eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Dostawa, do siedziby Zamawiającego, elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Rudnik nad Sanem: Dostawa, do siedziby Zamawiającego, elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp
Numer ogłoszenia: 157833 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138201 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP-reprezentujące Skarb Państwa-Nadleśnictwo Rudnik.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, do siedziby Zamawiającego, elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, do siedziby Zamawiającego, elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp. 2. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: -Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. z wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundurów leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną, -Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie. 3. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. odzież ochronna i robocza dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006; -środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007/A1:2008 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008; -odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008; -odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5609 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000r. 5. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia bhp zawiera jest poniżej: I.Mundur wyjściowy leśnika 1. Mundur wyjściowy męski: marynarka 4 szt,spodnie 12 szt,2.Mundur wyjściowy damski: spódnica 1 szt, spodnie 1 szt, 3. Koszula biała męska z długim rękawem 7 szt, 4.Koszula biała męska z krótkim rękawem 9 szt,5.Bluzka biała damska z długim rękawem 1 szt, 6.Bluzka biała damska z krótkim rękawem 4 szt, 7.Krawat 1 szt. 8.Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 szt. 9.Płaszcz wiosenno - jesienny męski 4 szt, 10.Kapelusz damski 0 szt, 11.Kapelusz męski 2 szt, 12.Kurtka zimowa damska 1 szt, 13. Kurtka zimowa męska 12 szt, 14. Czapka mundurowa 5 szt, II.Mundur codzienny leśnika: 1.Koszula męska z długim rękawem 32 szt, 2.Koszula męska z krótkim rękawem 43 szt, 3.Bluzka damska z długim rękawem 1 szt, 4.Bluzka damska z krótkim rękawem 4 szt, 5. Spodnie męskie 22 szt, 6. Spódnica 2 szt, 7. Sweter 33 szt, 8. Kamizelka 11 szt, 9.Bluza z polaru 28 szt, 10. Kurtka 13 szt, 11. Czapka zimowa 10 szt, 50 III.Mundur terenowy leśnika - 1.Ubranie letnie: Bluza i kamizelka z wzorem panterki 4 szt, Spodnie z wzorem panterki 18 szt, -2.Ubranie zimowe: Kurtka z wzorem panterki 6 szt, Spodnie z wzorem panterki 5 szt, 3. Czapka letnia 8 szt, 4. Czapka zimowa 6 szt, IV. Przedmioty uzupełniające: 1.Szalik 2 szt, 2. Rękawice damskie 1 szt, 3. Rękawice męskie 6 szt, 4. Skarpety 98 szt, 5.Półbuty wyjściowe 15 szt, 6. Peleryna 1 szt, 7. Półbuty codzienne 15 szt, 8. Trzewiki terenowe z sympatexu 12 szt, 9.Trzewiki terenowe z wkładką z goretexu 19 szt, 10. Torba raportówka 19 szt. V. Oznaki: 1.Oznaki służbowe 1 szt. VI.Sorty BHP: 1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem 44 szt, 2.Buty gumowe ze skarpetką 45 szt, 3.Rękawice ochronne (wzmocnione skórą licową)-0 szt. 4. Rękawice podgumowane - 0 szt. 5.Ubranie robocze drelichowe letnie 5 szt, 6.Ubranie robocze ocieplane 10 szt, 7. Kurtka wodochronna 38 szt, 8. Trzewiki robocze przemysłowe 8 szt, 9. Fartuch roboczy - 0 szt, 10. Czapka letnia 5 szt, 11. Koszula flanelowa 5 szt, 12. Kalesony bawełniane 5 szt, 13.Kamizelka ocieplana drelichowa 5 szt, 14. Czapka zimowa 4 szt, 15. Płaszcz p. deszczowy o szt. 16. Kurtka ocieplana 1 szt, 17. Płaszcz roboczy damski - 0 szt, 6. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia, która wynosi 125% ceny ofertowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 25 %. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ. - Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia bhp wg rozmiarów wskazanych przez zamawiającego w cząstkowym zamówieniu, a także dla osób nietypowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.22.00 - Komplety odzieżowe 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.80.00.00 - Obuwie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakładem Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61982,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80223,42

  • Oferta z najniższą ceną: 80223,42 / Oferta z najwyższą ceną: 80223,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.