eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi- I etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Gołdap: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi- I etap.
Numer ogłoszenia: 157542 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154969, fax 087 6154969.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi- I etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowany budynek straży pożarnej zlokalizowany jest w miejscowości Gołdap, pomiędzy ul. Wojska Polskiego i ul. Konstytucji 3 maja, na działce nr 1223/12. Etap I obejmuje budynek straży pożarnej spełniający niezbędne wymogi funkcjonalne w zakresie architektury i zagospodarowania. 1. Funkcja pomieszczeń: Projektowany budynek straży pożarnej składa się z trzech brył ,odpowiednio krytych dwuspadowym dachem, pod kątem 45stopni. Centralne miejsce w kompozycji przestrzennej brył zajmuje wieża PSK. Piwnica: pomieszczenia kotłowni, magazyn oleju, agregatu prądotwórczego oraz archiwum. Do tej części budynku prowadzi klatka schodowa. Parter: dwa garaże odpowiednio na 3 i 4 stanowiska, pomieszczenia pomocnicze do obsługi wyposażenia wozów strażackich, główne wejście do budynku wraz z przedsionkiem, portiernia, główna klatka schodowa, korytarz, zaplecze sanitarne, siłownia oraz pomieszczenie socjalne i pomieszczenia pomocnicze sprzątaczki. Poddasze: funkcja biurowa -pomieszczania komendanta, zastępcy, sekretarki, 3 pomieszczenia biurowe oraz zaplecze sanitarne. Funkcja zaplecza dla strażaków pełniących dyżur - pokoje sypialniane wraz z łazienkami, pomieszczenia pralni, suszarni, magazynów odzieży, jeden pokój biurowy, ześlizg, do którego dostęp zapewniono bezpośrednio z korytarza. W części centralnej poddasza jest świetlice i zaplecze kuchenne oraz PSK - fragment wieży. Wieża: - w części poddasza - pomieszczenia PSK z pulpitem, serwerownią oraz zapleczem sanitarnym, - na wyższej kondygnacji - kancelaria tajna i dwa magazyny dokumentów tajnych, - poddasze nieużytkowe - zamontowany jest maszt anten radiowych. 2. Zestawienie powierzchni i ilości miejsc postojowych Powierzchnia działki - 26460m2, Powierzchnia zabudowy I etap - 774,0 m2, Powierzchnia użytkowa - 1271,72 m2, Kubatura - 5685,6 m3, Powierzchnia terenu I etap - 3435,0m2, Pow. biologicznie czynne I etap - 224,0m2, Pow. utwardzone na działce I etap - 2332,0 m2, 3. Dane konstrukcyjno-materiałowe . Konstrukcja budynku : tradycyjna murowana w technologii SILKA wzmocniona żelbetowymi rdzeniami . Ściany wewnętrzne i zewnętrzne murowane w technologii SILKA oraz ściany lekkie z płyt g-k wypełnionych rdzeniem z wełny skalnej. Stropy w budynkach wylewane żelbetowe krzyżowo zbrojone, jednokierunkowo zbrojone oraz drewniane. Dach nad garażami oraz częścią centralną, dwuspadowy pokryty dachówką ceramiczną np. NARWIK o kącie 45stopni. Dach nad łącznikami o kącie 35stopni i 45stopni pokryty blachą tytanowo - cynkową. Dach nad wieżą pokryty dachówką ceramiczną np. NARWIK o kącie 35 stopni. 4. Projektowane instalacje . W budynku przewiduje się następujące instalacje : -Instalacje oświetleniową, -Instalację zasilania uziemień wyrównawczych, -Instalację odgromową, -Instalację okablowania strukturalnego, -System sygnalizacji włamania i napadu, -Dźwiękowego systemu ostrzegawczego, -Instalację sygnalizacji pożarowej oddymiającej oraz detekcji tlenku węgla, -Instalację wodociągową, -Instalację kanalizacyjną, -Instalację odprowadzania wód opadowych, -Instalację p.poż., -Instalację centralnego ogrzewania, -Wentylację mechaniczną, -Instalację sprężonego powietrza, -Budynek ogrzewany będzie z własnej kotłowni olejowej . 4. Infrastruktura zewnętrzna: przyłącza i sieci - wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektryczna.. 5. Komunikacja: w I etapie - projektuje się zjazd z drogi wojewódzkiej nr 650 Barciany - Węgorzowo - Banie Mazurskie - Gołdap (ul. Wojska Polskiego) oraz plac manewrowy przed budynkiem wraz z fragmentem objazdu o powierzchni 2332,0 m2. 6. Mała architektura: kontener śmieci. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlano-techniczna oraz przedmiary robót budowlanych i robót instalacyjnych (do wglądu w siedzibie Inwestora Zastępczego WPUI Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 39, pokój 704), które Zamawiający dostarczy wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wszystkim wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1) lit. a) musi spełnić każdy z tych wykonawców; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na wybudowaniu, przebudowaniu, remoncie lub modernizacji co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1) lit. b) musi spełnić co najmniej jeden z tych wykonawców; c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych); - kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; - kierownik robót telekomunikacyjnych - musi posiadać co najmniej 2 lata stażu pracy jako kierownik robót telekomunikacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 1) lit. d); e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tj. 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN rocznie, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 1) lit.e). 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę, 3) znaczenie warunków udziału w postępowaniu - w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania przez wykonawcę co najmniej jednego zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającego na wybudowaniu, przebudowaniu, remoncie lub modernizacji co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, a) znaczenie - 100%, b) ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB / IBMax x 10 pkt x 100% gdzie: LP - liczba punktów, IBWB - ilość wybudowanych, przebudowanych, remontowanych lub modernizowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego wykonawcę o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, IBMax - maksymalna ilość wybudowanych, przebudowanych, remontowanych lub modernizowanych budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3; c) w przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania zamawiającego); jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt 1) i 2); 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającego na wybudowaniu, przebudowaniu, remoncie lub modernizacji co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, takimi jak: a) kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), c) kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, d) kierownik robót telekomunikacyjnych - musi posiadać co najmniej 2 lata stażu pracy jako kierownik robót telekomunikacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, Uwaga: do wykazu należy załączyć wymagane uprawnienia i aktualne, tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata (pozycja: przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), informację określającą wysokość średniego rocznego przychodu z okresu ostatnich trzech lat obrotowych należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika do wniosku - wymagany średni roczny przychód nie mniejszy niż 2,0 mln PLN, dokumenty wymienione w ppkt 3) i 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie; z dokumentu wymienionego w ppkt 5) musi wynikać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie warunek opisany w Warunkach Udziału {pkt III.2) ppkt 1) lit. e)} niniejszego ogłoszenia. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępny w siedzibie Inwestora Zastępczego tj. Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39 lub można otrzymać: - faxem: 89/521 58 04 - e-mailem: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ,19-500 Gołdap, ul. Kolejowa 10, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto 2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 3-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.