eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont budynków Urzędu Miejskiego w Koszalinie Zad. 1 Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie Zad. 2 Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrówki 1 w Koszalinie Zad. 3 Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Koszalin: Remont budynków Urzędu Miejskiego w Koszalinie Zad. 1 Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie Zad. 2 Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrówki 1 w Koszalinie Zad. 3 Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 157897 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków Urzędu Miejskiego w Koszalinie Zad. 1 Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie Zad. 2 Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrówki 1 w Koszalinie Zad. 3 Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 : Remont pomieszczeń budynku Straży Miejskiej ul. Mariańska 9 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont pomieszczeń sanitarnych w piwnicy (2 węzły sanitarne), - Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze (2 węzły sanitarne), - Remont podłogi w pokoju nr 15 na parterze, - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zadanie 2 : Remont pomieszczeń budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul Dąbrówki 1 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont toalety przy Sali Toastów, - Remont toalety przy Sali Ślubów, - Wymiana posadzki na nową z wykładziny PCV w pom. biurowym nr 14, - Remont pomieszczenia nr 4, - Wykonanie robót malarskich w pokojach biurowych nr 10,12,13,14, - Wymiana listew przypodłogowych w pokojach biurowych nr 2,3,4,12,13,15,16, pomieszczeniu archiwum i holu I pietra - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zadanie 3 : Remont pomieszczeń i wieży budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie. Zakres rzeczowy : - Remont Kancelarii i pomieszczeń biurowych na parterze : pomieszczenia nr 11, 12, 15, 16, - Wymiana drzwi w pokoju nr 128 na I piętrze, - Remont pokoju nr 143 na I piętrze, - Remont pomieszczeń Wydziału Komunikacji nr 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,30A, - Remont pomieszczeń Wydziału Architektury i Urbanistyki nr 302,303,304,305,306,307, 308 ,310,311,312,313,314, - Remont Sali konferencyjnej nr 300 z balkonami, - Remont wieży , stanowiącej zwieńczenie głównej elewacji frontowej budynku Ratusza, - Remont chodnika od strony podwórza wraz ze schodkami, - Daszek z poliwęglanu nad wejściem do budynku od strony podwórza, - Montaż i demontaż rusztowań, - Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) na zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN b) na zadanie nr 2 - 1 000,00 PLN c) na zadanie nr 3 - 6 000,00 PLN 2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium odpowiednio na każde zadanie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek,jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł, tj. wykonał co najmniej 1 remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej lub wykonał roboty związane z wykończeniem pomieszczeń w minimum jednym budynku użyteczności publicznej. Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek,jeżeli wykaże,że dysponuje min. 1 osobą z niezbędnymi uprawnieniami wykonawczymi, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy; Kierownik budowy - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi ogólnobudowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów do realizacji zamówienia, które składają na potwierdzenie warunków wymagane dokumenty (patrz pkt 6 I, II, III SIWZ) należy dołączyć dokumenty jak wyżej, dotyczące tego podmiotu i przez niego podpisane za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa wyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale; w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY jeżeli zmiany te będą konieczne z uwagi na: 1) konieczność dostosowania terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: - wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 2) Zmiany w przypadkach losowych, osoby wskazanej przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót budowlanych, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.