eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Budowa sieci wodociągowej w gminie Wilamowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Wilamowice: Budowa sieci wodociągowej w gminie Wilamowice
Numer ogłoszenia: 157617 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Henryka Sienkiewicza 2A, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, tel. 33 845 71 71, faks 33 845 71 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w gminie Wilamowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot inwestycji Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Wilamowice , która obejmuje 1)Rozbudowę sieci wodociągowej w rejonie ul. Sobieskiego w Wilamowicach, 2)Budowę sieci wodociągowej w rejonie ul. Sportowej ( rejon LKS ) w Dankowicach, 3)Wymianę rury stalowej wodociągowej fi200mm przechodzącej przez ciek Dankówka w Dankowicach a.Wymiana rury stalowej fi200mm przechodzącej przez ciek Dankówka w Dankowicach b.Wymiana rury stalowej wodociągowej fi 200mm w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4489S - ul. Św. Wojciecha w Dankowicach 4)Budowę sieci wodociągowej w rejonie ul. Leśnej i Kościuszki w Wilamowicach, 5)Rozbudowę sieci wodociągowej w Wilamowicach w rejonie ul. K. Danka i Andersa Zadanie obejmuje budowę ( rozbudowę ) sieci wodociągowej na terenie gminy Wilamowice zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami i projektami w zakresie a)Rozbudowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Sobieskiego w Wilamowicach, Zakres opracowania obejmuje budowę sieci wodociągowej od węzła W1 z włączeniem do istniejącego wodociągu DN80mm stal na działce stanowiącej własność prywatną nr 1870. Następnie trasa projektowanego wodociągu PE100 Dz110mm skręca wschodnim aż do węzła W4, w którym następuje wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej Dz110mm PE. W węźle W5 zlokalizowanym na działce 2014 następuje wpięcie projektowanego wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej Dz110mm PE, następnie trasa proj. wodociągu biegnie w kierunku północno - wschodnim po działkach stanowiących własność prywatną aż do węzła W8. W węźle W8 następuje włączenie proj. wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej DN100 stal. Na działce nr 2019/3 w węźle W9 należy przepiąć istniejący wodociąg DN100 stal do projektowanego wodociągu Dz110mm PE, następnie trasa proj. wodociągu biegnie w kierunku połnocno - wschodnim po działkach stanowiących własność prywatną aż do węzła W16. W węźle W16 następuje wpięcie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącej sieci z rur stalowych DN100. Projektowana sieć wodociągowa jest inwestycją liniową. Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWiK w Wilamowicach wodociąg zaprojektowano z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Dz110x6,6mm. Wszystkie rury, kształtki i armatura powinny spełniać wymogi norm PN-EN 12201, PN-92/B-01706, PN-92/H-83123 i posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu ich do wody pitnej. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi -wodociąg rury PE 100 Dz110 x 6,6 mm L = 242,75 m b)Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Sportowej ( rejon LKS ) w Dankowicach, Przedmiotem niniejszego opracowania jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Dankowice rejon ul. Sportowej (rejon LKS) dla potrzeb zasilenia budynków. Zakres opracowania obejmuje budowę sieci wodociągowej od węzła W1 z włączeniem do projektowanego wg odrębnego opracowania wodociągu Dz110mm PE. Następnie projektowany wodociąg biegnie w kierunku zachodnim wzdłuż ulicy Sportowej aż do węzła W3 zlokalizowanego na działce nr 1153/18. Projektuje się sieć wodociągową o średnicy PE100 Dz110x10,0mm SDR11 PN16 oraz przyłącza wodociągowe o średnicy PE100 Dz40x3,7mm SDR11 PN16. Z uwagi na planowaną rozbudowę budynku LKS Dankowice i konieczność zabudowy w nim hydrantu wewnętrznego przyłącze wodociągowe zaprojektowano o średnicy PE100 Dz63x5,8mm SDR11 PN16. Zabudowa niezbędnej armatury zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przez ZWiK w Wilamowicach wymaga wykonania robot w wykopie otwartym. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi -wodociąg rury PE 100 SDR 11 PN16 Dz110 x 10,0 mm L = 153,65 m -wodociąg rury PE 100 SDR 11 PN16 Dz68 x 5,8 mm L = 87,00 m -wodociąg rury PE 100 SDR 11 PN16 Dz40 x 3,7 mm L = 11,25 m c)Wymiana rury stalowej wodociągowej fi200mm przechodzącej przez ciek Dankówka w Dankowicach, Wymiana rury stalowej fi200mm przechodzącej przez ciek Dankówka w Dankowicach Zakres inwestycji obejmuje przebudowę istniejącego wodociągu z rur stalowych fi200mm na odcinku od węzła W1 zlokalizowanego na działce prywatnej aż do węzła W2 oraz budowę nowego przejścia projektowanym wodociągiem PE Dz200mm pod dnem cieku Dankowka z włączeniem do istniejącego wodociągu Dz200 z rur PVC na działce nr 1026/1 stanowiącej własność prywatną. W ramach inwestycji przewiduje się rownież -wymianę istniejącego hydrantu wraz z przepięciem istniejącego przyłącza wodociągowego Dz50 PVC -demontaż istniejącej rury stalowej przechodzącej nad ciekiem Dankowka wraz z podporami. Projektowana budowa sieci wodociągowej spełnia warunki wymagane w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz nie narusza przepisow odrębnych. Projektuje się sieć wodociągową o średnicy PE100 Dz200mm SDR11 PN16, PE100 Dz110mm SDR11 PN16, PE100 Dz50mm SDR11 PN16. Zabudowa niezbędnej armatury zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przez ZWiK w Wilamowicach wymaga wykonania robot w wykopie otwartym. Projektowana sieć wodociągowa jest inwestycją liniową. Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWiK w Wilamowicach wodociąg zaprojektowano z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Dz200x18,2mm, o średnicy Dz110x10,0mm PE100 SDR11 PN16 oraz z rur PE100 SDR11 PN16 Dz50x4,6mm. Wszystkie rury, kształtki i armatura powinny spełniać wymogi norm PN-EN 12201, PN-92/B-01706, PN-92/H-83123 i posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu ich do wody pitnej. Głębokość ułożenia rurociągu 1,50 ÷ 2,45 m poniżej terenu. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi -wodociąg rury PE 100 Dz200 x 18,2mm L = 71,50 m -wodociąg rury PE 100 Dz110 x 10,0mm L = 7,50 m -wodociąg rury PE 100 Dz50 x 4,6mm L = 2,00 m Wymiana rury stalowej wodociągowej fi 200mm w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4489S - ul. Św. Wojciecha w Dankowicach Przedmiotem opracowania jest wymiana istniejącej rury stalowej fi200mm wodociągowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4489S (Kaniówek - Dankowice -Stara Wieś) ul. Św. Wojciecha w Dankowicach. Zakres projektu obejmuje przekroczenie poprzeczne projektowanym wodociągiem Dz200mm PE w rurze ochronnej Dz355x32.2mm TS L = 28,00m drogi powiatowej nr 4489S (Kaniówek - Dankowice - Stara Wieś) ul. Św. Wojciecha w Dankowicach. Przejście wodociągiem pod drogą powiatową nr 4489S (Kaniówek - Dankowice - Stara Wieś) ul. Św. Wojciecha należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w decyzji nr ZDP.6853.55.2014.LF3 z dnia 22.05.2014r. wydanej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej. Przejście wodociągiem pod drogą powiatową (ul. Św. Wojciecha nr 4489S) projektuje się wykonać metodą bezwykopową z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Dz200x18,2mm w rurze ochronnej przewiertowej PE100 SDR11 PN16 Dz355x32,2mm TS. W projekcie zagospodarowania terenu naniesiono lokalizację projektowanego przekroczenia korpusu drogowego. Projektowana sieć wodociągowa ma za zadanie doprowadzenie wody pitnej do odbiorców (budynków i parcel budowlanych) w rejonie ul. Św. Wojciecha w Dankowicach. Trasa projektowanego wodociągu przebiega po działkach prywatnych. Przebieg projektowanej trasy wodociągu uzgodniono z Inwestorem oraz właścicielami działek a także z właścicielami istniejącego uzbrojenia terenu, przy zachowaniu podanych warunków. Trasę projektowanego wodociągu należy wytyczyć na podstawie projektu zagospodarowania terenu uwzględniając faktyczny przebieg istn. uzbrojenia terenu na podstawie przekopów kontrolnych. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Dz200x18,2mm. Sieć wodociągową należy wykonać z rur ciśnieniowych wodociągowych łączonych przez zgrzewanie doczołowe lub elektrooporowe. d)Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Leśnej i Kościuszki w Wilamowicach, Przedmiotem niniejszego opracowania jest rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynkow z uwagi na zły stan techniczny istniejącego wodociągu w miejscowości Wilamowice rejon ul. Leśnej i T. Kościuszki dla potrzeb zasilenia budynkow mieszkalnych. Zakres opracowania obejmuje budowę sieci wodociągowej od węzła W1 z włączeniem do istniejącego wodociągu Dz80mm PVC na działce stanowiącej własność prywatną nr 1614/1. Następnie trasa projektowanego wodociągu PE100 Dz110mm skręca w kierunku zachodnim (z przejściem poprzecznym pod ul. T. Kościuszki) aż do załomu z4 (w ulicy Leśnej), dalej wzdłuż ulicy Leśnej aż do węzła WH2. W węźle W10 zaprojektowano włączenie wodociągu PE100 Dz110mm do istniejącej sieci wodociągowej Dz110mm PVC. Projektuje się sieć wodociągową o średnicy PE100 Dz110x6,6mm SDR17 PN10 oraz przyłącza wodociągowe o średnicy PE100 Dz40x3,7mm SDR11 PN16. Zabudowa niezbędnej armatury zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przez ZWiK w Wilamowicach wymaga wykonania robot w wykopie otwartym. Projektowana sieć wodociągowa jest inwestycją liniową. Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWiK w Wilamowicach wodociąg zaprojektowano z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy Dz110x6,6mm, natomiast przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Dz40x3,7mm. Wszystkie rury, kształtki i armatura powinny spełniać wymogi norm PN-EN 12201, PN-92/B-01706, PN-92/H-83123 i posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu ich do wody pitnej. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi -wodociąg rury PE 100 SDR 17 PN10 Dz110 x 6,6 mm L = 299,00 m -wodociąg rury PE 100 SDR 11 PN16 Dz40 x 3,7 mm L = 64,50 m e)Rozbudowa sieci wodociągowej w Wilamowicach w rejonie ul. K. Danka i Andersa Przedmiotem opracowania jest rozbudowa sieci wodociągowej zapewniającej dostawę wody do działek zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci. Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej o średnicy Dz 90 mm i długości L=76,0m. Sieć wodociągowa zaprojektowana została z rur PE100 PN10 Dz90 mm (np TS, RC lub równoważne ). Minimalna głębokość przykrycia wodociągu - 1,4 m p.p.t. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót ( LUB RÓWNOWAŻNE ). Wszystkie materiały przed zabudowaniem winny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 1 pkt 2, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a)Wykaz robót budowlanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wykaz powinien zawierać, co najmniej: - minimum dwa zadania obejmujące wykonanie sieci wodociągowej o przekroju nie mniejszym aniżeli 90mm i długości nie mniejszej niż 500 metrów ( każde z zadań ) wg załącznika nr 4. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi uprawnienia tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane; posiadający aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wg załącznika nr 5 b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 6. c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagane dokumenty były złożone przez jednego członka konsorcjum

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi uprawnienia tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane; posiadający aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wg załącznika nr 5 b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 6. c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagane dokumenty były złożone przez jednego członka konsorcjum

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 300.000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Polisa (opłacona z potwierdzeniem zapłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja udzielona przez Wykonawcę - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji okoliczności Wykonawca nie wykona pewnego zakresu robót i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy. 2.Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: a)wstrzymanie realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, c)warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. długotrwałe intensywne opady deszczu uniemożliwiające realizację robót itp. d)napotkanie na etapie budowy niewybuchów, zabytków itp. e)konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, f)wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót w ustalonym terminie, Fakty, o których mowa w pkt. 2 lit. b), c), d), e) i f) muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót. 3.Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. a) Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie świadczenia zamiennego (roboty zamienne), której wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia Wykonawcy. 4.Możliwość zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, -niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, -jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja. 5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w harmonogramie realizacji inwestycji w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia innych niezależnych od niego czynników. 6.Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, b)gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej inwestycji, w tym m.in. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wilamowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach ul. Sienkiewicza 2a, 43-330 Wilamowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach ul. Sienkiewicza 2a, 43-330 Wilamowice - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.