Ogłoszenie z dnia 2006-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa materiałów szewnych - nr sprawy 2/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, do kontaktów: sprawy formalne: Marta Ryżlak, tel. 42 6792640; sprawy merytoryczne: Piotr Cabaj, tel. 42 6793144 wew. 220, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6793067, fax 042 6793067, e-mail: szpital@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, sprawy formalne: Marta Ryżlak, tel. 42 6792640; sprawy merytoryczne: Piotr Cabaj, tel. 42 6793144 wew. 220, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6792640, fax 042 6792640, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, Marta Ryżlak, Dział Techniczny, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. 042 6792640, fax 042 6792640, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych - nr sprawy 2/2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Materiały szewne, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w "Formularzu cenowym" stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przez okres 12 miesięcy od chwili obowiązywania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka I-go Szpitala Miejskiego im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1 360 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności realizowane będą przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności min. 60 dni od daty otrzymania faktury za dostarczony towar. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 i nie być wykluczonym na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z zakresu nie późniejszego niż 6 miesięcy. Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzoną działalność. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu odpowiednio w płaceniu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Kserokopia deklaracji zgodności z normami i warunkami technicznymi, wydana przed producenta lub kserokopia certyfikatu wydanego p-rzez niezależną jednostkę certyfikującą, potwierdzające bezpieczeństwo, funkcjonalność oraz spełnianie przez oferowane materiały szewne wymagań prawnych obowiącujących w Unii Europejskiej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 40% ocena techniczna (jakość) - 50% termin płatności - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.05.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT, gotówka, za zaliczeniem pocztowym (do ceny specyfikacji doliczane są koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 10:00, I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska, pokój Kierownika Działu Technicznego, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych (przyziemie szpitala).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: marzec 2007, marzec 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 1 Szew syntetyczny, wchłanialny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkanki do 14 dni, wchłaniający się do 42 dni wymagane wadium: 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 2 Szew syntetyczny, wchłanialny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkankę ok. 5 tygodni, wchłaniający się między 56-70 dniem, przynajmniej 70% siły podtrzymywania po 2 tygodniach . wymagane wadium: 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 3 Szew syntetyczny, niewchłanialny, poliestrowy, pleciony, powlekany wymagane wadium: 20 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 4 Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 5 Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy wymagane wadium: 40 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 6 Szew naturalny, niewchłanialny, pleciony, powlekany wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 7 Szew chirurgiczny, niewchłanialny, naturalny, powlekany wymagane wadium: 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 8 Szwy chirurgiczny, niewchłanialne, poliamidowe, monofilowe i plecione wymagane wadium: 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, rękawów do sterylizacji, rurek krtaniowych, nici chirurgicznych oraz środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy siatek do operacji przepuklin metodą laparoskopową i siatek do operacji przepuklin pępkowych.
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Dostawy nici chirurgicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.