eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Kraków: Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 157591 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 74 62, fax 012 255 74 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych mające na celu wybudowanie obiektu budowlanego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z: a) decyzją pozwolenia na budowę nr 111/2007 z dnia 15.03.2007 r., b) projektem budowlanym wykonawczym na przedmiotowe zadanie z wyłączeniem: - mebli ruchomych , - wyposażenia archiwów w regały , - przyłącza energetycznego, - okablowania przyłącza teletechnicznego. c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Dane obiektu administracyjno - biurowego: a) lokalizacja budynku biurowego na działkach Nr 560/19, 575/6,560/25, 560/40, 585/5, 812/14, 812/13, 693/3, 573, 560/44, 560/26 zlokalizowanych w Gorlicach przy ul. Bardiowskiej , o następujących parametrach: b) powierzchnia zabudowy - 936,04 m2 c) powierzchnia użytkowa - 3 179,43 m2 d) wysokość budynku - 14,425 m e) kubatura naziemna - 14 909,43 m f) ilość kondygnacji - 4 4. Zagospodarowanie terenu: a) uporządkowanie placu budowy, b) wykonanie miejsc parkingowych - 25 w tym 3 dla niepełnosprawnych, c) drogi dojazdowe wraz z placem manewrowym, d) ogrodzenie budynku. 5. Wyposażenie w urządzenia kotłowni gazowej , dźwigi osobowe, klimatyzacja, urządzenia niskoprądowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 170 000 zł, (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.) 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Zamawiającego: BANK PEKAO SA. Nr: 19124047221111000048590419.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: 1.1.spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - Zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części IV SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2.nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Spis wszystkich przedkładanych dokumentów 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ 6. Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 7. Wzór umowy i załącznik nr 1 i 2 do wzoru umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 8. Wykaz osób z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej,sieci i instalacje elektryczne, drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych oraz kserokopia wpisu do właściwej izby zawodowej), które będą uczestniczyć w realizacji zadania oraz wykaz i zakres czynności powierzonych podwykonawcom sporządzony w oparciu o pozycje STWiOR - Załącznik nr 6 do SIWZ 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), minimum 2 obiektów administracyjno-biurowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym co najmniej jednego o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m³ i o wartości minimum 10.000.000,00 zł brutto - Załącznik nr 5 do SIWZ 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane , które Wykonawca zamieścił w wykazie o którym mowa w punkcie 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000 zł. 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej na 2 obiektach, okablowania teledacyjnego o wielkości min. 100 podwójnych pkt. logicznych lub min 200 pojedynczych punktów logicznych na każdym obiekcie oraz dokument potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 7 do SIWZ 14. Wykaz czynników cenotwórczych - załącznik nr 8 do SIWZ 15. Harmonogram I etapu WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1. Spis wszystkich przedkładanych dokumentów. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wzór umowy i załącznik nr 1 i 2 do wzoru umowy- Załącznik nr 4 do SIWZ 5. Wykaz osób z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej,sieci i instalacje elektryczne, drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych oraz kserokopia wpisu do właściwej izby zawodowej), które będą uczestniczyć w realizacji zadania oraz wykaz i zakres czynności powierzonych podwykonawcom sporządzony w oparciu o pozycje STWiOR - Załącznik nr 6 do SIWZ 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5lat o (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), minimum 2 obiektów administracyjno-biurowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym co najmniej jednego o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m³ i o wartości minimum 10.000.000,00 zł brutto - Załącznik nr 5 do SIWZ 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane które Wykonawcy zamieścili w wykazie o którym mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są współubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000 zł. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej na 2 obiektach, okablowania o wielkości min. 100 podwójnych pkt. logicznych lub min 200 pojedynczych punktów logicznych na każdym obiekcie oraz dokument potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 7 do SIWZ 10. Wykaz czynników cenotwórczych - załącznik nr 8 do SIWZ 11. Harmonogram I etapu - załącznik nr 9 do SIWZ DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 12. Oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ 13. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.