eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Strzelce Krajeńskie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 157463 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151027 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016. I. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje: 1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek Zamawiającego. 2. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6,00 rano, a zakończenie nie później niż po 3-ciej godzinie po zakończeniu opadu. 3. Posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4. Zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. 5. Przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą. 6. Lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach - mapach dróg, stanowiących jednocześnie załączniki do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 8. Utrzymanie przejezdności dróg i ulic. 9. Zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych; 10. Uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej. 11. Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. 12. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt. 13. Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej. 14. Podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu/dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie. Wykaz/dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Sołtysa danego Sołectwa potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 18. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. Materiałów do likwidacji śliskości na drogach - środki uszorstniające: a) drobnoziarnisty piasek oraz ich mieszaniny, b) mieszanka piasku z domieszką soli. III. Standard wymagany przez Zamawiającego: a) W I kolejności zimowego utrzymania (standard IV) objęte są drogi gminne, po których kursują autobusy komunikacji zbiorowej oraz autobusy szkolne w przyjętym standardzie jezdnia jest odśnieżona na całej szerokości i posypywana na całej szerokości. b) W II kolejności zimowego utrzymania (standard V) odśnieżanie prowadzone jest na całej szerokości jezdni, natomiast posypywanie tylko na skrzyżowaniach, zakrętach, przystankach autobusowych, odcinkach o pochyleniach >4% i innych miejscach wskazanych przez zarządcę drogi. c) Przyjęcie takich standardów odśnieżania dróg gminnych podyktowane jest zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ograniczonym i oszczędnym gospodarowaniem środkami finansowymi Gminy. STANDARD IV 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 2. Jezdnia posypana na całej długości. STANDARD V 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 2. Jezdnia posypana na: a) skrzyżowaniach z drogami, b) zakrętach, c) odcinkach o pochyleniach > 4%, d) przystankach autobusowych, e) innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi . Usługodawca zobowiązany jest przystąpić do prowadzenia akcji czynnej w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu otrzymania polecenia od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Drogowo - Handlowe DROMAX B. Spławski i J. Spławski s. c., ul. Gorzowska 33c, 66-500 Strzelce Krajeńskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121845,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148988,87

  • Oferta z najniższą ceną: 148988,87 / Oferta z najwyższą ceną: 148988,87

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.