eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skępe › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.Jestem aktywny - czuję się pewniej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Skępe: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: Jestem aktywny - czuję się pewniej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 157789 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem , ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 85 31, faks 54 287 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsskepe.nbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: Jestem aktywny - czuję się pewniej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia następujących kursów i warsztatów dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo : 1) kurs pn.: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminali płatniczych i komputera dla 10 osób 2) kurs pn.: Opiekunka osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i wymagających pomocy w samodzielnej egzystencji dla 2 osób 3) kurs pn.: Opiekunka dziecięca dla 2 osób 4) kurs pn.: Przedstawiciel handlowy dla 4 osób 5) kurs pn.: Kucharz dla 10 osób 6) kurs pn.: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacji paznokci dla 4 osób 7) kurs pn.: Operator koparko - ładowarki klasa III (wszystkich typów) dla 2 osób 8) kurs pn.: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG dla 3 osób 9) kurs pn.: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby 10) kurs pn.: Monter instalacji i urządzeń sanitarnych dla 2 osób 11) kurs pn.: Prawo jazdy kategorii B dla 4 osób 12) warsztat : trening kompetencji społecznych pn.:Warsztaty rozwoju umiejętności psychospołecznych członka rodziny z występującą niepełnosprawnością dla 8 osób w ramach Umów do Programu Aktywności Lokalne dla uczestniczek/uczestników projektu systemowego pn.: Jestem aktywny - czuję się pewniej, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wśród uczestniczek/uczestników kursów i warsztatów jest 5 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części zamówienia od nr 1 do nr 10 oraz nr 12 zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, dla części zamówienia nr 11 - kurs pn.: Prawo jazdy kat. B zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 ze. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym, jako tematyka poszczególnych kursów lub warsztatów) usługom stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich 12 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia od nr 1 do nr 10 - dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której będzie prowadzić zajęcia; przy czym przez doświadczenie rozumie się przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kursów i/lub szkoleń z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu/szkolenia w wymiarze minimum 50 dni przy czym za dzień szkoleniowy uznaje się dzień, w którym kurs/szkolenie trwało, co najmniej 5 godzin zegarowych, a do czasu kursu/szkolenia nie są wliczane przerwy. Warunek dotyczy wszystkich ww. części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie; b) dla części zamówienia nr 11 - kurs pn.: Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest wpisana do ewidencji instruktorów i posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie, co najmniej kat. B w rozumieniu ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 ze. zm.); c) dla części zamówienia nr 12 warsztaty pn.: trening kompetencji społecznych Warsztaty rozwoju umiejętności psychospołecznych członka rodziny z występującą niepełnosprawnością dla 8 osób w ramach Umów do Programu Aktywności Lokalnej dysponuje co najmniej jedną osobą (będącą trenerem), która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz - co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w charakterze psychologa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy; h) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji kursów, przy czym zmiana nie prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopsskepe.nbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe pokój nr 19 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie finansowane w ramach projektu systemowego pn.: Jestem aktywny - czuję się pewniej, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kursu pn.: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminali płatniczych i komputera dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników/uczestniczek do wykonywania pracy w zakresie organizacji i technik handlu przy sprzedaży towarów i usług, w tym umiejętnością obsługi kas fiskalnych, terminali płatniczych oraz komputera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursu pn.: Opiekunka osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i wymagających pomocy w samodzielnej egzystencji dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników/uczestniczek do samodzielnej i profesjonalnej pracy w charakterze: Opiekunka osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i wymagających pomocy w samodzielnej egzystencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kursu pn.: Opiekunka dziecięca dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestniczek/uczestników do samodzielnej i profesjonalnej pracy w charakterze: opiekunki dziecięcej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kursu pn.: Przedstawiciel handlowy dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników/uczestniczek do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kursu pn.: Kucharz dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestniczek/uczestników z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do wykonywania zawodu kucharza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kursu pn.: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacji paznokci dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestniczek/uczestników z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do wykonywania zawodu kosmetyczki z elementami wizażu i stylizacji paznokci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kursu pn.: Operator koparko - ładowarki klasa III (wszystkich typów) dla 2 osób,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami do wykonywania pracy na stanowisku operator koparko- ładowarki klasa III (wszystkich typów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kursu pn.: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu zdobycie uprawnień w zakresie spawania blach i rur spinami pachwinowymi metodą MAG i TIG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kursu pn.: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: naładowne, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne oraz dodatkowo uprawnień do wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kursu pn.: Monter instalacji i urządzeń sanitarnych dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej, umiejętności praktycznych oraz uzyskanie stosowanych uprawnień w zakresie montażu, instalacji, i urządzeń sanitarnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kursu pn.: Prawo jazdy kat. B dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie przez uczestników/uczestniczek kursu wiedzy i umiejętności w zakresie zasad dotyczących ruchu drogowego oraz poruszania się po drodze, przygotowanie uczestnika/uczestniczki do uzyskania uprawnień kierowcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: trening kompetencji społecznych - Warsztaty rozwoju umiejętności psychospołecznych członka rodziny z występującą niepełnosprawnością dla 8 osób w ramach Umów do Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem warsztatów jest rozwój umiejętności skutecznego funkcjonowania w rodzinach dotkniętych niepełnosprawnością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/warsztatów - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.