eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Proszowice: Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
Numer ogłoszenia: 157669 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach oraz budynku Ośrodka Zdrowia w Łuczycach tj.: 1. dostawa nowych okien z PCV bezołowiowych, wymiana okien aluminiowych i drewnianych na okna z PCV o poniższych rozmiarach w ilości: Budynek Główny Szpitala 1) 2650mm x 650 mm - 1 szt. - główna klatka schodowa - suterena 2) 900 mm x 950 mm - 2 szt. - klatka schodowa 3) 1040 mm x 1050 mm - 2 szt. - klatka schodowa biura (obok RTG). Oddział Pulmonologiczny 1) 1840 mm x 900 mm - 1 szt. (lewe) - gabinet zabiegowy 2) 1840 mm x 900mm - 1 szt. (prawe) - gabinet zabiegowy 3) 1930 mm x 1480 mm - 10 szt. - sale chorych. Budynek Ośrodka Zdrowia w Łuczycach 1) 1410 mm x 1450 mm - 6 szt. 2) 1420 mm x 550 mm - 2 szt. 2. Zakres robót: - demontaż okien, składowanie okien aluminiowych z demontażu w wyznaczonym przez Dział Techniczny magazynie, wywiezienie i utylizacja zdemontowanych okien drewnianych, - montaż nowych okien, - obróbki tynkarskie, malowanie lub flizowanie (wnęk), - wymiana parapetów zewnętrznych - wywiezienia materiałów porozbiórkowych, uporządkowanie obiektu po pracach. 3. Okna PCV - min. 5 komorowe, kolor okien biały z białymi lub szarymi uszczelkami, profil wzmocniony kształtownikami ze stali ocynkowanej, okucia obwiedniowe, kwatery RU wyposażone w mikrowentylację, dwukierunkowe otwieranie rozwieralne i uchylne, w oknach dwukwaterowych z ruchomym słupkiem należy stosować 2 klamki, klamki białe z zamkami w oknach, okna otwierane do wewnątrz, na załączonych rysunkach widok okien od strony wewnętrznej, wymiary na rysunkach są wymiarami zewnętrznymi okien, podziały słupkiem wymiarowane są do jego osi, parapety zewnętrzne stalowe, powlekane, białe, szerokość 30 cm, okna dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,1 W/m2K, współczynnik przenikania ciepła dla profilu ościeżnicy i skrzydła nie większy niż 1,4W/m2/K, okna powinny posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5m3/mhdaPa 2/3. Wykonawca będzie wykonywać prace w obiekcie czynnym, wobec powyższego należy zachować szczególne warunki ostrożności, czystości, bhp i p.poż. Wykonawca będzie zobowiązany samodzielnie dokonać obmiaru okien. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. Załącznik Nr 2 do SIWZ zawiera rysunki wymaganych okien i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w części VIII SIWZ. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w PKO BP S.A.II Oddział Kraków nr rachunku: 96 1020 2906 0000 1302 0174 1792 . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie SP ZOZ w Proszowicach, ul. Kopernika 13 pok.180 kasa, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6)1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie okien o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000,00 złotych każda robota i potwierdzić, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.6) 1. ogłoszenia i dokumentów, określonych w części III.6) 2. i 3. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6)1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III.6) 1. ogłoszenia i dokumentów, określonych w części III.6) 4 i 5 ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6)1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Deklarację zgodności producenta lub ważną aprobatę techniczną ITB dla oferowanej stolarki okiennej; b) Atesty higieniczne dla okien; c) Deklarację zgodności producenta szyb; d) Orzeczenie o stopniu palności; e) Deklarację zgodności producenta na okucia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, polegających na wymianie okien ( co najmniej 2 roboty) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Dowodami, o których mowa w pkt 2. są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Wartość każdej roboty budowlanej musi odpowiadać kwocie nie mniejszej niż 15.000,00 złotych. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczą terminu zakończenia zamówienia w przypadku: a) zdarzeń powstałych w trakcie realizacji umowy, wynikające z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe itp.) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b) okoliczności o charakterze nadzwyczajnym, których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany podyktowanej zmianą prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice Dział Zmówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 10,00 zł + VAT + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach ul. Kopernika 13 , 32-100 Proszowice Sekretariat Dyrekcji , Budynek Główny, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.