eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zamówienie uzupełniające do zadania pn.Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 157788 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: likwidacja kolizji słupów energetycznych zlokalizowanych w parku zdrojowym (działka nr 19, am. 6, Obr. IV) zgodnie z przedmiarem robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak -lider konsorcjum, KIM-77 Paweł Nowak , PPUH ENERKOM, HELMAR Sp. z o. o. - członkowie konsorcjum,, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1786224,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 18.04.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych wykonujących zamówienie podstawowe, konsorcjum firm: 1. Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak - lider konsorcjum ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna 2. KIM-77 Paweł Nowak - członek konsorcjum ul. Piekoszowska 41/60 25-735 Kielce 3. PPUH ENERKOM - członek konsorcjum ul. Kosynierów Gdyńskich 94/2 66-400 Gorzów Wlkp. 4. HELMAR Sp. z o. o. -członek konsorcjum ul. Lipowa 4 05-806 Komorów 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1786224,39 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego możliwa jest do kwoty 893.112,00 zł; Zamawiający do tej pory nie korzystał z możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV-45310000-3, 45316000-5, 45316100-6; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-12/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- BZP nr : 56534 - 2010 z dnia 02.03.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości do kwoty 27 000,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 02.06.2010 r. do 20.06.2010 r. jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.