eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych materiałów informacyjno-promocyjnych ARiMRksiążki, broszury foldery, ulotki, plakaty i naklejki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Warszawa: Wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych materiałów informacyjno-promocyjnych ARiMR: książki, broszury foldery, ulotki, plakaty i naklejki
Numer ogłoszenia: 157818 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych materiałów informacyjno-promocyjnych ARiMR: książki, broszury foldery, ulotki, plakaty i naklejki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie (skład, druk, oprawa) oraz sukcesywna dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR, tj. książki, broszur, folderów, ulotek, plakatu i naklejki. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Publikacji do siedziby Zamawiającego oraz Oddziałów Regionalnych w ilościach i pod adres wskazany w Załączniku nr 3 do umowy. Wydrukowane Publikacje pakowane będą w kartonowe pudła opatrzone etykietą zawierającą tytuł, ilość egz. w opakowaniu, lp. ze Specyfikacji Technicznej z rodzajem materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) w ilości nie większej niż podana w zamówieniach składanych przez Zamawiającego. Dostarczenie materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość dostarczanych materiałów (wzór zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu z każdą partią materiału informacyjno-promocyjnym (książka/broszura/ulotka/plakat/naklejka) pięciu egzemplarzy z każdego nakładu, zapakowanych oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania niektórych materiałów. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na publikacje informacyjno-promocyjne. Zamawiający nadaje własne numery ISBN odpowiednim publikacjom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 400 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., co najmniej 2 zamówienia polegające na składzie, druku, oprawie książek, broszur, folderów, ulotek, plakatów, naklejek, o wartości każdego z nich, co najmniej 150 000 złotych brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną notarialnie kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Żelazna 59, pok. 173 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego przy ul. Żelaznej 59, 00-848 Warszawa, Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.07.2008r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Żelaznej 59 w Warszawie, pok. 172, I p

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.