eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › HOTELARSKIE US£UGI NOCLEGOWE ¦WIADCZONE NA TERENIE MIASTA BRAUNSCHWEIG i BERLINA

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-06-06

Gdañsk: HOTELARSKIE US£UGI NOCLEGOWE ¦WIADCZONE NA TERENIE MIASTA BRAUNSCHWEIG i BERLINA
Numer og³oszenia: 157523 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Opera Ba³tycka , Aleja Zwyciêstwa 15, 80-219 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.operabaltycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot prowadz±cy dzia³ano¶æ kulturaln±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: HOTELARSKIE US£UGI NOCLEGOWE ¦WIADCZONE NA TERENIE MIASTA BRAUNSCHWEIG i BERLINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± hotelarskie us³ugi noclegowe ¶wiadczone na terenie miasta Braunschweig i Berlina. Zakres rzeczowy us³ugi obejmuje: Zapewnienie noclegów dla pracowników Pañstwowej Opery Ba³tyckiej w Gdañsku podczas realizacji premiery opery Madame Curie. Warunki jakie musi spe³niæ oferowany hotel: a) zakwaterowanie w Berlinie w jednym hotelu, b) zakwaterowanie w Braunschweig w jednym lub dwóch hotelach po³o¿onych od siebie w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 200 metrów, c) hotele minimum 3-gwiazdkowe z wind±, d) wszystkie pokoje dla niepal±cych, e) co najmniej 75% z pokoi dwuosobowych z dwoma pojedynczymi ³ó¿kami, f) pokoje z pe³nymi wêz³ami sanitarnymi (WC, prysznic lub wanna), g) recepcje czynne 0-24h, h) zakwaterowanie ze ¶niadaniami w postaci bufetu, i) hotele w Braunschweig w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od centrum, za centrum uznaje siê g³ówny dworzec kolejowy (Hauptbahnhof). j) hotel w Berlinie w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 4 km od dworca kolejowego Berlin Hauptbahnhof, k) zapewnienie bezp³atnego parkingu dla trzech autokarów . Hotele w Braunschweig: Ilo¶ci osób: 140 osób, 16/17.11.2011 (check-in 18.30 i check-out 8.00) Pokoje: 16/17.11.2011 12 pokoi 1 osobowych; 64 pokoje 2 osobowe Hotel w Berlinie: Ilo¶ci osób: 2 osoby, 16/17.11.2011 (check-in ok. godz. 21.00 i check-out godz. 8.00). Pokoje: 16/17.11.2011 2 os. 2 pokoje 1 osobowe Zamawiaj±cy zastrzega wprowadzenie zmian w ilo¶ci noclegów o +/- 10% noclegów ze wzglêdów artystycznych lub organizacyjnych. Potwierdzenie ostatecznej ilo¶ci noclegów zostanie wys³ane wykonawcy do dnia 01.10.2011 r. Odleg³o¶æ ma byæ okre¶lona jako odleg³o¶æ komunikacyjna, obliczona za pomoc± programu planuj±cego trasê na stronie http://maps.google.pl/.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Przedmiotem zamówienia s± hotelarskie us³ugi noclegowe ¶wiadczone na terenie miasta Braunschweig i Berlina.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie us³ugi noclegowe .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 17.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne niezbêdne dokumenty, które Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne zobowi±zany jest z³o¿yæ: a) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej Za³±cznikowi nr 1 do siwz. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy sk³adaj± jeden formularz OFERTA. b) Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert); d) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, wed³ug wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do siwz

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wysoko¶æ zaliczki - 5
  • 3 - Jako¶æ hotelu w BRAUNSCHWEIG - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, a w szczególno¶ci w zakresie ilo¶ci noclegów o +/- 10% noclegów ze wzglêdów artystycznych lub organizacyjnych, o której to zmianie zawiadomi pisemnie Wykonawcê do dnia 01.10.2011 roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego lub za zaliczeniem pocztowym, za op³at± w wysoko¶ci 10 z³..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Hotel w Braunschweig: 16/17.11.2011 (check-in 18.30 i check-out 8.00) Hotel w Berlinie: 16/17.11.2011 (check-in ok. godz. 21.00 i check-out godz. 8.00). OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIÊ Z WYKONAWCAMI: w sprawach merytorycznych: Katarzyna Wilewska 512 405 143; Agnieszka Tokarska-Wiêcek 508 096 642; w sprawach proceduralnych: Dorota Tu¼nik 600 422 641. Otwarcie ofert odbêdzie siê dnia 14.06.2011 o godz. 08.45 w siedzibie Zamawiaj±cego na foyer..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.