eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ, UL. KRUCZKOWSKIEGO 21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Lublin: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ, UL. KRUCZKOWSKIEGO 21
Numer ogłoszenia: 157789 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130587 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ, UL. KRUCZKOWSKIEGO 21.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Endoskopowej, ul. Kruczkowskiego 21 . Zamówienie obejmuje wykonanie prac w pomieszczeniach zlokalizowanych na części parteru budynku B Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Lublinie, przy ul. Kruczkowskiego 21, z przeznaczeniem na Pracownię Badań Endoskopowych w zakresie dostosowania do wymogów przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739) i do obowiązujących przepisów. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka i demontaż elementów budowlanych, sanitarnych, wentylacyjnych i elektrycznych), - roboty budowlane (wykonanie ścianek działowych z płyty gipsowo-kartonowej z uwzględnieniem ognioodporności, uzupełnienie istniejących posadzek oraz wykonanie nowych, uzupełnienie tynków, wykonanie malatury, glazury, sufitów podwieszonych z płyty g-k, przebicia w ścianach i stropach dla przewodów wentylacyjnych, obudowy z płyty g-k przewodów wentylacyjnych), - roboty wentylacyjne - wykonanie, dostawa i montaż nowych elementów i urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej, - roboty sanitarne -dostosowanie instalacji zw, cw, kanalizacji, co, gazów medycznych, instalacji technologicznych do nowego układu funkcjonalno-użytkowego pomieszczeń wraz z wyposażeniem w nowe przybory sanitarne, - roboty elektryczne - dostosowanie instalacji do nowego układu funkcjonalno-użytkowego pomieszczeń wraz z podłączeniem urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych itp., - wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ), na którą składają się w szczególności: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) branżowe projekty wykonawcze. 3. Do realizacji zmówienia powinny mieć zastosowanie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., dla których zgodnie z odrębnymi przepisami w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych, wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatą techniczną, jeżeli nie zostały objęte certyfikacją określoną powyżej. 4. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów, producenta, przywołane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, służą jedynie określeniu pożądanego (przykładowego) standardu wykonania i należy je rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne, techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wykazanych w załącznikach do SIWZ). Należy przez to rozumieć, że dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych, jak i cech nie gorszych od wskazanych jako przykładowe w STWOiR i przedmiarach robót. Obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. 5. Instalacja gazów medycznych musi być wykonana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107 poz. nr 679 ze zm.) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC oraz normami zharmonizowanymi, tj. PN-EN ISO 9170-1:2009 oraz PN-EN ISO 9170-2:2010. Wykonawca podczas wykonywania musi przestrzegać wymogów norm, w szczególności PN-EN 7396-1. 6. W celu realizacji zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia z należytą starannością. Możliwość dokonania wizji po kontakcie telefonicznym pod numerem 504 195 983 z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego w dni robocze w godz. 8 00- 15 00. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania robót, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 7. Prace remontowe odbywać się będą w obiekcie czynnym, zlokalizowanym na parterze budynku B, przy ul. Kruczkowskiego 21 w Lublinie, na jego wydzielonej części. Z uwagi na przeprowadzanie prac przy funkcjonujących oddziałach, Zamawiający wymaga uzgadniania terminów wyłączeń wszystkich mediów tj.: wody, energii elektrycznej, itp., w związku z realizacją ww. zadania. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę przed zniszczeniem i zanieczyszczeniami części pomieszczeń nieobjętych pracami remontowymi. 8. W celu sprawnego przebiegu prac Zamawiający umożliwia realizację przedmiotu zamówienia również w dni wolne od pracy (z wyłączeniem ciszy nocnej). 9. Wykonawca na swój koszty opomiaruje media, niezbędne do realizacji zadania, tj. pobór wody, energii elektrycznej. 10. Plac budowy i zaplecze Wykonawca zorganizuje i wygrodzi na własny koszt. Zamawiający nie udostępnia wykonawcom powierzchni magazynowych. 11. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001. 12. Wymagany minimalny okres gwarancji (i rękojmi wydłużonej na cały okres gwarancji) na wykonane roboty budowlane, liczony od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Dla elementów wbudowanych, maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, gwarancja będzie zgodna z okresem gwarancji udzielonym przez producenta lecz nie krótsza niż gwarancja udzielona na wykonane roboty. 13. Wymagany minimalny termin płatności: nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury i dokumentów stanowiących podstawę do jej wystawienia, 14. Informacja o podwykonawcach: 14.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom, nie wskazując jednocześnie kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę (art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw firm podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy ,w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 (art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp). 14.2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 14.3. Zasady współpracy Wykonawcy z podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 14.4. Zlecenie wykonania części robót budowlanych podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie tej części robót. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia, zaniedbania podwykonawców tak jak za własne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wykonanie robót budowlanych w zakresie: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ, UL. KRUCZKOWSKIEGO 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy E - M - B Spółka z o. o., ul. Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407782,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369656,28

  • Oferta z najniższą ceną: 362280,62 / Oferta z najwyższą ceną: 501353,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.