eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 157630 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140222 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1. Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. 2. Utrzymanie - roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu. 3. Konserwacja - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni. 4. Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. 1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1. Roboty ziemne: - roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku. 1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy betonowe, - podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego 1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone: - nawierzchnie gruntowe, - nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego, - nawierzchnie tłuczniowe kamiennego, - nawierzchnie brukowe, - nawierzchnie z płyt żelbetowych (MON), - nawierzchnie z płyt drogowych wielootworowych, - nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15 cm. 1.4. Nawierzchnie ulepszone: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - nawierzchnie z mieszanek mastyksowo- grysowej (SMA), - nawierzchnie z kostki brukowej, - ułożenie geowłókniny, sitaki wzmacniającej. 1.5. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki kamienne na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem , - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej. 1.6. Chodniki - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej. 1.7. Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu: - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych MON, - nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych, - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. 1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu: - zabezpieczenie uszkodzonej nawierzchni, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową. 1.9. Roboty naprawczo - konserwacyjne: - naprawy dróg gruntowych - profilowanie z zagęszczeniem, - ścinanie poboczy z odwiezieniem ziemi. 1.10. Urządzenia odwodnieniowe: - ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm, - odtworzenie rowów odparowalnych, - oczyszczenie studni chłonnych, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych. 1.11. Odtworzenie trawników - przekopanie gleby, - rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej, - wykonanie trawników dywanowych siewem. 1.12. Opracowanie czasowej organizacji ruchu związanej z remontem kapitalnym nawierzchni dróg. III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy dróg gminnych oraz dróg będących. 1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - W protokóle będzie określony zakres robót i termin wykonania. Po sporządzeniu protokółu wprowadzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową danego obiektu. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu. - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru, - zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym. Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Zaproszenia. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 95%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia; b) przedmiar robót - załącznik nr 1b do Zaproszenia; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1a do Zaproszenia stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. d) wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 1c do Zaproszenia oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, e) wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 1d do Zaproszenia oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 815310,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 955855,51

  • Oferta z najniższą ceną: 955855,51 / Oferta z najwyższą ceną: 955855,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: 1. Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; 2. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w sekcji II, pkt II.1.5) ogłoszenia o zamówieniu (51432-2015 z dnia 09.03.2015 r.) dla zamówienia podstawowego i zgodne jest z jego przedmiotem zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji i naprawy dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów i będących powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego; 3. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 815 310,13 złotych netto, co stanowi 21,14% wartości zamówienia podstawowego (wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 3 856 775,68 złotych netto); 4. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy 21.04.2015 r., tj. polega na: a) Naprawach, tj. wykonywaniu robót związanych z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego; b) Utrzymaniu, tj. wykonywaniu robót związanych z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; c) Konserwacji, tj. wykonywaniu robót związanych z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni; d) Remontach, tj. wykonywaniu robót związanych z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. 5. Do negocjacji zaproszono dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. firmę FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 02-868) przy ul. Sarabandy 42

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.