Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Kleszczów: KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW
Numer ogłoszenia: 157654 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów , ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313133, faks 044 7313132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.fundacja-kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: 1) Koncepcja i wizualizacja projektu tablic informacyjnych. a. Zamówienie obejmuje przedstawienie koncepcji dwóch rodzajów tablic informacyjnych: - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie, b. Powierzchnia tablic powinna być nie mniejszej niż 15 m2 w dowolnym ułożeniu (pionowym lub poziomym), c. Wszystkie znaki informacyjne mają być usytuowane w pobliżu dróg wjazdowych do Gminy Kleszczów w pobliżu witalników gminnych oraz przy wjazdach do stref, d. Koncepcja powinna obejmować ogólne dane o projektowanej tablicy, a w szczególności: - wizualizacje w terenie w oparciu o własną dokumentację fotograficzną - projekt graficzny w dwóch wersjach uwzględniający możliwość łatwej edycji danych (remonty, przebudowy, objazdy, zasiedlenia stref) - schematyczne rysunki dotyczące technologii i konstrukcji wykonania nośnika tablicy informacyjnej wykonane w skali wystarczającej dla zobrazowania koncepcji - warunki gwarancji, obsługi technicznej i serwisu tablic informacyjnych (nie krótsze niż 3 lata) oraz konstrukcji (nie krótsze niż 10 lat), - rodzaj materiału, kolorystyka, sposób zamontowania itp. dotyczy plansz reklamowych i nośników e. Wykonawca zobowiązuje się do zaproponowania dwóch wersji wizualizacji tablic, z których to ostateczny projekt zostanie wybrany przez Zamawiającego, f. Termin wykonania koncepcji - 30 dni od podpisania umowy g. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia przyjęcia (zatwierdzenia) proponowanej wizualizacji tablic, 2) Projekt techniczny nośników i tablic informacyjnych a. Zamówienie obejmuje kompletny projekt techniczny nośników i tablic informacyjnych, b. Zamawiający wymaga, aby projekt był uzgodniony z Powiatowym Zarządem Dróg oraz Urzędem Gminy Kleszczów, a w przypadku koniecznych zezwoleń na ustanowienie tablic Wykonawca doprowadzi do ich uzyskania łącznie z ewentualnymi pozwoleniami na budowę, c. Termin realizacji tej części zamówienia 30 dni po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji i wizualizacji projektu. d. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni po całkowitym i należytym wykonaniu zamówienia wraz z wszelkimi pozwoleniami, 3) Wykonawstwo i montaż tablic w pasie drogowym gminy Kleszczów a. Zamówienie obejmuje produkcję 10 tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem, - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami w ilości 6 sztuk, - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie w ilości 4 sztuk, b. Wykonawca na własny koszt dostarczy tablice na teren gminy Kleszczów, c. Wykonawca dokona zamontowania wykonanych tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej proponowaną ich lokalizacją oraz uzgodnieniami z Powiatowym Zarządem Dróg i Urzędem Gminy Kleszczów, d. Termin realizacji montażu 30 dni od zatwierdzenia projektu przez Zamawiającego e. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia ustawienia tablic informacyjnych i odbiorze prac, potwierdzonych protokołem przekazania tablic..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat usług zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2. Zrealizują usługi w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 10 czerwca 2009 roku do dnia 9 września 2009 roku. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ustalonej w umowie ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny ofertowej brutto)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006/2008) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość i atrakcyjność nośników i tablic - 40
- 3 - Warunki gwarancji i serwis - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.fundacja-kleszczow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów, ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.06.2009.
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.