eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, opieki pedagogicznej oraz obsługę strony www. w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w związku z projektem Wdrożenie i Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością oraz podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPriorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Rudnik nad Sanem: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, opieki pedagogicznej oraz obsługę strony www. w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w związku z projektem Wdrożenie i Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością oraz podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.
Numer ogłoszenia: 157904 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego , ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 28, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8761001, faks 0-15 8761001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrudnik.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, opieki pedagogicznej oraz obsługę strony www. w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w związku z projektem Wdrożenie i Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością oraz podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, opieki pedagogicznej oraz strony www. w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem. Część1. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego zawodowego 1 grupa 10 osób, 1h/tydzień, rok szkolny 2011/2012 - 38 h, rok szk. 2012/2013- 38h, ogólna liczba godzin - 76. Część 2. Zajęcia pozalekcyjne z języka niemieckiego zawodowego 1 grupa 10 osób, 1h/tydzień, rok szkolny 2011/2012 - 38 h, rok szk. 2012/2013- 38h, ogólna liczba godzin - 76. Część 3. Zajęcia pozalekcyjne z projektowania komputerowego i CNC 1 grupa 15 osób, 3h/tydzień, rok szkolny 2011/2012 - 114h, rok szk. 2012/2013- 114h, ogólna liczba godzin - 228. Część 4. Opieka pedagogiczna - 160h. + 64h opieki w każdym roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013), 1h dla każdej ze 160 osób objętych projektem + 64h (po około 2h dla 32 osób wykazujących szczególne problemy - wg opinii pedagoga) Ogólna liczba godzin - 448.Cel ustalenie profilu psychologicznego, realizacja programu profilaktycznego, wspieranie uzdolnień i podnoszenie samooceny, wspieranie osób zagrożonych patologiami, dobór form wyrównania dysproporcji w trakcie kształcenia. Część 5. Prowadzenie strony internetowej www. - obsługa strony www. zbieranie informacji od nauczycieli, wprowadzanie danych na stronę www., obsługa informatyczna nauczycieli prowadzących kształcenie na odległość, 30h/miesiąc - od dnia podpisania umowy do sierpnia 2013 r. Przez 1 godzinę zajęć pozalekcyjnych rozumie się godzinę lekcyjną czyli 45 minut. Przez 1 godzinę opieki pedagogicznej rozumie się godzinę zegarową czyli 60 minut. Przez 1 godzinę prowadzenia strony internetowej www. rozumie się godzinę zegarową to jest 60 minut. W ramach umowy Wykonawca(dotyczy zajęć pozalekcyjnych) oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, itp. jak również jest zobowiązany opracować plan i program zajęć, testów sprawdzających wiedzę uczniów (na początek, w trakcie, i na koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów, a także przeprowadzić ewaluację(wypełnienie ankiet przez uczestników projektu). W ramach projektu Wykonawca jest także zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywiesznie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 04 lutego 2009 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ. Sporządzi wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem Zał. nr 5 do SIWZ. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby biegle posługujące się językiem polskim - 1 osoba do zajęć dla danej części. - posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe - dla prowadzącego stronę www. - uprawnienia do nauczania informatyki w szkole ponadgimnazjalnej - dla opiekuna pedagogicznego uprawnienia do pełnienia funkcji pedagoga w szkole ponadgimnazjalnej - dla prowadzących zajęcia pozalekcyjne minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel w rozumieniu przepisów art.9a ust. 1 pkt 2-4 - ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru zał. Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby do reprezentowania w postepowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia (ilość godzin), gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia w zwiazku z pkt. 1) Ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi wg cen jednostkowych oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, tj cena za godzinę x faktyczna ilość przepracowanych godzin. 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie. c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego w Wykonawcy. 4) Zmiana w kadrze - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenie losowe, zmiana pracy, rezygnacja). Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych od kwalifikacji, które podlegały ocenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrudnik.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Marszałka Piłsudskiego 28, 37-420 Rudnik nad Sanem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Marszałka Piłsudskiego 28, 37-420 Rudnik nad Sanem - pokój nr 22 (sekretariat) I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer i nazwa Projektu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Numer i nazwa Działania: 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Numer konkursu: 19/POKL/9.2/2010. Tytuł Projektu: Wdrożenie i Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością oraz podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa 10 osób 1h/tydzień, rok szkolny 2011/2012 - 38h, rok szkolny 2012/2013 - 38 godzin. Ogólna liczba godzin - 76.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z języka niemieckiego zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa 10 osób, 1h/tydzień, rok szkolny 2011/2012 - 38h, rok szkolny 2012/2013 - 38h ,ogólna liczba godzin 76.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pozalekcyjne z projektowania komputerowego i CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa 15 osób, 3h/tydziń, rok szkolny 2011/2012 - 114h zajęć, rok szkolny 2012/2013 - 114h zajęć, ogólna liczba godzin 228.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opieka pedagogiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 160h + 64h opieki w każdym roku szkolnym ( 2011/2012 i 2012/2013), 1h dla każdego ze 160 osób objętych projektem + 64h (po około 2h dla 32 osób wykazujących szczególne problemy wg opinii pedagoga. Ogólna liczba godzin 448 Cel: ustalenie profilu psychologicznego, realizacja programu profilaktycznego, wspieranie uzdolnień i podnoszenie samooceny, wspieranie osób zagrożonych patologią, dobór form wyrównania dysproporcji w trakcie kształcenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie strony internetowej www..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa strony www., zbieranie informacji od nauczycieli, wprowadzanie danych na stronę www., obsługa informatyczna nauczycieli prowadzących kształcenie na odległość, 30h/miesiąc - od dnia podpisania umowy do sierpnia 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.