eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia wyjazdów integracyjno-edukacyjnych do Warszawy i do Kotliny Kłodzkiej dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu pn. Przeżywaj i mów z nami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Wieliczka: Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia wyjazdów integracyjno-edukacyjnych do Warszawy i do Kotliny Kłodzkiej dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu pn. Przeżywaj i mów z nami
Numer ogłoszenia: 157504 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134252 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia wyjazdów integracyjno-edukacyjnych do Warszawy i do Kotliny Kłodzkiej dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu pn. Przeżywaj i mów z nami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu wyjazdów integracyjno-edukacyjnych do Warszawy i do Kotliny Kłodzkiej dla uczniów Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. 2. Usługa będzie realizowana w weekendy (sobota i niedziela) w terminie od 25.05.2012 do 02.07.2012r. 3. Wycieczka do Warszawy - liczba uczestników - suma osób 25, w tym 20 dzieci niepełnosprawnych intelektualnie do 21 roku życia, kadra - 5 dorosłych osób w ramach opieki. Założenia do planu wyjazdu: dzień pierwszy - wyjazd z Wieliczki - Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26C o godz. 7:00 do miejscowości docelowej, - zwiedzanie: Pałacu Kultury i Nauki, wyjazd na taras widokowy, zwiedzanie Warszawskiej Starówki (Plac Zamkowy, katedra Św. Jana, rynek Starego Miasta z pomnikiem Syrenki, pomnik Małego Powstańca), spacer Krakowskim Przedmieściem (Pałac Prezydencki, Uniwersytet Warszawski, pomnik Kopernika, Grób Nieznanego Żołnierza) - zakwaterowanie w hotelu - wyżywienie: 2 daniowy obiad wraz z napojem - sok lub kompot, w restauracji w Centrum Warszawy podczas zwiedzania, - kolacja w hotelu, - nocleg dzień drugi - wyżywienie: śniadanie w hotelu, suchy prowiant na drogę, - wykwaterowanie, - zwiedzanie: Centrum Nauki Kopernik lub w przypadku niedostępności biletów Muzeum Chopina, Łazienki Królewskie, Park i Pałac na Wodzie, - wyżywienie: 2 daniowy obiad w restauracji w centrum Warszawy - powrót do Wieliczki. 4. Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej - liczba uczestników - suma osób 25, w tym 20 dzieci niepełnosprawnych intelektualnie do 21 roku życia, kadra - 5 dorosłych osób w ramach opieki. Założenia do planu wyjazdu: dzień pierwszy - wyjazd z Wieliczki - Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26C o godz 7:00 do miejscowości docelowej, - zwiedzanie: spotkanie z miejscowym przewodnikiem, spacer po mieście Polanica Zdrój, - przejazd do Złotego Stoku: zwiedzanie kopalni złota - zakwaterowanie w hotelu, - wyżywienie: 2 daniowy obiad wraz z napojem - sok lub kompot, w restauracji podczas zwiedzania, - kolacja w hotelu, - nocleg dzień drugi - wyżywienie: śniadanie w hotelu, suchy prowiant na drogę, - wykwaterowanie, - przejazd w Góry Stołowe, Błędne Skały, zwiedzanie niesamowitych form skalnych, - przejazd do Kudowy Zdroju, - wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem w restauracji w Kudowie Zdrój, - zwiedzanie skansenu szlakiem ginących zawodów, spacer po mieście, - powrót do Wieliczki. 5. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem. Wyżywienie: a/. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, mleko, płatki śniadaniowe, przetwory jogurtowe, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 lna os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l na os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, b/.obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot, woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33l naos) lub soki owocowe (0,33l na os) c/.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l na os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l na os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, d/.suchy prowiant: napój (sok, woda mineralna 0,33 l na os), bułka z wędliną lub serem żółtym, świeży owoc (jabłko). 6. Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Wykonawca musi dysponować aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie OC, NNW. Autokar 35 miejsc o podwyższonym standardzie ze sprawną klimatyzacją i czynnym WC, dostępnym w czasie jazdy, TV, DVD na całej trasie dojazdu i powrotu, nagłośnienie z mikrofonem, oraz w trakcie realizacji zaplanowanego programu wyjazdu. Wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, apteczka doraźnej pomocy. Autokar nie straszy niż 7 lat. W przypadku przejazdów trwających powyżej 10 godzin Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwóch kierowców. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 7. Szczegółowe wymagania pobytowe Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym nie dalej niż 10 km od Warszawy i 5 km od Kłodzka, w budynku stacjonarnym spełniającym min. wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania - pokoje 1,2,3 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami w budynku zakwaterowania. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody, Rozmieszczenie pokoi uczniów i opiekunów powinno umożliwić sprawowanie nadzoru nad uczniami - pokoje nauczycieli na tym samym piętrze, co pokoje uczniów. Kierowcy/kierowcom oraz pilotowi Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobne pokoje. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko/łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie W obiekcie musi znajdować się ponadto: - sala do zajęć grupowych, Standard typowy obiektom trzygwiazdkowym. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. 8. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - Zamawiający organizuje i zapewnia opiekę w czasie przejazdu i pobytu, - Przekazanie ostatecznej imiennej listy uczestników każdego z wyjazdów nastąpi po podpisaniu przez Wykonawcę umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji projektu jednak nie później niż 3 dni przed terminem ich rozpoczęcia - Wykonawca na koszt własny zapewnia opiekę pilota z doświadczeniem na trasie każdej z wycieczek na cały okres trwania wyjazdu. - Wykonawca na koszt własny zapewnia przewodnika po miejscach objętych programem zwiedzania, - Wykonawca na własny koszt zapewnia całodobową opiekę pielęgniarską nad uczestnikami na cały okres trwania wyjazdu (obowiązki: bieżąca opieka nad dziećmi, rozdzielanie i podawanie leków dzieciom według informacji przygotowanych przez rodziców) oraz apteczkę pierwszej pomocy na cały okres trwania wycieczki, - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego z uczestników wyjazdu KL w kwocie min. 5000 PLN. Kserokopie polis Wykonawca dostarczy przed terminem każdego z wyjazdów, - Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka oraz wszelkich innych opłat, w tym za parkingi płatne, - Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty biletów wstępów do PKiN, Centrum Nauki Kopernik lub w przypadku ich niedostępności do Muzeum Chopina i Pałacu na Wodzie, Kopalni Złota, Błędnych Skał, Skansenu - szlakiem ginących zawodów, pokaz toczenia naczyń glinianych, wstęp do chatki wypieku chleba, wstęp do chatki robótek ręcznych, kuźni, mini zoo.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Galeon Barbara Podpirka, os. Górali 5, 31-959 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.