eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › Karosacja samochodu pożarniczego JELCZ dla Ochotniczej Straży Pożarnej Żyglinek w Miasteczku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Miasteczko Śląskie: Karosacja samochodu pożarniczego JELCZ dla Ochotniczej Straży Pożarnej Żyglinek w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 157924 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, fax 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosacja samochodu pożarniczego JELCZ dla Ochotniczej Straży Pożarnej Żyglinek w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi karosacji samochodu pożarniczego marki Jelcz typ 315 rodzaj GCBA-6/32 dla Ochotniczej Straży Pożarnej Żyglinek w Miasteczku Śląskim. 2. Szczegółowy wykaz prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: I. Kabina załogi: - jednomodułowa - czterodrzwiowa typu Jelcz, na 6 osób, - ocieplenie ścian, sufitu i podłogi (jednolity kolor), - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi, - wyłożenie podłogi wykładziną antypoślizgową, - siedzenie skrzynkowe, uchylne tapicerowane, przodem w kierunku jazdy, - wykonanie mocowań aparatów powierzonych za oparciem siedzenia skrzynkowego (przygotować miejsca, dwa na dwubutlowe oraz dwa na jednobutlowe), - pod siedzeniami miejsce na drobny sprzęt i narzędzia, - w suficie uchwyty do trzymania, - barierka wewnętrzna rurowa, - wieszaki na odzież, - montaż stopni wyłożonych blachą aluminiową, - na drzwiach wewnętrznych specjalne kieszenie na dokumenty, - wykonanie półki na hełmy, - wykonanie półki nad szybą przednią do montażu radiotelefonu, modulatora dźwięku, - niezależne ogrzewanie kabiny załogi, - montaż szperacza z przodu pojazdu (zamawiającego), - oświetlenie wewnętrzne kabiny - w tym niezależnie dla dowódcy, na kabinie dwie lampy ostrzegawcze w koszu ochronnym oraz sygnał dźwiękowy (tzw. belka), - lampy pulsujące z przodu kabiny. II. Zabudowa pożarnicza - obniżona: - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, - poszycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, - nadkola z blachy aluminiowej, - po trzy schowki na bokach pojazdu, kryte żaluzją aluminiową, - żaluzje aluminiowe anodowane, pyło - i wodoszczelne, z uszczelkami bocznymi zamykane na jeden klucz, ze wspomaganiem otwarcia i systemem wykluczającym samoczynne opadanie, - spody schowków wyłożone blachą aluminiową ryglowaną, - ścianki schowków wyłożone blachą alucynkową, - schowki przeznaczone na osprzęt wodny, wyposażone w: stojaki na węże 52 i 75, oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, przełącznik, zbieracz, redukcje i inne wyposażenie standardowe, uzgodnione z zamawiającym, - w schowkach miejsce do zamontowania pił do drewna i betonu (uzgodnić z zamawiającym), - w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania agregatu prądotwórczego a nad nim miejsce do mocowania istniejącej motopompy pływającej Niagara na wysuwanym podłożu, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji, - oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie, - z tyłu przedział pracy autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, - dach pojazdu użytkowy wyłożony blachą aluminiową ryglowaną, - na dachu uchwyty na węże ssawne, drabinę, - klapa przykrywająca hak holowniczy podnosząca na teleskopie, z tytułu nadwozia nierdzewna drabinka wejściowa na dach, lampa LBO i sygnał cofania z lampą, - maszt oświetleniowy zamontowany w okolicy środkowej części pojazdu. III. Instalacja wodno-pianowa: - montaż autopompy A32 napędzanej przez przystawkę wyjścia mocy, 2 wały napędowe i wał pośredni, - autopompa i przystawka zamawiającego, - ogrzewanie przedziału autopompy (z silnika), - przegląd i remont autopompy, - zbiornik   wody   ok. V - 4500 1 z falochronami i włazem rewizyjnym, z blachy nierdzewnej, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec Q75, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową z możliwością grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1xQ100 geodezyjny, - montaż instalacji tłoczonej niskiego ciśnienia z autopompy, 2xQ75, - wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2 ½ cala i montaż działka DWP - 32 (zamawiającego), - agregat wysokociśnieniowy z szybkim natarciem (lub rozwiązanie równoważne np. drugi stopień ciśnienia na pompie). 60 m węża na zwijadle, prądownica wysokociśnieniowa, zwijanie ręczne lub elektryczne, - zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 10% pojemności zbiornika wody, wykonany z blachy chromowo-niklowej, - wykonanie instalacji wodno-pianowej, - dozownik środka pianotwórczego sterowany ręcznie, - napełnianie zbiornika środka pianotwórczego Q 52 od góry i z poziomu terenu, - wykonanie tablicy z manometrem, wakuometrem, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany, wyłącznikiem silnika pojazdu STOP, - tablica podświetlana. IV. Instalacja elektryczna: - wymiana oryginalnej instalacji elektrycznej w samochodzie, - instalacja 12V z wykorzystaniem reduktora napięcia (obciążalność: ciągły 6A, chwilowy 20A) z dodatkowym gniazdem w kabinie i przedziale załogi, - instalacja 230V z wykorzystaniem przetwornicy napięcia 24V/230V o mocy znamionowej 1400W (szczytowa 2400W), niezależnie załączana w kabinie kierowcy, gniazda dostępne w przedziale załogi oraz na tablicy z boku (lub z tyłu) samochodu. Instalacja zabezpieczona wg obowiązujących przepisów; - instalacja do ładowania akumulatorów zamontowana w pojeździe, zbudowana na urządzeniu do ładowania (zasilanie 230V, automatyczne ładowanie akumulatorów prądem do 10A, 24V przy wykorzystaniu 2x1210), gniazdo podłączeniowe przy wejściu dla kierowcy, sygnalizacja podłączenia  do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy lub złącze samorozłączalne - komplet, - oświetlenie  schowków  wewnętrzne,  włączane automatycznie  po otwarciu schowka, - sygnalizacja otwarcia skrytek w kabinie kierowcy, - oświetlenie pola pracy wokół pojazdu - 5 lamp zewnętrznych nad schowkami, - sygnał cofania, - lampy obrysowe i boczne, - lampa szperacz, - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego - lampy LBO z przodu na kabinie kierowcy, w koszach ochronnych + jedna lampa LBO z tyłu na zabudowie oraz sygnał dźwiękowy modulowany z możliwością podawania komunikatów słownych przez mikrofon, - wyprowadzenie instalacji do podłączenia istniejącej radiostacji Motorola + antena, - dodatkowy głośnik i manipulator radiostacji w przedziale autopompy, agregat prądotwórczy trójfazowy ok. 3000 VA, - maszt oświetleniowy 2x1000W podnoszony pneumatycznie, pochył i obroty najaśnic sterowane elektrycznie (bez agregatu prądotwórczego), - gniazdo do ładowania akumulatorów. V. Lakierowanie, konserwacja, inne: - piaskowanie konstrukcji samochodu, - malowanie lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz, - samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, - remont podwozia  (hamulce, oś przednia, wspomaganie, resory, przednie koła bezdętkowe), - diagnostyka i ewentualny remont silnika, - remont lub wymiana alternatora, - konserwacja podwozia, - opis samochodu (numery operacyjne, inne wymagane).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegającą na wykonaniu zabudowy samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości 120.000,00 zł brutto każda. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki określone w pkt. 2.1. mogą spełniać Wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania - nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty (część B SIWZ). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1 Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 2.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Wykaz wykonanych usług (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie wraz z podaniem nazw zamawiających, zakresu rzeczowego, wartości przedmiotu, okresu realizacji oraz załączeniu dokumentów potwierdzających (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 2 do oferty. 2.5 Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu  wykonywanych przez nich czynności wg wzoru - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do oferty. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi - wzór Załącznik nr 3 do oferty. 3. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 2.1., 2.2., 2.3. składa każdy z podmiotów. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 2 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasteczko-slaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.