eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania pnBudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno higienicznym połączonego z istniejącym budynkiem szkoły z infrastrukturą oraz urządzeniami w Chabielicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Szczerców: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania pn: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno higienicznym połączonego z istniejącym budynkiem szkoły z infrastrukturą oraz urządzeniami w Chabielicach
Numer ogłoszenia: 157933 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141825 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczerców, ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, woj. łódzkie, tel. 44 6318059, faks 44 6318079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania pn: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno higienicznym połączonego z istniejącym budynkiem szkoły z infrastrukturą oraz urządzeniami w Chabielicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi realizowanej w ramach operacji Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno higienicznym połączonego z istniejącym budynkiem szkoły z infrastrukturą oraz urządzeniami w Chabielicach dla Gminy Szczerców. 2 .Zakres robót do wykonania 1) podstawowe dane budynku: powierzchnia zabudowy 1 257,00 m2; kubatura 9 406 m3; powierzchnia użytkowa 1 120,17 m2; wysokość budynku od terenu do kalenicy 10,24 m; szerokość elewacji frontowej 59,60 m. 2) Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno higienicznym obejmuje roboty: w branży: a) w branży ogólnobudowlane: roboty ziemne; fundamenty; ściany nadziemia; stropy- dach - konstrukcja i pokrycia; ścianki działowe; stolarka i ślusarka; tynki i oblicowania; podłoża i posadzki; malowanie; elewacja; roboty zewnętrzne wyposażenie montowane; rozebranie budynków gospodarczych i ogrodzenia; ciągi jezdne; ciągi piesze; zieleń; ogrodzenie boisk i piłkochwyty. b) w branży sanitarnej: przyłącze wodociągowe; kanalizacja sanitarna; instalacja wodociągowa i p. poż; kanalizacja sanitarna wew.; roboty towarzyszące; instalacja c. o.-roboty montażowe; instalacja c. o.-grzejniki; instalacja c. o.-roboty antykorozyjne; instalacja c. o.-roboty izolacyjne; instalacja ciepła technologicznego - roboty montażowe; instalacja ciepła technologicznego - roboty izolacyjne; roboty towarzyszące; c) w branży elektrycznej: W.L.Z.; Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych; instalacja wentylacji; zasilanie urządzeń sportowych; instalacja dzwonkowa; rozdzielnia RG; tablica sterownicza Ster-1; wyłącznik p. poż. budynku; instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych- instalacja słaboprądowa p.poż; okablowanie strukturalne; instalacja kontroli włamania i napadu; zasilanie kablowe NN sali ; instalacja nagłaśniająca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Pilarski Miśkiewicz Sp. z . o. o., Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 135 M. 127, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115681,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.