eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › 1. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 112233 L w m. Zarzecze 2. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 110410 L w m. Kalinowice 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej 112221 L w m. Sitaniec 4. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr powiatowej 3218 L w m. Wysokie 6. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów. 7. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Zamość: 1. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 112233 L w m. Zarzecze 2. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 110410 L w m. Kalinowice 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej 112221 L w m. Sitaniec 4. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr powiatowej 3218 L w m. Wysokie 6. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów. 7. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka
Numer ogłoszenia: 157681 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 112233 L w m. Zarzecze 2. Budowa oświetlenia ulicznego dr gminnej 110410 L w m. Kalinowice 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej 112221 L w m. Sitaniec 4. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr powiatowej 3218 L w m. Wysokie 6. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów. 7. Budowa oświetlenia ulicznego przy dr gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU- SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Trasę rozbudowywanych sieci oświetleniowych lokalizuje się wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych w terenie zabudowanym w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i okolicznych mieszkańców. 1.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania tymczasowej organizacji ruchu od zarządców dróg. 2. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej dla zadań w m. Kalinowice, Sitaniec Wolica, Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 112233 L w m. Zarzecze na działkach nr 524, 521, 522, 195 położonych w obrębie Zarzecze i 679, 677, 668/2, 127/2, 127/1 obrębie Wieprzec- Wychody gm. Zamość 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 2. wzdłuż drogi gminnej 112233 L dł. - ok. 350mb wraz z instalacją 10 słupów 3. oświetleniowych ŻN-8 w tym 4 z oprawami od strony drogi powiatowej. Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 110410 L w m. Kalinowice na działkach nr ew. 142, 67/31, 67/37. 1. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; 2. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi gminnej 110410 L dł. - ok. 450mb wraz z instalacją 13 stalowych słupów oświetleniowych z oprawami 3. montaż szafy oświetleniowej. Zadanie nr 3 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 112221 L w m. Sitaniec po działkach 849/1 i 1487/2. 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej 112221 L dł. - ok. 300mb wraz z instalacją 8 słupów oświetleniowych ŻN-8 z oprawami Zadanie nr 4 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica 1. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; 2. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 dł. - ok. 280mb wraz z instalacją 9 latarń oświetleniowych typu parkowego z oprawami 3. montaż szafy oświetleniowej. Zadanie nr 5 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 3218 L w m. Wysokie 1. budowa przyłącza napowietrznego AsxSn 2x25mm2 ; 2. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3218L dł. - ok. 140 mb wraz z instalacją 4 słupów oświetleniowych ŻN-10 i 5 opraw oświetleniowych, 3. montaż szafy oświetleniowej. Zadanie nr 6 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej nr geod. 335 dł. - ok. 320 mb wraz z instalacją 8 słupów oświetleniowych ŻN- 8 z oprawami. Zadanie nr 7 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej nr geod. 12 dł. - ok. 160 mb wraz z instalacją 2. słupów oświetleniowych ŻN- 10 z oprawami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, i dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6) ustawy - do 50%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty zgodne z opisem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Dla zadnia: 1. Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 112233 L w m. Zarzecze, 30 000 PLN brutto 2. Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 110410 L w m. Kalinowice, 60 000 PLN brutto 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 112221 L w m. Sitaniec, 40 000 PLN brutto 4. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica, 40 000 PLN brutto 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 3218 L w m. Wysokie, 30 000 PLN brutto 6. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów, 40 000 PLN brutto 7. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka, 30 000 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełni Wykonawca, który dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami z uprawnieniami w branży elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej Dla zadania : 1. Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 112233 L w m. Zarzecze, 30 000 PLN brutto 2. Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 110410 L w m. Kalinowice, 60 000 PLN brutto 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 112221 L w m. Sitaniec, 40 000 PLN brutto 4.Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica, 40 000 PLN brutto 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 3218 L w m. Wysokie, 30 000 PLN brutto 6. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów, 40 000 PLN brutto 7. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka, 30 000 PLN brutto, załącznik nr 6 do Siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zawrze umowę według wzoru projektu dołączonego do SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 2.Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający, w przypadku wybrania oferty Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Wykonawca może żądać zmiany terminu wykonania robót, a Zamawiający ma prawo ustalić nowy termin ich wykonania, w przypadku, gdy: zmienią się w trakcie wykonania umowy przepisy, normy lub normatywy mające zastosowanie do przedmiotu umowy. 4.Zamawiający dopuszcza prawo zmiany ceny umowy, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony umowy sporządzą aneks do umowy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury, uwzględniającej obowiązującą stawkę tego podatku. a) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj., niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: o charakterze niezależnym od stron, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego Wykonawcę dziennika pogody, inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. 4.1) inne zmiany występujące w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków gruntowych; d) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków atmosferycznych; e)zmiany w projekcie; f)zmiany warunków finansowania g) zmiany technologiczne i) zmiany terminów zakończenia, j) zmiany dotyczące robót dodatkowych, uzupełniających k) robót zamiennych l) zmiana stawki podatku VAT. 5.W sytuacji, gdy materiały budowlane określone w kosztorysie ofertowym, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał o parametrach nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 6. W sytuacji gdy nastąpi zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: śmierci, rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 7. zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugzamosc.bip. lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój 27 - po wcześniejszym zamówieniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 08:00, miejsce: UG Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, Punkt Obsługi Interesanta stanowisko nr 1. Otwarcie ofert 10/08/2016 godz. 08:30, Świetlica Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 112233 L w m. Zarzecze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tlenia ulicznego drogi gminnej 112233 L w m. Zarzecze na działkach nr 524, 521, 522, 195 położonych w obrębie Zarzecze i 679, 677, 668/2, 127/2, 127/1 obrębie Wieprzec- Wychody gm. Zamość 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 2. wzdłuż drogi gminnej 112233 L dł. - ok. 350mb wraz z instalacją 10 słupów 3. oświetleniowych ŻN-8 w tym 4 z oprawami od strony drogi powiatowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 110410 L w m. Kalinowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 110410 L w m. Kalinowice na działkach nr ew. 142, 67/31, 67/37. 1. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; 2. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi gminnej 110410 L dł. - ok. 450mb wraz z instalacją 13 stalowych słupów oświetleniowych z oprawami 3. montaż szafy oświetleniowej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 112221 L w m. Sitaniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 112221 L w m. Sitaniec po działkach 849/1 i 1487/2. 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej 112221 L dł. - ok. 300mb wraz z instalacją 8 słupów oświetleniowych ŻN-8 z oprawami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 w. m. Sitaniec Wolica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; 2. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi wewnętrznej nr geod. 287 i 282/1 dł. - ok. 280mb wraz z instalacją 9 latarń oświetleniowych typu parkowego z oprawami 3. montaż szafy oświetleniowej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 3218 L w m. Wysokie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budowa przyłącza napowietrznego AsxSn 2x25mm2 ; 2. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3218L dł. - ok. 140 mb wraz z instalacją 4 słupów oświetleniowych ŻN-10 i 5 opraw oświetleniowych, 3. montaż szafy oświetleniowej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania tymczasowej organizacji ruchu od zarządców dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 335 w. m. Żdanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej nr geod. 335 dł. - ok. 320 mb wraz z instalacją 8 słupów oświetleniowych ŻN- 8 z oprawami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej wewnętrznej nr geod. 12 w. m. Wólka Wieprzecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej nr geod. 12 dł. - ok. 160 mb wraz z instalacją 2. słupów oświetleniowych ŻN- 10 z oprawami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.