eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Nidzica: zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 157699 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Nidzickim poprzez stworzenie i wdrożenie w 20 placówkach oświatowych powiatu kompleksowego systemu doskonalenia nauczycieli wynikającego z zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb szkół/przedszkoli. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola, na rzecz której pracuje. Każdy SORE pracuje na rzecz 5 szkół/przedszkoli objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego. d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie). 4. Usługi będą realizowane w 4 równych częściach, w 20 placówkach oświatowych wyłonionych w procesie rekrutacji z terenu powiatu nidzickiego. 5. Miejsce realizacji zadania: biuro projektu-siedziba Zamawiającego oraz szkoły/przedszkola z terenu powiatu nidzickiego objęte realizacją projektu. 6.Podstawowe obowiązki SORE oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: a) spotkania SORE z dyrektorami szkół/przeszkoli, ustalenie warunków współpracy na rok szkolny 2014/2015, b) pomoc dyrektorom w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, c) pomoc w dostosowaniu oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb placówki, d) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół, e) podczas diagnozy pomoc w ustaleniu czy nauczyciele i dyrektor danej placówki potrzebują wsparcia w postaci wykładów oraz ile osób weźmie w nich udział oraz z jakich tematów/obszarów będzie prowadzony wykład, f) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), g) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, h) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, i) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, j) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, k) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur - organizacja i prowadzenie konsultacji w zależności od potrzeb nauczycieli/dyrektorów na terenie placówek bądź w siedzibie Zamawiającego, l) monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań: miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu, n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych spotkań sieci - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, p) przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli i dyrektorów ankiet z przebiegu wspomagania na początku i na końcu procesu przy współpracy z biurem projektu, q) opracowanie raportów z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół/przedszkoli, r) opracowanie podsumowujących sprawozdań z przebiegu realizacji RPW, przedstawienie ich dyrektorom oraz radom pedagogicznym wraz z rekomendacjami na kolejny rok szkolny. 7. Zakres zadań w ramach usługi Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w okresie objętym zamówieniem obejmuje w każdej z 4 części: 800 godzin (5 placówek * 160 godzin w dwóch cyklach doskonalenia w całym okresie realizacji projektu). 8. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku, planuje się rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00 , a najpóźniej może trwać do godziny 20, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę, c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, d) biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office, e) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, f) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu, g) treści przekazywane z zachowaniem równości szans, h) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci. 9. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia, szkolenia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty), e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przeszkoli, f) ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji czasu pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada: a) Wykształcenie: -ukończone studia wyższe pedagogiczne, b) ukończenie co najmniej jednego kursu kwalifikacyjnego lub kursu/szkolenia udoskonalającego z zakresu nauczanego przedmiotu lub coachingu lub uprawnień eksperta z zakresu prawa pracy z dorosłymi lub zarządzania oświatą, c) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: - doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (min. 80 godzin) w kierowaniu spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów, d) Doświadczenie w edukacji: - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej lub niepublicznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, b) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału, d) W przypadku osób, które uczestniczą w realizacji projektów NSRO, należy złożyć oświadczenie o zaangażowaniu w projekcie, z podaniem okresu realizacji poszczególnych projektów i liczbą godzin zaangażowania w każdym miesiącu w danym projekcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, w pokoju 33 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, w pokoju 33 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla 5 wyznaczonych przez Zamawiającego jednostkach oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Nidzickim poprzez stworzenie i wdrożenie w 20 placówkach oświatowych powiatu kompleksowego systemu doskonalenia nauczycieli wynikającego z zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb szkół/przedszkoli. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola, na rzecz której pracuje. Każdy SORE pracuje na rzecz 5 szkół/przedszkoli objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego. d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie). 4. Usługi będą realizowane w 4 równych częściach, w 20 placówkach oświatowych wyłonionych w procesie rekrutacji z terenu powiatu nidzickiego. 5. Miejsce realizacji zadania: biuro projektu-siedziba Zamawiającego oraz szkoły/przedszkola z terenu powiatu nidzickiego objęte realizacją projektu. 6.Podstawowe obowiązki SORE oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: a) spotkania SORE z dyrektorami szkół/przeszkoli, ustalenie warunków współpracy na rok szkolny 2014/2015, b) pomoc dyrektorom w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, c) pomoc w dostosowaniu oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb placówki, d) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół, e) podczas diagnozy pomoc w ustaleniu czy nauczyciele i dyrektor danej placówki potrzebują wsparcia w postaci wykładów oraz ile osób weźmie w nich udział oraz z jakich tematów/obszarów będzie prowadzony wykład, f) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), g) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, h) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, i) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, j) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, k) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur - organizacja i prowadzenie konsultacji w zależności od potrzeb nauczycieli/dyrektorów na terenie placówek bądź w siedzibie Zamawiającego, l) monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań: miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu, n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych spotkań sieci - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, p) przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli i dyrektorów ankiet z przebiegu wspomagania na początku i na końcu procesu przy współpracy z biurem projektu, q) opracowanie raportów z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół/przedszkoli, r) opracowanie podsumowujących sprawozdań z przebiegu realizacji RPW, przedstawienie ich dyrektorom oraz radom pedagogicznym wraz z rekomendacjami na kolejny rok szkolny. 7. Zakres zadań w ramach usługi Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w okresie objętym zamówieniem obejmuje w każdej z 4 części: 800 godzin (5 placówek * 160 godzin w dwóch cyklach doskonalenia w całym okresie realizacji projektu). 8. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku, planuje się rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00 , a najpóźniej może trwać do godziny 20, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę, c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, d) biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office, e) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, f) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu, g) treści przekazywane z zachowaniem równości szans, h) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci. 9. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia, szkolenia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty), e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przeszkoli, f) ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji czasu pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla 5 wyznaczonych przez Zamawiającego jednostkach oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Nidzickim poprzez stworzenie i wdrożenie w 20 placówkach oświatowych powiatu kompleksowego systemu doskonalenia nauczycieli wynikającego z zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb szkół/przedszkoli. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola, na rzecz której pracuje. Każdy SORE pracuje na rzecz 5 szkół/przedszkoli objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego. d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie). 4. Usługi będą realizowane w 4 równych częściach, w 20 placówkach oświatowych wyłonionych w procesie rekrutacji z terenu powiatu nidzickiego. 5. Miejsce realizacji zadania: biuro projektu-siedziba Zamawiającego oraz szkoły/przedszkola z terenu powiatu nidzickiego objęte realizacją projektu. 6.Podstawowe obowiązki SORE oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: a) spotkania SORE z dyrektorami szkół/przeszkoli, ustalenie warunków współpracy na rok szkolny 2014/2015, b) pomoc dyrektorom w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, c) pomoc w dostosowaniu oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb placówki, d) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół, e) podczas diagnozy pomoc w ustaleniu czy nauczyciele i dyrektor danej placówki potrzebują wsparcia w postaci wykładów oraz ile osób weźmie w nich udział oraz z jakich tematów/obszarów będzie prowadzony wykład, f) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), g) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, h) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, i) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, j) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, k) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur - organizacja i prowadzenie konsultacji w zależności od potrzeb nauczycieli/dyrektorów na terenie placówek bądź w siedzibie Zamawiającego, l) monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań: miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu, n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych spotkań sieci - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, p) przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli i dyrektorów ankiet z przebiegu wspomagania na początku i na końcu procesu przy współpracy z biurem projektu, q) opracowanie raportów z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół/przedszkoli, r) opracowanie podsumowujących sprawozdań z przebiegu realizacji RPW, przedstawienie ich dyrektorom oraz radom pedagogicznym wraz z rekomendacjami na kolejny rok szkolny. 7. Zakres zadań w ramach usługi Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w okresie objętym zamówieniem obejmuje w każdej z 4 części: 800 godzin (5 placówek * 160 godzin w dwóch cyklach doskonalenia w całym okresie realizacji projektu). 8. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku, planuje się rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00 , a najpóźniej może trwać do godziny 20, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę, c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, d) biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office, e) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, f) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu, g) treści przekazywane z zachowaniem równości szans, h) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci. 9. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia, szkolenia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty), e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przeszkoli, f) ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji czasu pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla 5 wyznaczonych przez Zamawiającego jednostkach oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Nidzickim poprzez stworzenie i wdrożenie w 20 placówkach oświatowych powiatu kompleksowego systemu doskonalenia nauczycieli wynikającego z zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb szkół/przedszkoli. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola, na rzecz której pracuje. Każdy SORE pracuje na rzecz 5 szkół/przedszkoli objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego. d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie). 4. Usługi będą realizowane w 4 równych częściach, w 20 placówkach oświatowych wyłonionych w procesie rekrutacji z terenu powiatu nidzickiego. 5. Miejsce realizacji zadania: biuro projektu-siedziba Zamawiającego oraz szkoły/przedszkola z terenu powiatu nidzickiego objęte realizacją projektu. 6.Podstawowe obowiązki SORE oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: a) spotkania SORE z dyrektorami szkół/przeszkoli, ustalenie warunków współpracy na rok szkolny 2014/2015, b) pomoc dyrektorom w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, c) pomoc w dostosowaniu oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb placówki, d) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół, e) podczas diagnozy pomoc w ustaleniu czy nauczyciele i dyrektor danej placówki potrzebują wsparcia w postaci wykładów oraz ile osób weźmie w nich udział oraz z jakich tematów/obszarów będzie prowadzony wykład, f) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), g) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, h) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, i) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, j) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, k) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur - organizacja i prowadzenie konsultacji w zależności od potrzeb nauczycieli/dyrektorów na terenie placówek bądź w siedzibie Zamawiającego, l) monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań: miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu, n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych spotkań sieci - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, p) przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli i dyrektorów ankiet z przebiegu wspomagania na początku i na końcu procesu przy współpracy z biurem projektu, q) opracowanie raportów z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół/przedszkoli, r) opracowanie podsumowujących sprawozdań z przebiegu realizacji RPW, przedstawienie ich dyrektorom oraz radom pedagogicznym wraz z rekomendacjami na kolejny rok szkolny. 7. Zakres zadań w ramach usługi Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w okresie objętym zamówieniem obejmuje w każdej z 4 części: 800 godzin (5 placówek * 160 godzin w dwóch cyklach doskonalenia w całym okresie realizacji projektu). 8. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku, planuje się rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00 , a najpóźniej może trwać do godziny 20, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę, c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, d) biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office, e) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, f) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu, g) treści przekazywane z zachowaniem równości szans, h) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci. 9. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia, szkolenia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty), e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przeszkoli, f) ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji czasu pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla 5 wyznaczonych przez Zamawiającego jednostkach oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Nidzickim poprzez stworzenie i wdrożenie w 20 placówkach oświatowych powiatu kompleksowego systemu doskonalenia nauczycieli wynikającego z zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb szkół/przedszkoli. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola, na rzecz której pracuje. Każdy SORE pracuje na rzecz 5 szkół/przedszkoli objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego. d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie). 4. Usługi będą realizowane w 4 równych częściach, w 20 placówkach oświatowych wyłonionych w procesie rekrutacji z terenu powiatu nidzickiego. 5. Miejsce realizacji zadania: biuro projektu-siedziba Zamawiającego oraz szkoły/przedszkola z terenu powiatu nidzickiego objęte realizacją projektu. 6.Podstawowe obowiązki SORE oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: a) spotkania SORE z dyrektorami szkół/przeszkoli, ustalenie warunków współpracy na rok szkolny 2014/2015, b) pomoc dyrektorom w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, c) pomoc w dostosowaniu oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb placówki, d) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół, e) podczas diagnozy pomoc w ustaleniu czy nauczyciele i dyrektor danej placówki potrzebują wsparcia w postaci wykładów oraz ile osób weźmie w nich udział oraz z jakich tematów/obszarów będzie prowadzony wykład, f) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), g) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, h) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, i) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, j) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, k) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur - organizacja i prowadzenie konsultacji w zależności od potrzeb nauczycieli/dyrektorów na terenie placówek bądź w siedzibie Zamawiającego, l) monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań: miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu, n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych spotkań sieci - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach - decyzja Zamawiającego, p) przygotowanie i przeprowadzenie wśród nauczycieli i dyrektorów ankiet z przebiegu wspomagania na początku i na końcu procesu przy współpracy z biurem projektu, q) opracowanie raportów z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół/przedszkoli, r) opracowanie podsumowujących sprawozdań z przebiegu realizacji RPW, przedstawienie ich dyrektorom oraz radom pedagogicznym wraz z rekomendacjami na kolejny rok szkolny. 7. Zakres zadań w ramach usługi Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w okresie objętym zamówieniem obejmuje w każdej z 4 części: 800 godzin (5 placówek * 160 godzin w dwóch cyklach doskonalenia w całym okresie realizacji projektu). 8. Obowiązkowe dodatkowe wymagania/zadania: a) dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań w godzinach tak aby były one zgodne z potrzebami uczestników, od poniedziałku do piątku, planuje się rozpoczęcie realizacji zadań najwcześniej od godziny 8.00 , a najpóźniej może trwać do godziny 20, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w sobotę i niedzielę, c) konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, d) biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office, e) obowiązek uczestnictwa w spotkaniach/szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, f) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu, g) treści przekazywane z zachowaniem równości szans, h) monitoring treści przekazywanych w trakcie warsztatów grupowych oraz spotkań sieci. 9. Informacja: a) czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia, szkolenia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy, b) wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy w szczególności koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów, c) nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, d) materiały biurowe zostaną przekazane przez biuro projektu (odbiór osobisty), e) wynagrodzenie jest stałe, niezależne od liczby osób, szkół/przeszkoli, f) ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji czasu pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.