowych. Remont polega głównie na wymianie okien w Sali obsługi klienta oraz w sąsiadującym pomieszczeniu biurowym, adaptacji tegoż pomieszczenia na salę obsługi oraz wykonywaniu prac remontowych polegających na odnowieniu i odświeżeniu pomieszczeń, wymianie posadzki w pomieszczeniu adaptowanym, zmianie w układzie stanowisk pracy. 2.Opis stanu istniejącego pomieszczeń: Remontowane i modernizowane pomieszczenia znajdują się na parterze dwu kondygnacyjnego budynku, podpiwniczonego z użytkowanym poddaszem. Obecnie pomieszczenia użytkowane są na salę obsługi klienta i pomieszczenie biurowe. Wzdłuż Sali obsługi znajduje się wymurowana lada, obłożona boazerią z blatem marmurowym. Za ladą znajduje się pięć stanowisk pracy, kasa i dwa miejsca do pracy przy oknach. Posadzka w części dla klientów wykonana jest z płyt z naturalnego kamienia. W części dla pracowników znajduje się parkiet drewniany przeznaczony do cyklinowania i lakierowania. Część ścian wyłożonych jest boazerią drewnianą do wysokości 311 cm. Pozostałe płaszczyzny ścian i sufit otynkowane są na gładko i pomalowane białą farbą emulsyjną. W pomieszczeniu biurowym znajdują się dwa stanowiska pracy. Posadzka wykonana jest z parkietu drewnianego, pokryta wykładziną lenteks. Ściany otynkowane na gładko, pomalowane farbą białą emulsyjną. Okna drewniane, skrzynkowe, pomalowane białą farbą olejną. Okna okratowane od zewnątrz. Budynek Urzędu Skarbowego w Żyrardowie przy ul. 1-go Maja 49a objęty jest prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Remont i modernizacja pomieszczeń polega na: a) wymianie okien na nowe drewniane zespolone, zabezpieczone białą farbą olejną z zachowaniem istniejących podziałów b) czyszczeniu i pomalowaniu białą farbą olejną parapetów metalowych wewnętrznych c) zamontowaniu żaluzji verticali, w kolorze jasnego beżu d) czyszczeniu i pomalowaniu zewnętrznych krat zabezpieczających e) zdemontowaniu fragmentu lady murowanej, f) wykonaniu ścianek przeszklonych, ze szkłem matowym na istniejącej ladzie g) wykonaniu ścianki przeszklonej ze szkłem matowym na zakończeniu lady na konstrukcji metalowej w kolorze złotym, h) uzupełnieniu brakujących fragmentów parkietu drewnianego, i) wycyklinowaniu i pomalowaniu lakierem wodnym parkietu drewnianego j) na ciągu komunikacyjnym parkiet przykryć chodnikiem lub wykładziną dywanową, przepuszczającą powietrze (bez podłoża gumowego) k) zdemontowaniu istniejących drzwi pomiędzy salą obsługi a pomieszczeniem biurowym i wykonaniu nowych drzwi przesuwnych PCV l) zdemontowaniu w pomieszczeniu biurowym wykładziny lenteks i parkietu drewnianego ł) wykonaniu wylewki samopoziomującej m) wykonaniu posadzki z gresu na kleju n) zaślepieniu drzwi płytą gipsowo-kartonową pomiędzy pomieszczeniami biurowymi, zagipsowaniu łączeń z istniejąca ścianą o) pomalowaniu gładkich ścian farbą emulsyjną w kolorze białym, p) zamontowaniu nowego oświetlenia, r) wykonaniu systemowych ścianek działowych z rur metalowych w kolorze złotym z wypełnieniem ze szkła matowego w powiększonej części Sali o wysokości ok. 180 cm, s) wykonaniu ścianki działowej z płyty gipsowo-kartonowej o wysokości 205 cm, na stelażu aluminiowym, t) zamontowaniu nowych drzwi PCV w ściance GK, u) wyłożeniu schodów prowadzących do skarbca wykładziną antypoślizgową PCV 2.Zaprojektowany remont nie zmienia istniejących warunków przeciwpożarowych i sanitarnych oraz użytkowania budynku. Poprawia natomiast warunki pracy osób zatrudnionych i obsługę interesantów. 3.Szczegółowy zakres przedmiotowy określony został w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Zakład Usług Projektowych- arch. Maria Korniluk, 96-500 Sochaczew ul. Piłsudskiego 69, ogólnej i szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią w formie załączników integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Dodatkowo Wykonawcy mają obowiązek dokonania wizji lokalnej celem uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. 5.Dokumentacja techniczna i projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Skarbowego w Żyrardowie ul. 1-go Maja 49a, pok. nr 11 w godzinach jego urzędowania oraz na stronie internetowej, na której dostępna jest SIWZ. 6.Zamawiający posiada: a) dokumentację projektowo- kosztorysową na przedmiotowe roboty b) decyzję pozwolenia na roboty budowlane 7.Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 8.Wskazane w dokumentacji technicznej materiały i urządzenia pod względem ich pochodzenia, producenta oraz typu maja tylko charakter przykładowy. Zastosowanie do wykonania zamówienia przez Wykonawcę materiały i urządzenia powinny posiadać parametry jakościowe i technologiczne identyczne lub wyższe od określonych w dokumentacji technicznej. 9.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie, niektóre prace będzie można wykonywać poza godzinami pracy Urzędu. Budynek Urzędu Skarbowego w Żyrardowie przy ul. 1-go Maja 49a objęty jest prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.43.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem pomaturalnym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.43.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem pomaturalnym Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.32 - Instalowanie drewnianych ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 24 ustawy muszą złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne potwierdzone podpisami osób upoważnionych c) oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami potwierdzone podpisami osób upoważnionych Ponadto Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) kosztorys ofertowy określający wartość ryczałtową wykonania przedmiotu zamówienia opracowany na bazie przedmiaru robót - Załącznik nr 2 b) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 c) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 i art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5 d) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej potwierdzone podpisami osób upoważnionych - Załącznik nr 6 e) zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 7 f) zaświadczenie o merytorycznej wiarygodności Wykonawcy - Załącznik nr 8 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia powinien posiadać odpowiednie uprawnienia (jeśli takie uprawnienia są wymagane). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/Index.htm?main_office=1&office=45&menu=0&sub1=&sub2=&sub3 =&sub4=&su

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Szkoleniowo - Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie pok.nr 305 ul. Toruńska 3, 26-600 Radom oraz Urząd Skarbowy w Żyrardowie ul. 1-go Maja 49a, pokój nr 11, 96-300 Żyrardów.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Żyrardowie ul. 1-go Maja 49a, pokój nr 11.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.10.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.