Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Warszawa: Wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych materiałów informacyjno-promocyjnych ARiMR: książki, broszury foldery, ulotki, plakaty i naklejki
Numer ogłoszenia: 157818 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677,3185411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych materiałów informacyjno-promocyjnych ARiMR: książki, broszury foldery, ulotki, plakaty i naklejki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz sukcesywna dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR, tj. książki, broszur, folderów, ulotek, plakatu i naklejki. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Publikacji do siedziby Zamawiającego oraz Oddziałów Regionalnych w ilościach i pod adres wskazany w Załączniku nr 3 do umowy. Wydrukowane Publikacje pakowane będą w kartonowe pudła opatrzone etykietą zawierającą tytuł, ilość egz. w opakowaniu, lp. ze Specyfikacji Technicznej z rodzajem materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) w ilości nie większej niż podana w zamówieniach składanych przez Zamawiającego. Dostarczenie materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość dostarczanych materiałów (wzór zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu z każdą partią materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) pięciu egzemplarzy z każdego nakładu, zapakowanych oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania niektórych materiałów. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na publikacje informacyjno-promocyjne. Zamawiający nadaje własne numery ISBN odpowiednim publikacjom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 400 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., co najmniej 2 zamówienia polegające na składzie, druku, oprawie książek, broszur, folderów, ulotek, plakatów, naklejek, o wartości każdego z nich, co najmniej 150 000 złotych brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną notarialnie kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Żelazna 59, pok. 173 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego przy ul. Żelaznej 59, 00-848 Warszawa, Kancelaria Główna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.07.2008r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Żelaznej 59 w Warszawie, pok. 172, I p
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.