Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 157788 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: likwidacja kolizji słupów energetycznych zlokalizowanych w parku zdrojowym (działka nr 19, am. 6, Obr. IV) zgodnie z przedmiarem robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak -lider konsorcjum, KIM-77 Paweł Nowak , PPUH ENERKOM, HELMAR Sp. z o. o. - członkowie konsorcjum,, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1786224,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 18.04.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych wykonujących zamówienie podstawowe, konsorcjum firm: 1. Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak - lider konsorcjum ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna 2. KIM-77 Paweł Nowak - członek konsorcjum ul. Piekoszowska 41/60 25-735 Kielce 3. PPUH ENERKOM - członek konsorcjum ul. Kosynierów Gdyńskich 94/2 66-400 Gorzów Wlkp. 4. HELMAR Sp. z o. o. -członek konsorcjum ul. Lipowa 4 05-806 Komorów 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1786224,39 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego możliwa jest do kwoty 893.112,00 zł; Zamawiający do tej pory nie korzystał z możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV-45310000-3, 45316000-5, 45316100-6; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-12/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- BZP nr : 56534 - 2010 z dnia 02.03.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości do kwoty 27 000,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 02.06.2010 r. do 20.06.2010 r. jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.