eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Malowanie pomieszczeń w czterech placówkach oświatowych Miasta Katowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Katowice: Malowanie pomieszczeń w czterech placówkach oświatowych Miasta Katowice
Numer ogłoszenia: 157558 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych , ul. Mariacka 23 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń w czterech placówkach oświatowych Miasta Katowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) Część I - Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Katowicach przy ul. Brynowskiej 82. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi ścian, stropów oraz grzejników i rur w 4 salach lekcyjnych. b)Część II - Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 52 w Katowicach przy ul. Iłłakowiczówny 15. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian klatki schodowej oraz balustrad i stolarki drzwiowej. c) Część III - Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 60 w Katowicach przy ul. Ge. J. Hallera 60. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian oraz balustrad, grzejników i rur, stolarki drzwiowej w kuchni i pomieszczeniu zaplecza. d) Część IV - Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 60 w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 60. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian oraz grzejników i rur, stolarki drzwiowej korytarza. e) Część V - Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 44 w Katowicach przy ul. Morawa 86. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian korytarza na parterze. f) Część VI - Remont biblioteki w Szkole Podstawowej nr 44 w Katowicach przy ul. Morawa 86. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń biblioteki wraz z wymianą tynków wewnętrznych na tynki renowacyjne na ścianach okiennych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie malowania pomieszczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą, zgodnie z przepisami o rzemiośle, co najmniej dyplom mistrza w zawodzie malarz-tapeciarz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda dokumentów z których będzie wynikał: (1) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. (2) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1). Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., d) ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika dokumentacji projektowej, e) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, f) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej, g) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, h) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2.) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP i in., c) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmiany w dokumentacji projektowej. 3.) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) zmiany zakresu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, wynikającej z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej, c) konieczności wykonania robót zamiennych, d) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikającego z rzeczywistych obmiarów, e) braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 4.) Inne zmiany: a) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, b) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy oraz innego zatrudnionego personelu. c) zmiany podwykonawców: przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zojo.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok.403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego -Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok.2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Katowicach przy ul. Brynowskiej 82.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi ścian, stropów oraz grzejników i rur w 4 salach lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 52 w Katowicach przy ul. Iłłakowiczówny 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian klatki schodowej oraz balustrad i stolarki drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 60 w Katowicach przy ul. Ge. J. Hallera 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian oraz balustrad, grzejników i rur, stolarki drzwiowej w kuchni i pomieszczeniu zaplecza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 60 w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian oraz grzejników i rur, stolarki drzwiowej korytarza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Malowanie korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 44 w Katowicach przy ul. Morawa 86.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu farbami emulsyjnymi i olejnymi sufitów i ścian korytarza na parterze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont biblioteki w Szkole Podstawowej nr 44 w Katowicach przy ul. Morawa 86.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń biblioteki wraz z wymianą tynków wewnętrznych na tynki renowacyjne na ścianach okiennych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.