eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwin › Dostawa dwóch używanych autobusów do przewozu dzieci do szkół z terenu gminy Czerwin



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Czerwin: Dostawa dwóch używanych autobusów do przewozu dzieci do szkół z terenu gminy Czerwin
Numer ogłoszenia: 15772 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwin, Plac Tysiąclecia 1, 07-407 Czerwin, woj. mazowieckie, tel. 029 7614593, fax 029 7619217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch używanych autobusów do przewozu dzieci do szkół z terenu gminy Czerwin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch używanych autobusów do przewozu dzieci do szkół z terenu gminy Czerwin o następujących minimalnych parametrach technicznych: Oferowany przedmiot zamówienia musi być wyposażony w niżej wymienione elementy. 1.SILNIK wysokoprężny turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem: 1)pojemność: 9500-1150 cm3 2)moc: 220-240 kW 2. NAPĘD 1) kół tylnych 2) skrzynia biegów mechaniczna 6-biegowa 3. UKŁAD HAMULCOWY 1) bębnowy 4.UKŁAD KIEROWNICZY 1) hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 5. PODWOZIE ość miejsc siedzących: 55-60 2) ilość miejsc stojących: 20-25 3) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, 4) pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, 5) luk dachowy, 6) boczki niskie tapicerowane, 7) półki na bagaż wraz z oświetleniem, 8) młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wejściach ewakuacyjnych, 9) światła dachowe i boczne, 10) poręcze ułatwiające wsiadanie 11) zamontowane podłokietniki od strony przejścia do foteli, 12) siedzenie kierowcy regulowane, 13) tachograf 1 dzień ( 2 kierowców auto EWG), 14) radio z nagłośnieniem za przedział pasażerski, 15) drzwi otwierane pneumatycznie z przodu i na środku autobusu - podwójnie szerokie.6. NADWOZIE 1) il Wykonawcy są zobowiązani w dniu otwarcia ofert zaprezentować autobus będący przedmiotem zamówienia, celem zbadania przez biegłego rzeczoznawcę jego stanu technicznego . Badanie będzie miało miejsce w Stacji Kontroli Pojazdów w Czerwinie bezpośrednio po otwarciu ofert w obecności przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy. Na podstawie niniejszego badania komisja przetargowa przydzieli punkty w kryterium: stan techniczny. Autobusy muszą spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu, zawarte w Dziale III ustawy Prawo o ruchu drogowym musi posiadać homologację oraz być dopuszczone do ruchu na terenie RP . Autobusy muszą być wyprodukowany nie wcześniej niż w 1991 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 9.2. Dokumenty wymienione w pkt. 9.1 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.2.1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Stan techniczny - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.sisco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czerwinie ,Plac Tysiąclecia 1, pokój nr. 21.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Czerwin, Plac Tysiąclecia 1, pok. nr. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.