Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Warszawa: UTRZYMANIE CZYSTOŚĆI I PORZĄDKU WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTÓW NBP W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 157762 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8260259, fax 022 6208518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚĆI I PORZĄDKU WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTÓW NBP W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektów NBP w Warszawie przy: - ul. Wareckiej 10 - ul.Jasnej 8 - Pl. Powstańców W-wy 4 Zakres powyższych prac obejmuje: a/ utrzymanie czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych wewnątrz obiektu, w szczególności: pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, węzłów sanitarnych, korytarzy klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń socjalnych - o łącznej powierzchni 11 466 m2 , b/ wykładanie własnych środków higienicznych w pomieszczeniach WC, tj. ręczników papierowych, mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, c/ prowadzenie serwisu dziennego w dni robocze w godzinach 8.15-16.30, w obiektach NBP przy ul. Wareckiej 10 i Pl. Powstańców W-wy 4, d/ wykładanie i pranie mat wejściowych w holach na parterze. Część II- utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz obiektów NBP w Warszawie przy: - ul. Świętokrzyskiej 11/21 (kompleks budynków ograniczony: ul. Świętokrzyską, Pl. Powstańców W-wy 4, ul. Warecką oraz skwerem od strony ul. K. Puchatka), - ul. Siedmiogrodzkiej 5a. Zakres powyższych prac obejmuje utrzymanie porządku i czystości wokół obiektu o łącznej powierzchni 6017 m2, polegające na: a/ zbieraniu i usuwaniu z terenów nieruchomości śmieci i zanieczyszczeń, b/ zamiataniu tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów, c/ usuwaniu odpadów z koszy na śmieci (6 szt.), d/ zamiataniu i wywożeniu liści, e/ usuwaniu zwłok zwierząt i ptaków, f/ odśnieżaniu tarasu od strony Pl. Powstańców 4, ciągów pieszych, zjazdów i parkingu oraz likwidowanie śliskości, g/ wywożeniu nadmiaru śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów h/ uprzątaniu błota, śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy wykazać poprzez udokumentowanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przy czym za taki zakres Zamawiający uzna jedną usługę utrzymania czystości i porządku w obiektach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako budynki biurowe (klasa 1220) obejmującą powierzchnię czyszczenia nie mniejszą niż 10.000 m2 lub dwie takie usługi o łącznej powierzchni 10.000 m2. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia- nie spełnia. Dla części II 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy wykazać poprzez udokumentowanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przy czym za taki zakres Zamawiający uzna jedną usługę sprzątania terenu zewnętrznego, w tym ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych przy drogach publicznych o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 lub trzy takie same usługi o łącznej powierzchni 5.000 m2. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części I 1.Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę: 2.1aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument zostanie złożony w formie oryginału lub kopii. Kopia ma być podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.2 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Dla części II 1.Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument zostanie złożony w formie oryginału lub kopii. Kopia ma być podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.2. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Uwaga! 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 w części I i II składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce swojego zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. a i c nie powinny być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Zakład Usług Gospodarczych, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Narodowego Banku Polskiego, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektów NBP w Warszawie przy: - ul. Wareckiej 10 - ul. Jasnej 8 - Pl.Powstańców Warszawy 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a/ utrzymanie czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych wewnątrz obiektu, w szczególności: pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, węzłów sanitarnych, korytarzy klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń socjalnych - o łącznej powierzchni 11 466 m2 , b/ wykładanie własnych środków higienicznych w pomieszczeniach WC, tj. ręczników papierowych, mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, c/ prowadzenie serwisu dziennego w dni robocze w godzinach 8.15-16.30, w obiektach NBP przy ul. Wareckiej 10 i Pl. Powstańców W-wy 4, d/ wykładanie i pranie mat wejściowych w holach na parterze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz obiektów NBP w Warszawie przy: - ul. Świętokrzyskiej 11/21 (kompleks budynków ograniczony: ul. Świętokrzyską, Pl. Powstańców W-wy 4, ul. Warecką oraz skwerem od strony ul. K. Puchatka), - ul. Siedmiogrodzkiej 5a..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje utrzymanie porządku i czystości wokół obiektu o łącznej powierzchni 6017 m2, polegające na: a/ zbieraniu i usuwaniu z terenów nieruchomości śmieci i zanieczyszczeń, b/ zamiataniu tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów, c/ usuwaniu odpadów z koszy na śmieci (6 szt.), d/ zamiataniu i wywożeniu liści, e/ usuwaniu zwłok zwierząt i ptaków, f/ odśnieżaniu tarasu od strony Pl. Powstańców 4, ciągów pieszych, zjazdów i parkingu oraz likwidowanie śliskości, g/ wywożeniu nadmiaru śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów h/ uprzątaniu błota, śniegu i lodu z tarasu, ciągów pieszych, zjazdów, parkingów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.