eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Dostawa stacjonarnego, osiowego densytometru dla Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Szczawno Zdrój: Dostawa stacjonarnego, osiowego densytometru dla Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju
Numer ogłoszenia: 157559 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Sienkiewicza 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8493201, faks 74 8436764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacjonarnego, osiowego densytometru dla Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Informacje ogólne a)Wykonawca jest zobowiązany do wzięcia w rozliczenie densytometru Zamawiającego (Typ DPX, marka LUNAR, rok prod. 1994) i uwzględnienie jego wartości w zaoferowanej cenie nowego aparatu. Wszelkie koszty odbioru densytometru Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy (demontaż, załadunek, rozładunek, transport).Wykonawca ma możliwości dokonania oględzin aparatu Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu z Kierownikiem Centrum Rehabilitacji i Balneologii. b)Sprzęt medyczny powinien być dopuszczony do użytku szpitalnego i posiadać oznaczenie CE. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów aparatury z obowiązującymi przepisami prawa. c)Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym umowa, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych może być zawarta. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz wydany w stanie gotowym do użytku. Miejsce dostawy: ul. Wojska Polskiego 1, 58-310 Szczawno Zdrój. d)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania sprzętu. Szkolenie winno się odbyć w terminie 5 dni od daty przekazania przedmiotu zamówienia (termin wskaże Zamawiający). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowego szkolenia w terminie ustalonym przez strony lecz nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeby dodatkowego szkolenia przez Zamawiającego. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny e)Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Gwarancja winna obejmować usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją. f)Gwarancja obejmuje : czas i koszty dojazdu serwisanta, prace serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę: wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do wykonywania zabiegów. g)Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania, co najmniej 1 nieodpłatny przegląd w każdym roku jej obowiązywania wraz z konserwacja na warunkach wynikających z gwarancji producenta. h)Ostatni przegląd gwarancyjny wraz z wyminą wszystkich części zamiennych, konserwacja urządzenia przez wyspecjalizowany serwis fabryczny powinien być dokonany w ostatnim miesiącu udzielonej gwarancji bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. i)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w terminie 48 godzin od otrzymania na piśmie bądź faksem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia oraz do jej usunięcia w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie. j)Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady u Zamawiającego w przypadku gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 14 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie, tj. od otrzymania na piśmie lub faksem zawiadomienia o usterce, wadzie lub awarii zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować. k)W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady w terminie określonym w pkt. i oraz pkt. j lub niestawiennictwa na oględziny w terminie określonym w pkt. h Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. l)W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady dostarczonych in zamontowanych urządzeń w czasie do 7 dni liczonych od dnia powzięcia wiadomości o awarii, usterce lub wadzie Wykonawca zobowiązuje się do : dostarczenia w ciągu w/w 7 dni - na czas naprawy - urządzenie zamienne tej samej klasy i o tych samych parametrach technicznych bez dodatkowych opłat. m)W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązania wynikającego z pkt. j będzie on zobowiązany do pokrycia w całości kosztów przestoju oraz utraconych korzyści. n)Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany aparatury na nową w przypadku wystąpienia w okresie trwania gwarancji trzech istotnych awarii, usterek lub wad. Wymiana gwarancyjna aparatu nastąpi w czasie nie dłuższym niż 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. o)W przypadku sporów powstałych na tle napraw gwarancyjnych, które w ocenie Sprzedawcy stanowią następstwo nieprawidłowego użytkowania przedmiotu umowy przez Kupującego, ten ostatni uprawniony będzie do przekazania sprzętu niezależnemu podmiotowi, w celu dokonania oceny bez utraty gwarancji. p)W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancja producenta, a treścią umowy pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy. q)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia minimum trzyletniej obsługi serwisowej po upływie okresu udzielonej gwarancji. r)Wykonawca zobowiązany jest do jednego bezpłatnego przeglądu pogwarancyjnego wraz z konserwacją urządzenia w terminie nie krótszym niż 12 miesięcy od zakończenia gwarancji. s)Gwarancja produkcji części zamiennych min. 5 lat. Lp. Parametry techniczne Wymagania 1.Densytometr rentgenowski stacjonarny (stół) Tak 2.Uchylne ramię detektora Tak 3.Detektor scyntylacyjny Tak 4.Zasilanie jednofazowe 230 V, 50 Hz Tak 5.Wymiary stołu : Długość : 185 cm - 190 cm Wysokość : 125 cm - 130 cm Szerokość : 95 cm - 100 cm Tak, podać 6.Dopuszczalna przez oprogramowanie waga pacjenta min. 135 kg Tak, podać 7.Typ formowania wiązki rentgenowskiej ołówkowa 8.Dawka promieniowania rozproszonego mierzona 1 m od aparatu <1mRemh 9.Dawka promieniowania przy pomiarze w obszarze: Kręgosłupa Biodra Max. 25 ?Gy 10.Fantom kontrolny, podać typ oraz ilość i wartości wzorcowe dla BMD i % tkanki tłuszczowej Tak, opisać min. Po 3 wartości wzorcowe dla BMD i % tkanki tłuszczowej 11.Kręgosłup w prezentacji AP Tak 12.Szyjka kości udowej: a)BMD b)BMC c)Powierzchnia dla krętarza, trzpienia, szyjki, górnej części szyjki udowej, oraz dla Total, d)wskaźnik T-Score, e)wskaźnik Z-Score, f)zmiana procentowa w stosunku do masy szczytowej, g)zmiana procentowa w stosunku do rówieśników Tak 13.Oprogramowanie do pomiaru gęstości kości w obrębie przedramieniaTak 14.Zestaw komputerowy do obsługi densytometru: Procesor min. Intel Core i3, Pamięć RAM min. 4 GB, Dysk twardy min. 1 TB, Karta graficzna, Nagrywarka CD DVD - RW, Obudowa ATX, mysz, klawiatura, Monitor LCD min. 17 cali, Laserowa drukarka kolorowa do drukowania raportów format A-4, System operacyjny Windows 7 lub nowszy Tak, podać 15.Referencyjna baza danych producenta aparatu dla miejsc pomiarowych : Kręgosłupa AP, Biodra Tak, opisać 16.Możliwość tworzenia wielu baz danych, z przydzieleniem osobnej nazwy każdej z nich ( nazwisko użytkownika, typy schorzeń itp.) Tak 17.Raporty z badania Tak 18.Możliwość dowolnego konfigurowania treści i wyglądu raportu. Tak 19.Możliwość rozbudowy aparatu - na dzień składania ofert. Tak 20.Oprogramowanie do pomiaru gęstości kości w obrębie implantu, z automatyczną klasyfikacja i analizą stref Gruena Tak 21.Oprogramowanie do wyznaczania przybliżonego składu ciała Tak 22.Oprogramowanie pozwalające mierzyć: długość osi szyjki udowej, kąta osi szyjki udowej, położenie środka masy, obliczenie momentu bezwładności. Tak 23.Oprogramowanie do pracy w sieci DICOM Tak 24.Interfejs HL 7 Tak 25.Oprogramowanie do bezpośredniego wysyłania raportów z badań poprzez email i fax. Tak 26.Oprogramowanie w języku polskim Tak.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 u.p.z.p.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.58.00 - Densytometry .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie:cztery tysiące złotych 00/100 ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie wg formularza będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co dwóch dostaw aparatury medycznej, o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN (każda). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług zawierający informacje o dwóch dostawach wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika nr 3 do SIWZ. Za dowody uznaje się: 1. poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 80 000 PLN, (załącznik do Oferty). Opłacenie polisy winno wynikać z jej treści lub Wykonawca powinien załączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    e) Szczegółowy opis oferowanego sprzętu z podaniem szczegółowej charakterystyki potwierdzającej, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub numeru katalogowego tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub folder oferowanego sprzętu (w języku polskim) lub dołączyć tłumaczenie na język polski. W przypadku, gdy załączone katalogi (foldery) nie prezentują produktu identycznego z oferowanym Wykonawca ma obowiązek wykazać rozbieżność i załączyć oświadczenie, że produkt oferowany spełnia wymogi określone w SIWZ, załącznik do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; wg załącznika nr 5 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, załącznik oferty. c) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania Wykonawcy, załącznik oferty. d) Zaparafowany Projekt Umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji udzielonej na aparaturę - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); 2) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek realizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto umowę. 3) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza1, 58-310 Szczawno Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria (pok. 1-3, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.