eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu InteGRACJA- atrakcyjny powrót na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Poddębice: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu InteGRACJA- atrakcyjny powrót na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 157454 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784788, faks 043 6784270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. poddebice.signform.pl, www.mgops-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu InteGRACJA- atrakcyjny powrót na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia Cz. I Indywidualne i grupowe poradnictwo zawodowe A).Warsztaty z doradcą zawodowym jednodniowe dla 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 12 godz. lekcyjnych Tematyka :test zainteresowań zawodowych, opracowanie Indywidualnego Planu Działania, współpraca w grupie - ćwiczenia na role grupowe B)Indywidualne doradztwo zawodowe po 2 godz. zegarowe dla każdego BO. Łącznie 50 godz. Tematyka: I tura Przygotowanie CV i listu motywacyjnego oraz przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej II tura Źródła poszukiwania ofert pracy, instytucje zajmujące się pośrednictwem pracy Cz.II A) Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji życiowych dwa dni szkoleniowe po 8 godz. lekcyjnych łącznie 16 godz. x 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 32 godz. lekcyjnych Tematyka: 1. Rozwój umiejętności planowania i realizacji celów, podniesienie poziomu automotywacji i poczucia własnej wartości, komunikacja 8 godz. lekcyjnych. 2. Zarządzanie zasobami i pełnienie ról społecznych w gospodarstwie z uwzględnieniem równouprawnienia kobiet i mężczyzn 8 godz. lekcyjnych B) Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji rodzicielskich dwa dni szkoleniowe po 6 godz. lekcyjnych łącznie 12 godz. dla 15 os. Tematyka : Wychowanie, autorytet, radzenie sobie z przemocą, karanie i wynagradzanie c) Szkolenia zawodowe w następujących modułach tematycznych: 1. Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 124 godz. dla każdego uczestnika - 15 osób 2. Kurs fryzjerski w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 130 godz. dla każdego uczestnika - 3 osób. 3. Kurs bukieciarstwa w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika - 2 osoby 4. Szkolenie Operator wózków jezdniowych w wymiarze 60godz. dla 1 osoby. 5. Kucharz - barman w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 60 godz. dla każdego uczestnika - 2 osoby 6. Obsługa stacji LPG w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 60 godz. dla 1 uczestnika 7. Kurs masażu klasycznego i leczniczego w wymiarze 130godz. dla 1 osoby Cz. III Kurs prawa jazdy kat. B 30 godz. zajęć teoretycznych i 30 godz. zajęć praktycznych wraz z opłaceniem badań lekarskich i pierwszego egzaminu państwowego dla 20 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. B.3) niniejszej specyfikacji. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • C.1) Wykaz wykonanych usług, których przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń o porównywalnym zakresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zastały wykonane należycie. C.2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim personelem potrzebnym do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • C.3. opłaconą polisę, z której wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. co stanowi 2.604,84 Euro

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.signform.pl, www.mgops-poddebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 08:50, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne i grupowe poradnictwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z doradcą zawodowym jednodniowe dla 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 12 godz. lekcyjnych Tematyka :test zainteresowań zawodowych, opracowanie Indywidualnego Planu Działania, współpraca w grupie - ćwiczenia na role grupowe B)Indywidualne doradztwo zawodowe po 2 godz. zegarowe dla każdego BO. Łącznie 50 godz. Tematyka: I tura Przygotowanie CV i listu motywacyjnego oraz przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej II tura Źródła poszukiwania ofert pracy, instytucje zajmujące się pośrednictwem pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty interpersonalne i szkolenia zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji życiowych dwa dni szkoleniowe po 8 godz. lekcyjnych łącznie 16 godz. x 2 gr. I- 10 os., II-15os. łącznie 32 godz. lekcyjnych Tematyka: 1. Rozwój umiejętności planowania i realizacji celów, podniesienie poziomu automotywacji i poczucia własnej wartości, komunikacja 8 godz. lekcyjnych. 2. Zarządzanie zasobami i pełnienie ról społecznych w gospodarstwie z uwzględnieniem równouprawnienia kobiet i mężczyzn 8 godz. lekcyjnych B) Warsztaty interpersonalne: trening kompetencji rodzicielskich dwa dni szkoleniowe po 6 godz. lekcyjnych łącznie 12 godz. dla 15 os. Tematyka : Wychowanie, autorytet, radzenie sobie z przemocą, karanie i wynagradzanie c) Szkolenia zawodowe w następujących modułach tematycznych: 1. Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 124 godz. dla każdego uczestnika - 15 osób 2. Kurs fryzjerski w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 130 godz. dla każdego uczestnika - 3 osób. 3. Kurs bukieciarstwa w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 100 godz. dla każdego uczestnika - 2 osoby 4. Szkolenie Operator wózków jezdniowych w wymiarze 60godz. dla 1 osoby. 5. Kucharz - barman w tym teoretyczna i praktyczna nauka zawodu w wymiarze 60 godz. dla każdego uczestnika - 2 osoby 6. Obsługa stacji LPG w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 60 godz. dla 1 uczestnika 7. Kurs masażu klasycznego i leczniczego w wymiarze 130godz. dla 1 osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.05.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat.B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. B 30 godz. zajęć teoretycznych i 30 godz. zajęć praktycznych wraz z opłaceniem badań lekarskich, materiałów i pierwszego egzaminu państwowego dla 20 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.