eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz jednostek podległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Zakopane: Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 157953 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz jednostek podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego oraz jednostek podległych dostawy polegające na sprzedaży energii elektrycznej na rzecz Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz jednostek podległych, dla punktów poboru oraz prognozowanych ilościach szczegółowo określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ. 2. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie sprzedaży energii elektrycznej dla każdej z wymienionych jednostek z osobna, na okres od dnia 01 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku w planowanej łącznej szacunkowej ilości 1.285.182 kWh dla punktów poboru szczegółowo określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z dnia 25 września 2012 roku poz. 1059 ze zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu energetycznego (Dz. U. z dnia 29 maja 2007 roku Nr 93, poz. 623 ze zm.), również na warunkach określonych w Taryfie dla energii elektrycznej oraz zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego. 4. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilość zapotrzebowania na energię elektryczną (dla poszczególnych jednostek, odbiorców) będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5. Ponadto Zamawiający informuje i wyjaśnia, że dla Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz jednostek podległych (określonych w Załączniku Nr 7 do SIWZ): 1) Procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz kolejny; 2) Lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A.; 3) Dotychczasowym dostawą energii elektrycznej jest ENERGA - OBRÓT S.A.; 4) Podane grupy taryfowe są obecnymi jak i przyszłymi taryfami i nie wymagają zmiany; 5) Obecnie posiadają dwie odrębne umowy, tj. na: a) dostawę energii elektrycznej - zawarte na czas określony do dnia 31 grudnia 2015 roku oraz b) dystrybucję energii elektrycznej - zawarte na czas nieokreślony. 6. Zamawiający informuje, że niezwłocznie po zawarciu odrębnych umów będących wynikiem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przekaże wyłonionemu Wykonawcy wszelkie dane i informacje niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w tym stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), a Wykonawca jest zobowiązany stosowne pełnomocnictwo przyjąć i dokonać w imieniu Zamawiającego (poszczególnych jednostek podległych) z odpowiednim wyprzedzeniem zgłoszenia zmiany sprzedawcy energii, z zachowaniem ciągłości dostaw..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. 2) Na podstawie składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) niniejszej SIWZ, tj. Aktualna koncesja na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne w zakresie obrotu energią elektryczną objętą niniejszym zamówieniem. 3) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) niniejszej SIWZ, tj. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub równoważnej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie miasta Zakopane. W zakresie złożenia oświadczeń oraz aktualnej koncesji i oświadczenia potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawione warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 2 do SIWZ. W zakresie złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie mogą łącznie spełnić postawiony warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa wyżej w punkcie III.3.1) - III.3.5) niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby ze złożonego pisemnego zobowiązania (o którym mowa wyżej) lub innych dokumentów potwierdzających zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, w sposób jednoznaczny wynikało w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach zgodne z wymogami określonymi w punkcie 18 SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 5 do SIWZ, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 9.3. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności złożyć: a) Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające w szczególności informacje wymagane punktem 9.3. SIWZ. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 9.4. SIWZ, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: a) Oświadczenie odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ, 4) Pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do działania i zaciągania zobowiązań odpowiadających cenie ofertowej w imieniu Wykonawcy w sytuacji, gdy osoba podpisująca ofertę nie znajduje się w wykazie osób uprawomocnionych do reprezentacji Wykonawcy wynikającym z załączonego aktualnego rejestru. 5) W przypadku składania oferty wspólnej (Konsorcjum) przez kilku Wykonawców a) Pełnomocnictwo Wykonawców wnoszących wspólną ofertę w sprawie ustanowienia pełnomocnika, sporządzone według wymogów określonych poniżej w punkcie 13.6.5) SIWZ, oraz b) Oświadczenie i dokumenty zgodnie z wymogami szczegółowo określonymi poniżej w punkcie 13.6 SIWZ. 3. Ponadto, mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 24 ust. 1 pkt 2a) ustawy PZP, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz szczegółowe warunki takiej zamiany zostały określone w § 9 projektu umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: § 5 ust. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany, tylko i wyłącznie w przypadkach, i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym paragrafie. § 5 ust. 2. Niedopuszczalne jest wprowadzenie zmian zawartej umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty przetargowej złożonej przez Sprzedawcę, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. § 5 ust. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 niniejszej umowy (klauzula waloryzacyjna), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia przez Sprzedawcę, tylko i wyłącznie w przypadku: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. § 5 ust. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 3 pkt 1 umowy, tj. zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w zakresie dostaw objętych przedmiotem niniejszej umowy, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT lub podatku akcyzowego, przy czym zmianie ulega cena brutto natomiast cena netto pozostaje bez zmian. § 5 ust. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i pkt 3 umowy zmiana może nastąpić na pisemny wniosek Sprzedawcy wraz z uzasadnieniem (wykazującym wpływ zmiany na koszty wykonania niniejszego zamówienia) ustalony w drodze negocjacji między stronami. Zamawiający zastrzega, że prawo do waloryzacji cen przysługuje jednakże o wskaźnik nie wyższy od średniorocznego wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego przez Prezesa GUS za rok poprzedzający rok, w którym następuje waloryzacja. Waloryzacja, o której mowa w niniejszym ustępie może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy. § 5 ust. 6. Ponadto możliwość zmiany treści umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia, którejkolwiek z poniższych okoliczności: 1) zmiany cen zastosowanych przez Sprzedawcę warunek, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy nie dotyczy przypadku gdy cena w powszechnie obowiązujących taryfach Sprzedawcy będzie niższa od podanej w ofercie przetargowej, zostanie ona zastosowana w rozliczeniach z Zamawiającym od dnia obowiązywania taryfy, 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Sprzedawcę, 3) jeżeli nastąpi zmiana przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.