eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Ciechanów: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu
Numer ogłoszenia: 15775 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ciechanowski , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu. Wykaz jednostek organizacyjnych powiatu ciechanowskiego stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Okres realizacji zamówienia - od 01.04.2016 r. do 31.03.2019 r. Do Wykonawcy zamówienia należy: 1)wdrożenie i serwisowanie bankowości elektronicznej, 2)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych i polegać będzie na: 1.Bieżącej obsłudze bankowej: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych; Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do: otwarcia innych rachunków bankowych bądź likwidacji rachunków bankowych na pisemny wniosek oraz potwierdzania otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie uzgodnionym odrębnie przez strony nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. Obecnie Zamawiający posiada 105 rachunków bankowych. b) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby upoważnione działające w imieniu posiadaczy rachunków w kasach banku na wszystkie rachunki Zamawiającego, c) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasach banku przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków za pomocą czeków, d) realizacja bezpłatnych poleceń przelewów wewnętrznych na wszystkich rachunkach Zamawiającego w wersji elektronicznej i papierowej w razie awarii systemu elektronicznego, e) realizacja poleceń przelewów zewnętrznych (w tym masowe uznania) na wszystkich rachunkach Zamawiającego w wersji elektronicznej i papierowej w razie awarii systemu elektronicznego. Przez usługę masowe uznania rozumie się możliwość wysłania przez Zamawiającego zbiorczego przelewu z rozksięgowaniem na konta beneficjentów ze stosownym uznaniem(stosowane w rozliczeniu wynagrodzeń pracowniczych oraz przesyłaniu świadczeń rodzinnych), f) realizacja wyłącznie dyspozycji oraz zleceń płatniczych podpisanych przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów stanowiącej integralną część umowy, g) wykonywanie dyspozycji Posiadacza rachunków do wysokości pokrycia środków na rachunku lub w limicie kredytu otwartego w rachunku bieżącym, h) sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej lub w formie pliku elektronicznego, przedstawiających obroty za okres jednodniowy na poszczególnych rachunkach bankowych: wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, wyciąg bankowy musi zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytuł płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności), daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwoty lub inne parametry uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych - przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszonymi w systemie bankowości elektronicznej, i) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, j) zastrzeganie czeków zagubionych lub skradzionych, k) instalacja i serwis elektroniczny systemu obsługi bankowej umożliwiającej dostęp do rachunku za pomocą urządzenia elektronicznego - komputera wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi programu (szkolenie musi odbyć się w siedzibie Zamawiającego). Program powinien umożliwić w szczególności: - dostęp do usług przez 12 godzin na dobę, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - generowanie daty i godziny operacji, - generowanie wydruków wyciągów bankowych, - generowanie wydruków potwierdzenia przelewów, - przechowywanie przelewów i wyciągów bankowych w archiwum systemu, - dokonywanie autoryzacji (zatwierdzenia) jednego przelewu przez dwóch operatorów, - dokonywanie autoryzacji wielu przelewów jednocześnie, - zapewnienie wszelkich dodatkowych akcesoriów zapewniających bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy, - nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy na podstawie pisemnej dyspozycji, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością drukowania, - bezpieczny chroniony hasłami dostęp do kont bankowych, - prowadzenie serwisu oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie - jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg systemu wielostanowiskowego); - informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem bankowości elektronicznej (np. informacjach o awariach, aktualizacjach, przelewach odrzuconych przez bank), - przeniesienie istniejącej w systemie bankowości elektronicznej listy kontrahentów w ramach usługi bankowości elektronicznej wraz ze wszystkimi danymi dotyczącymi kontrahentów istniejącymi w danym systemie, l) wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu, m) naliczenie oprocentowania od środków zgromadzonych na rachunkach odbywać się będzie w rozliczeniach kwartalnych, oprocentowanie zmienne ustalane jest na poziomie stawki WIBID 3 M x stały współczynnik określony w zgłoszonej ofercie. Współczynnik stały będzie obowiązał w okresie obowiązywania umowy. n) automatyczne przeksięgowanie w ostatnim dniu każdego kwartału naliczonych na ostatni dzień kwartału odsetek od środków na rachunkach pomocniczych powiatowych jednostek budżetowych na wskazane przez Zamawiającego rachunki, o) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany przez Zamawiającego rachunek, p) raz w tygodniu możliwość bezpłatnej zamiany kwoty 1.000 zł, na mniejsze nominały wg ustalonej, stałej ilości sztuk i nominałów, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym godziny odbioru bilonu, r) wydawanie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, s) odpowiedzialność Banku za straty poniesione z tytułu nieterminowej i nieprawidłowej realizacji dyspozycji Posiadacza rachunków. Za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji dyspozycji Posiadacza rachunków Bank zapłaci odsetki za zwłokę według stopy ustawowej, t) odpowiedzialność Banku za dokonywanie wypłaty z rachunku po otrzymaniu zgłoszenia utraty czeku lub blankietów czeku. 2. Lokowanie środków na rachunkach Powiatu Ciechanowskiego: a) Bank zobowiązuje się umieszczać na lokatach overnight i na lokatach weekendowych środki pieniężne pozostające na rachunkach bankowych na koniec dnia roboczego, w przypadku gdy oprocentowanie tychże lokat jest wyższe niż na rachunku bieżącym, b) przyjmowanie zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych na bieżąco w miarę potrzeb Zamawiającego. 3. Kredyt odnawialny w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Ciechanowskiego: a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, na jego wniosek, w każdym roku obowiązywania umowy, kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Powiatu Ciechanowskiego na dany rok budżetowy z terminem spłaty 31 grudnia każdego roku, b) Uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, c) Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu, d) Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty złożenia wniosku, e) Odsetki należne Wykonawcy od udzielonego kredytu obliczane będą na podstawie salda rachunku bieżącego budżetu Powiatu Ciechanowskiego od rzeczywistego zadłużenia, f) Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR 1 M powiększonej o marżę wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, g) Odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym okres naliczania rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, zaś kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień ostatecznego spłacenia kredytu, h) Zabezpieczeniem roszczeń Wykonawcy z tytułu udzielenia Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, i) Uruchomienie procedury kredytowej w rachunku bieżącym nastąpi z chwilą złożenia stosownego wniosku przez Posiadacza rachunku na podstawie upoważnienia wydanego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Realizacja przedmiotu umowy w zakresie instalacji systemu elektronicznej obsługi rachunków we wskazanych jednostkach odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym tych jednostek. Umowa ogólna zostanie zawarta z Powiatem Ciechanowskim na wykonanie obsługi bankowej budżetu Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego i Starostwa Powiatowego w Ciechanowie jako jednostki budżetowej. Umowa ta będzie zawierać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego Wykonawca zawrze odrębne umowy na obsługę bankową na warunkach tożsamych wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający zastrzega iż, w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega aby wszystkie jednostki organizacyjne Powiatu miały takie same prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego, w przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Powiatu. Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach jakie zostały ustalone w dotychczasowych umowach zawartych w wykonaniu niniejszego zamówienia. Bank, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do wspierania zbiorowych potrzeb lokalnej wspólnoty samorządowej, poprzez finansowanie przez okres obowiązywania umowy na obsługę bankową budżetu Powiatu Ciechanowskiego, przedsięwzięć samorządowych w kwocie rocznej w wysokości co najmniej 50.000 złotych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej Zamawiającego - w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ciechanowie następujące dokumenty związane z zamówieniem: - uchwały budżetowe wraz ze zmianami dostępne pod adresami: 2015 rok - http://www.stciechanow.bip.org.pl/?tree=651 2016 rok - http://www.stciechanow.bip.org.pl/?tree=700 Wieloletnią Prognozę Finansową 2015-2025 - dostępną pod adresem: http://www.stciechanow.bip.org.pl/?tree=701 Sprawozdania - dostępne są pod adresami: - za 2015 roku - http://www.stciechanow.bip.org.pl/?tree=678 Informacje z wykonania budżetu - za 2015 rok - http://www.stciechanow.bip.org.pl/?tree=678 W przypadku potrzeby zapoznania się z innymi dokumentami finansowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wykonawca ma prawo wglądu do tych dokumentów w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7 I piętro, pokój nr 105. Udostępnione dokumenty zostaną również zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ciechanowie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, działający na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości 2 000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie: 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 - postępowanie Or.272.1.2016 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Iinformacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartości bez kwoty podatku - wg załącznika nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 35
  • 2 - oprocwanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących - 45
  • 3 - marża bankowa podana w procentach dotycząca kredytów w rachunku bieżącym - 3
  • 4 - 4) stały współczynnik do wyliczenia oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach bankowych - 7
  • 5 - ilość punktów obsługi klienta na terenie miasta Ciechanowa - 5
  • 6 - wsparcie finansowe - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, pokój 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.