eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Ostróda: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Numer ogłoszenia: 157763 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z postanowieniami § 3 siwz, projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz) oraz zakresem rzeczowym czynności związanych z obsługą bankową budżetu (załącznik nr 4 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz n/w jednostek organizacyjnych: a) Urząd Miejski w Ostródzie- ul. A. Mickiewicza 24; b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej- ul. Olsztyńska 2; c) Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji- ul. Tadeusza Kościuszki 22A; d) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Armii Krajowej- ul. Seweryna Pieniężnego 30A; e) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Gustawa Gizewiusza- ul. Olsztyńska 7; f) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II- ul. Rycerska 5; g) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4- ul. Tadeusza Kościuszki 14; h) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego- Os. Młodych 8; i) Gimnazjum Nr 1 im. Polskich Noblistów- ul. Marszałka Piłsudskiego 4; j) Gimnazjum Nr 2 im. Zdzisława Krzyszkowiaka- ul. Tadeusza Kościuszki 22; k) Przedszkole Nr 1- ul. Bolesława Chrobrego 3; l) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostródzie- ul. Plebiscytowa 50; m) Środowiskowy Dom Samopomocy BRATEK, ul. 11 Listopada 25. 2) Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty. 3. Zakres bankowej obsługi budżetu: 1) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: a) rachunków bieżących Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych, wyszczególnionych w p.pkt 1, b) rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w p.pkt 1, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, c) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, d) likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek; e) potwierdzenie otwarcia prowadzenia i zamknięcia rachunków bankowych, f) telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku, g) zakładanie depozytów. 2) realizację zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej- na następujących zasadach: a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, b) przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym; c) przelewy walutowe w euro, złożone do godziny 11:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym: przelew SEPA do godz. 16:00; ekspres euro do godz. 13:00; przelew TARGET 2- do godz. 15:00; przelew zagraniczny D0- do godz. 13:00. 3) realizację zleceń płatniczych. 4) księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, wpłat dokonywanych przez Zamawiającego bezpośrednio w kasie Banku. 5) identyfikacja płatności przychodzących. 6) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Ostróda- jednostki samorządu terytorialnego. 7) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia każdego roku skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda na dzień 31 grudnia danego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych. 8) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki budżetowe związane z budżetem Gminy Miejskiej Ostróda): wypłaty gotówkowe do kwoty 50.000,- zł bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. 9) potwierdzanie informacji: a) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągami w systemie bankowości elektronicznej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, b) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce budżetowej jednostki samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, c) jednostkom organizacyjnym wyszczególnionym w p.pkt 1, stanu sald i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej. 10) realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego. 11) udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia. 12) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN). 13) bankowość elektroniczna on-line, podpis elektroniczny; 14) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy wyszczególnionych w p.pkt 1, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i szkolenia pracowników Zamawiającego. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bezpłatne informacje na temat realizowanej przez Wykonawcę usługi, w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny na dobę, b) importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, d) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, e) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, f) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, g) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, h) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, i) możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie, j) realizację grup zleceń (do 1000 zleceń) maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej, k) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, l) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), m)umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, n) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (w ogólnie dostępnym formacie typu PDF, CSV, itp.), o) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, p) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji, q) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym; 15) Obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, tj. tzw. zlecenie otwarte polegające na elektronicznym wskazaniu przez Zamawiającego kwoty jaką należy zabezpieczyć w kasie Banku na wyznaczony dzień do odbioru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego; 16) Wyznaczenie jednego doradcy klienta- dla Urzędu Miasta i innych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy. 4. Oprocentowanie rachunków Zamawiającego oraz środków deponowanych na lokatach terminowych: 1) naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na bieżących rachunkach bankowych powinno następować miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego pisemnie, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych. 2) przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych terminowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez opłat i prowizji. Oprocentowanie liczone jako iloczyn stawki WIBID 1M ustalana z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będzie naliczane oprocentowanie i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego pisemnie, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych. Oprocentowanie należy określić dla każdej terminowej lokaty (pkt 1 p.pkt. 3, 4, 5, 6 formularza ofertowego) jednakową dla Gminy i wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, bez względu na kwoty przekazane na lokatę. 5. Bank zobowiązany jest do przyjmowania w kasie banku wpłat gotówkowych od osób trzecich. 6. Bank, na pisemny wniosek Zamawiającego, umożliwi obsługę wypłat zobowiązań i świadczeń dla osób trzecich należnych i zlecanych przez Gminę Miejską Ostróda oraz jednostki organizacyjne Gminy. Warunki realizacji usługi zostaną ustalone w drodze odrębnych negocjacji. 7. Dokumenty potwierdzające sytuację finansową Gminy w tym: Uchwały Rady Miasta w sprawie uchwalenia budżetu, w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta; sprawozdania w tym: Rb Z, Rb NDS, Rb N, Rb 27S, Rb 28S, Rb 28 NWS, RB 34S, sprawozdania z wykonania budżetu; uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu, opinii o projekcie budżetu, opinii o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej, opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu, znajdują się na stronie internetowej http:(ukośnik)bip.warmia.mazury.pl(ukośnik)ostroda_gmina_miejska. UWAGA: 1) Wykonawca zawrze umowę obsługi rachunku bankowego indywidualnie z każdą jednostką wymienioną w § 3 pkt 3 p.pkt 1 siwz. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie miasta Ostróda swoją placówkę, tj. siedzibę, oddział, filię, punkt kasowy, itp. Wykonawca, który takiej placówki nie posiada, zaś jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do utworzenia takiej placówki najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz.128 z późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie. Spełnianie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do siwz. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 30
  • 3 - oprocentowanie lokat terminowych 7-dniowych - 5
  • 4 - oprocentowanie lokat terminowych 14-dniowych - 5
  • 5 - oprocentowanie lokat terminowych 21-dniowych - 5
  • 6 - oprocentowanie lokat terminowych 1-miesięcznych - 5
  • 7 - opłata za przewalutowanie transakcji zagranicznej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 2. Cena ofertowa będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 uPzp- jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Bank. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Bankowi: 1) Bank obowiązany jest poinformować Zamawiającego na piśmie o wystąpieniu okoliczności, o której mowa w art. 142 ust. 5 uPzp, w terminie 14 dni od dnia jej wystąpienia, jednocześnie przedstawiając dowód zachowania w/w terminu oraz szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wystąpienie ww. okoliczności; 2) Zamawiający w terminie 21 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w pkt 1, poinformuje na piśmie Bank o uwzględnieniu lub odrzuceniu jego wniosku o zmianę umowy. W przypadku uwzględnienia wniosku Banku, Zamawiający prześle propozycję aneksu do umowy; 3) Zamawiający może żądać od Banku dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 uPzp. Bank obowiązany jest przedłożyć żądane dokumenty w terminie 21 dni od dnia otrzymania żądania. Wysłanie żądania przedstawienia dodatkowych dokumentów przerywa bieg terminu określonego w pkt 2; 4) odmowa uwzględnienia wniosku Banku o zmianę umowy nie może stanowić podstawy do rozwiązania, wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy przez Bank.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia- od 1 września 2016 roku do 31 sierpnia 2021 roku. Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia realizacji usługi po 1 września 2016 r. w sytuacji gdy do podpisania umowy dojdzie po tym terminie. Termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się wówczas z dniem podpisania umowy i zakończy dnia 31 sierpnia 2021 r. 2. Poprzez dokument o którym mowa w III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu należy rozumieć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej- jeżeli jest wymagane na podstawie ustawy Prawo Bankowe. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), w/w dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum) 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.07.2016r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.